Gelukkig maar Bong... anders hadden we een 'Bong kom terug' topic moeten openenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb nu de streams even uitstaan, ik merk dat de interesse in het programma erg daalt bij mij, maar zal uiteraard wel hier van de partij zijn en blijven
Whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, laat me niet zo schrikken johquote:
Ga maar aan Ferri denken... zal je vast heeeeeeeel lekker slapenquote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Dat wordt weer een nacht vol nachtmerries![]()
Hoi BONGquote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik heb nu de streams even uitstaan, ik merk dat de interesse in het programma erg daalt bij mij, maar zal uiteraard wel hier van de partij zijn en blijven
Jij hebt hierbij nummer 42 in de idiotenlijst gekregen... hoi Deminsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef demins het volgende:
Waar kan ik mijn idiotennummer ergens terugvinden?
![]()
![]()
![]()
Ow oke, zal mijn zoon's prachtige kunstwerk insturen voor de veilingquote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat je figuurtjes op een doek maakt....![]()
Dat wat kleuters ook doen![]()
deminsquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hej Talithaquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi BONG![]()
Wel jammer dat veel posters nu ook niet meer zo vaak Fok langs komen![]()
Ga een beetje naar die knackebroden zitten kijken, die ik toch niet kan verstaanquote:
Op je voorhoofd misschien ?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
42....weet ik uit mijn hoofd toevalligquote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
![]()
Laat SuperMom het maar niet horen!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij hebt hierbij nummer 42 in de idiotenlijst gekregen... hoi Demins
Dan gaat ze naar bedquote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef Sjet het volgende:
LOL Viool is boos...... Frank wil Jensen kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, laat me niet zo schrikken joh![]()
Dat wordt weer een nacht vol nachtmerries![]()
Ik heb hier het geluid toch altijd uit, dus kan beter naar Zweden kijkenquote:
Dat was jij tochquote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
42....weet ik uit mijn hoofd toevallig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |