Pffffff ik vind het een muts joh!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:20 schreef cuall het volgende:
Anita, ik heb altijd gewerkt in een meidengroep, 8 jaar lang![]()
![]()
Wat is een 'khalid'?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef kukeleku het volgende:
[..]
het is een khalid van 30 jaar jong![]()
Heel bescheiden ook, zo verteld ze erover..... topper is het hoor!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, indrukwekkend hoor, erg veel dingen die ze voor kinderen doet![]()
1 of andere buitenlander neem ik aanquote:
Somebody has got to do itquote:
En 3 kinderen heeft?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Kan niks zijn, die Khalied, bleef denk ik over![]()
...........anders wil je het toch niet doen met een vrouw die 26 jaar ouder is![]()
Dat je figuurtjes op een doek maakt....quote:Op maandag 20 februari 2006 22:26 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Pffffff ik vind het een muts joh!!!![]()
Wat is figuratief schilderen???? (Viool)
Wij zeggen altijd hassan.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1 of andere buitenlander neem ik aan
Wat is er mis met die cameraquote:Op maandag 20 februari 2006 22:27 schreef regenworm het volgende:
In Zweden zijn ze met jeu de boel bezig
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
gvd, voortaan even waarschuwen ajb.quote:
Nu je het zegt, moet nog even wat tekeningen ophangen hierquote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat je figuurtjes op een doek maakt....![]()
Dat wat kleuters ook doen![]()
Ik wil die Kaliet wel eens zienquote:Op maandag 20 februari 2006 22:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Somebody has got to do itAls niemand anders hem wil???
![]()
[..]
En 3 kinderen heeft?En er zo uit ziet?
En zo'n lach heeft?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |