heej Henkquote:
Dat is zo en weet ik ook maar ik blijf het een eikel vinden. Met sommige gasten is hij wel leuk (had toen met Shifmacher gezien en was wel leuk) maar sommige trapt hij zo de grond in omdat die niet tegen hem op gewassen zijn. Ali B kon dat wel en heb toen zoooooo gelachen!! Die gaf gewoon lekker antwoord terugquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Daar moet je doorheen kijken en luisteren, de gasten weten waar ze aan beginnen![]()
![]()
Ik hoor het Frank net tegen Monique zeggen.quote:
Nee ... het water veranderd van structuur wanneer je "ik haat je" ertegen zegt ipv "ik hou van je"quote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef kissa het volgende:
En de samenstelling van water waarvan gehouden wordt is anders dan gewoon water (ik citeer Fiool)![]()
Ik kreeg een foutmelding van je postmasterquote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej Henkik heb je mail nog niet binnen
![]()
heej thalita,cuall,lovebear en de rest die ik vergeetquote:
Verheug me er nu al opquote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoor het Frank net tegen Monique zeggen.![]()
Ik denk dat je daar een spijker op z'n kop slaatquote:Op maandag 20 februari 2006 22:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bij Viool
Wees nou eerlijk zonder dat gedoe bij Jensen en haar b-schnabbels had de freue allang geen enkele zendtijd meer gehad.
hahaha ja dat klopt ben meestal te gaar om nog wat zinnigs op de pc te doen ddweeksquote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, dat je er even bent is al gezellig genoeg![]()
Meestal zie ik je ddweeks namelijk niet hier
Herkenbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 23:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ja dat klopt ben meestal te gaar om nog wat zinnigs op de pc te doen ddweeks![]()
owwquote:Op maandag 20 februari 2006 23:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik kreeg een foutmelding van je postmaster![]()
Ik doe het wel op een andere manier![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
Wat hoor ik nu snel.... komt Henk Krol daar trouwen?
Héquote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
Dat stel dat daar komt om te trouwen. Trouwt eerst in eigen gemeente om het daarna nogmaals door Henk Krol opnieuw te laten doenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
Die trouwt dat bruidspaar dat er schijnbaar komt (als het nog doorgaat).quote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef Foreverblue het volgende:
Ja krijgt zo dadelijk een mailtje van Droploadquote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
owwzal ik je een ander mailadres sturen dan
![]()
Hejquote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
kutinternet
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:08 schreef Manu82 het volgende:
kutinternet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |