alleen bij dat gedeelte daarna, dat ze broodjes gingen eten... Hoe noem je zoiets?quote:
aaaaaaaiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:07 schreef Rampestamper het volgende:
Laat ik trouwens ook wat nuttigs bijdragen, zo'n beetje alle dieren heetten aai. Dieren kun je aaien, dus dieren waren aai.
De koffietafel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:50 schreef Muck het volgende:
[..]
alleen bij dat gedeelte daarna, dat ze broodjes gingen eten... Hoe noem je zoiets?
[..]
quote:aaaaaaai![]()
En onze andere retarded buurjongen:quote:Laten we onze buurjongen ook niet vergeten....
dikkie motto = helicopter
Opa Kadett = Opel Kadett
ikke bakkiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:26 schreef bonke het volgende:
lette battie toffie
en nu mogen jullie raden wat dat moest zijn
ik zei altijd stoeptengelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:01 schreef mizix het volgende:
als je in een rij staat : File!!
knoflook: knofloot!
pen: schrijver!
soepstengel: stoepstengel!
washandje: een handwas!
dies beste ernstigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:53 schreef martinuhhh het volgende:
Katatten met kikinaise = Patat met mayonaise![]()
waar is toch die foto geblevenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
De koffietafel.
[..]
, hoe zou jij hebben gereageerd als je naar je lievelingsknuffel zat te kijken voor het ruitje van de wasmachine
.
[..]
En onze andere retarded buurjongen:
kroekroek
"Weet je wat ik gegeet? " Op zich niet zo'n erge verspreking, mits je niet ouder bent dan 4 à 5, hij was 10 of zo, maar hij kan het ook niet helpen, hij liep ook tot zijn 8e in een luier.
Nu ik er over nadenk, dit zeg ik nog steeds wel eens onbewust. Al weet ik wel dat het niet zo heet, hmmm, voortaan even op lettenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |