Oei, listig woord ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Viezebeesbeesje - lieveheersbeestje
zei mijn zusje dan.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:17 schreef Litso het volgende:
een van de eerste woorden die ik zei: kamperfoelie-situatie
Precies.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het onderstreept je taalbeheersing.![]()
Ja, dat lijkt me dan wel ja. Niet dat je soepje zei omdat je de e niet kon uitspreken...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef Vector_SLD het volgende:
omdat ik die sn niet uit kon spreken
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:54 schreef babsjuh het volgende:
Ik kon de sch niet uitspreken.
quote:
Konijnenkaasquote:
Dat noemde ik altijd 'hardeballies'.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef ehqo het volgende:
Geramptestamptam - Gestampte muisjes.
*meldt*quote:
kormik fleesquote:Op maandag 20 februari 2006 22:06 schreef Krln het volgende:
mijn zusje noemde cornflakes 'koffieseks'
ik kon me ook zo voorstellen dat jij vroeger "vava" zei.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:02 schreef Vava het volgende:
konijn - kijn
paprika - kapika
champignons - sampimonnetjes
O daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kon me ook zo voorstellen dat jij vroeger "vava" zei.
vraag eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:07 schreef Vava het volgende:
[..]
O daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenhet is mij alleen niet bekend
Nou, omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:
owja!quote:
Kroek-koek dat zei ik ook jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:16 schreef mcDavid het volgende:
... en natuurlijk bami pang-pang, en kroek-koek
Dat was door klanken die ik hoorde dus, wat jullie posten zijn alleen maar verbasteringen van bestaande woorden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:07 schreef skiczukie het volgende:
Toen ik 2 was ofzo tegen een vogel een ´kaka´.
Nou,,,,, dan zei ik Vava tegen een vogelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat was door klanken die ik hoorde dus, wat jullie posten zijn alleen maar verbasteringen van bestaande woorden.
*meldtquote:
Tuttind.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:46 schreef Toeps het volgende:
Mijn broertje ton de ta niet zeggen, dus noemde hij toetjes toetjes, dus dan vroegen wij altijd of hij een toetje uit de toeltast of een toetje uit de toetjestrommel wilde.
Maar er is toch ook een wezenlijk verschil tussen wanten en handschoenen? handschoenen: elke vinger in een apart vakje. Wanten: alle vingers behalve je duim in een groot vak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:54 schreef Toeps het volgende:
En dan lacht hij mij uit als ik Wanten zeg in plaats van Handschoenen...
Ja, dat weet ik nu ook wel, maar heel lang heb ik het onderscheid niet geweten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Maar er is toch ook een wezenlijk verschil tussen wanten en handschoenen? handschoenen: elke vinger in een apart vakje. Wanten: alle vingers behalve je duim in een groot vak.
Een samoerai die gepest wordt door zijn oudersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef De_Ananas het volgende:
Ei ipv ijs. Ben er veel mee gepest door m'n ouders
Dan zei je het vroeger beter!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:04 schreef whistler0305 het volgende:
alumilium in plaats van alumnimum
ik zei ook niet dat ik er op vooruit gegaan benquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:14 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dan zei je het vroeger beter!![]()
het schijnt dat ik toen mijn opa begraven werd, tegen mijn oma zei: "gezellig he!"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:59 schreef Yozzz het volgende:
Een oudoom was overleden, en toen zei mn moeder: het was een hele vrolijke man. En toen vroeg ik: net zo vrolijk als Alfred J Kwak?
Jaa, ik was een komiek in wording!![]()
Dus je vader met een rood hoofd naar buiten...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:20 schreef BoNi het volgende:
1. Hersenshonden = herdershonden.
2. Op vakantie al gillend: Mama, mama, er zit een homo in de tent!!!
Er zat dus een hommel in de tent...
Was jij daarbij dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
het schijnt dat ik toen mijn opa begraven werd, tegen mijn oma zei: "gezellig he!"
![]()
Ze leven ook niet meer door toedoen van mijn zwaardquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:12 schreef LedZep het volgende:
[..]
Een samoerai die gepest wordt door zijn ouders![]()
Gij zult wel vet zijn dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef Quistis het volgende:
Ik noemde de zus van mijn vader altijd tante chips (omdat we dat daar veel kregen)
tot mijn 12e niet geweten hoe ze nou echt heette (en durfde het ook niet meer te vragen)
En het erge is dat ik het dus zo lang heb gezegd, vroeger dat ik niet anders weet en zeg meerquote:
Ach, het valt niet zo op. Als mensen zeggen dat je "konijnenkaas" zei i.p.v. "komijnenkaas", kun je altijd nog zeggen dat ze je verkeerd verstaan hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:00 schreef katlief het volgende:
[..]
En het erge is dat ik het dus zo lang heb gezegd, vroeger dat ik niet anders weet en zeg meerErbij vermeldend dat ik bijna 30 jaar ben....
disnepland...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef BaajGuardian het volgende:
ik noemde limonade altijd nanja
en toen ooit eens een disneyland parijd reclame op tv was, zo van
Disneyland , nu in Europa .. (oid)
riep ik naar mn moeder : maaaam!! wanneer gaan we naar europa?
ik was gewoon al redelijk oud toen ik ze zei.. spychiater trouwens ook..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef zoalshetis het volgende:
hoe weten jullie dat? ik weet helemaal geen woordjes meer van mijn leeftijd dat ik seniel genoeg was om zulke domme dingen te zeggen.
hoe oud?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:56 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik was gewoon al redelijk oud toen ik ze zei.. spychiater trouwens ook..
Hakkebal zei ik ook, nu nog steedsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef Janetje het volgende:
Hakkebal ipv gehaktbal en ehmm.. haringkie met ugjes (haring met uien).
een jaar of 7? ik zie mijn fouten dan ook niet als ernstig.. spychiater zag ik nog wel langer gezegd hebbenquote:
Ouders weten nog veel. En herinneren je je er later weer aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:50 schreef zoalshetis het volgende:
hoe weten jullie dat? ik weet helemaal geen woordjes meer van mijn leeftijd dat ik seniel genoeg was om zulke domme dingen te zeggen.
en dat laatste was?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef Guidow het volgende:
"sorry woor" en "hit me"
zei ik nogal veel
Ik heb ook al een een haktgebal voorbij zien komenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef Janetje het volgende:
Hakkebal ipv gehaktbal en ehmm.. haringkie met ugjes (haring met uien).
barbiekoeien!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb barbeknoeien nog niet voorbij zien komen. Barbecueën dus.![]()
Waspoeierquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef Soul79 het volgende:
Dat woord 'poeier' hoor je tegenwoordig trouwens ook nooit meer![]()
Moest je zeker van je pa zeggen ofniet? "Mijn papa drinkt altijd heel veel melk" komt namelijk wat beter over bij je klasgenoten en lerarenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:48 schreef veldmuis het volgende:
Ik zei altijd melk (bier)
Aaah wat zielig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 03:19 schreef iDex het volgende:
auw papa niet te hard slaan
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:42 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dus je vader met een rood hoofd naar buiten...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Of: "als ik later mens ben.............. "
Bij mij waren 'krakkies' altijd rode bietenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef kreezie het volgende:
schakelaar = versnellingspook
krakjes = vruchtenhagel
viejevaai = vanillevla
En frikaNdel...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef star_gazer het volgende:
En uiteraard was het ook roNtonde
Je doet het nog fout ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:43 schreef Gebs het volgende:
Qantummechanika
Melkboer - Papaquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef ondeugend het volgende:
Snoepje - Woepie
Melkboer - Lingelboer
wel hoorquote:
alleen bij dat gedeelte daarna, dat ze broodjes gingen eten... Hoe noem je zoiets?quote:
aaaaaaaiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:07 schreef Rampestamper het volgende:
Laat ik trouwens ook wat nuttigs bijdragen, zo'n beetje alle dieren heetten aai. Dieren kun je aaien, dus dieren waren aai.
De koffietafel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen bij dat gedeelte daarna, dat ze broodjes gingen eten... Hoe noem je zoiets?
[..]
quote:aaaaaaai![]()
En onze andere retarded buurjongen:quote:Laten we onze buurjongen ook niet vergeten....
dikkie motto = helicopter
Opa Kadett = Opel Kadett
ikke bakkiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:26 schreef bonke het volgende:
lette battie toffie
en nu mogen jullie raden wat dat moest zijn
ik zei altijd stoeptengelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef mizix het volgende:
als je in een rij staat : File!!
knoflook: knofloot!
pen: schrijver!
soepstengel: stoepstengel!
washandje: een handwas!
dies beste ernstigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:53 schreef martinuhhh het volgende:
Katatten met kikinaise = Patat met mayonaise![]()
waar is toch die foto geblevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
De koffietafel.
[..]
, hoe zou jij hebben gereageerd als je naar je lievelingsknuffel zat te kijken voor het ruitje van de wasmachine
.
[..]
En onze andere retarded buurjongen:
kroekroek
"Weet je wat ik gegeet? " Op zich niet zo'n erge verspreking, mits je niet ouder bent dan 4 à 5, hij was 10 of zo, maar hij kan het ook niet helpen, hij liep ook tot zijn 8e in een luier.
Nu ik er over nadenk, dit zeg ik nog steeds wel eens onbewust. Al weet ik wel dat het niet zo heet, hmmm, voortaan even op lettenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |