Dat zijn dan twee vliegen in een klap.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:00 schreef arithaterhorst het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Thankx!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hebben juist gezocht naar een haard met ventilatorenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Toevallig kwamen we bij een FLAM dealer die ons het hele proces heeft uitgelegd. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat branden. Het resulteert ook dat er gewoon minder as achterblijft en de bijna volledige verbranding zorgt dat muren enzo ook niet snel grauw worden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De lucht wordt uit de kruipruimte gehaald (dus indirect van buiten, want de kruipruimte heeft weer ventilatieroosters naar buiten toe).
Het blijft een prachtige mooie vloer, die ik eigenlijk nog niet vaak gezien hebquote:Op dinsdag 19 september 2006 08:18 schreef arithaterhorst het volgende:
We zijn afgelopen weekeinde begonnen met inrichten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De eetkamertafel + 6 stoelen, salontafel, bank, tv, leolux stoelen en dressoir staan er nu.
Alles helemaal door en door van het stof ontdaan. Vooral de stoelen waren heel erg stoffig en droog
geworden, ondanks dat ik ze een maand of 4 nog helemaal had ingeolied enzo.
Het enige - dat ik nu kan zien - dat kapot is gegaan, is de bank, daar is aan de zijkant een klein haaltje ontstaan. Nou, als dat alles is:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben begonnen met de keuken een hele grondige schoonmaakbeurt te geven. Wat een stof mensen. En tot mijn schrik hebben er ook muizen gezeten tijdens de verbouwing, want ik heb een lade met kruiden waar allerlei uitwerpselen in lagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik was toch al van plan om de kruiden eens te vervangen want ze gaan al even mee.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verder zijn we bezig al het servies uit te pakken en door de vaatwasser te halen. Rene heeft de plint onder de keuken ingekort (de vloer is nu 2 cm hoger, dus die plint en alle deuren moeten worden ingekort). Daarnaast nog wat koplatjes bij het zolderluik gemonteerd, en wat afdeklatjes rond de vloermat bij de voordeur en bij de overgang naar de garage gemaakt.
Binnenkort weer foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook eigenlijk wel.. Zo'n zondag regenactige dag actie enzoquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef AnneX het volgende:
dat vind ik altijd huiselijk : de naaimachine op tafel en aan het werk.
En allle ruimte !!! om het te laten liggen.
Met 'open op de muren' bedoel je helemaal links en helemaal rechts van de ruimte?quote:Wat haalt de kleur de witte ruimte op in de zin van warme tinten.
Ben benieuwd of je ze "open" op de muren laat hangen of aan de zijkant van de ramen ?
Valt me echt heeeel erg mee. (dat je dat nog wist!).quote:Hoe gaat het met de stof en wel/niet trekken van de naden ?
Gelukkig hoef je alleen maar rechtdoor te stikken - ipv coupenaadjes bv.
Ik heb alles dat wij hebben gebruikt doorgegeven aan de nieuwe kopers. Zo ook bijvoorbeeld rosetten voor de verwarmingen in bamboe gevonden. We hebben behoorlijk gezocht, via Moso (makers van het parket) bij een bedrijf in Zwitserland terechtgekomen die het ook niet had. Toen hebben we de second best option, en dat was rosetten van bamboe laminaat ipv hout.quote:En wat een schrik van de krasen en dat je een oplossing hebt.
Heb je die ook doorgegeven aan de kopers van het restant ?
Thanxquote:Heb je de haard al eens gebrand ? en laat je daar ook nog eens een foto van zien?
Keep up the good works u2 !
neequote:Op woensdag 15 november 2006 14:09 schreef Gurb het volgende:
Hee, wat leuk, een update, ziet er goed uit, hoe is het in de rest van het huis, en buiten, net zo ver af als de woonkamer??
Partyquote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, die ruimte! Echt zo ontzettend gaaf!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij hebben we de locatie van de volgende K&W meet gevonden!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je maar beter vooruit denken?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:03 schreef Solingjan het volgende:
Idd aardige klus. Wat zal je gevl.... hebben. Moet je maar beter vooruit denken. Integraal denken heet datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom zijn die leidingen links eigenlijk met een blauwe mantel voorzien en die andere rechts niet.
Die hebben we al 0 keer aangehad. Die haard is een beetje de creaming on the cake enzo. De eerste keer willen we bewaren tot we een heel stukje verder zijnquote:Je hebt toch een mooie inbouwhaard. Die geeft toch aardig wat warmte af toch Of niet
We hebben hier zeker 20 binnendeuren staan (konden we een keer gratis ophalen uit een nieuwbouwhuis) dus keuze zatquote:Je kunt als deur ook een MDF voorgelakte plaat op maat laten snijden. Eventueel infrezen of sierlatten erop.
Met van die keukenkast/veer scharnieren.
Die hebben we een maand of 3 geleden vervangen en bevindt zich schuin boven de ketel, op de eerste verdieping. Klasse actie.. Op een zaterdag gingen we daar het knieschot dichtmaken. Die vrijdag daarvoor realizeerden we ons dat het misschien makkelijk was het vat nu te vervangen (nu konden we er makkelijk bij). Die vrijdag naar warmteservice.nl gereden, vat was de laatste van de voorraad en in de aanbieding, en hebben we toen zaterdag ochtend om 5 uur geinstalleerd. (ook 10 minuten werk, zo'n vat vervangenquote:Expansievat ??? Dat mis ik.
Die vlokkenplaten zijn idd ideaal. We hebben nog een heleboel over (was een vrij grote partij) en die gaan we rond de wasmachine enzo monteren. En verder is het altijd handig natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 21:02 schreef Marsepein het volgende:
Wow, even een paar 'minor' updates gemist. Wat ziet het er al mooi uit zo. Lekker ruim en groot. En die 'vlokken'platen. Dat was bij ons zo ongeveer het eerste wat erin ging.
Dat werkt echt goed he! Ik kan me nog herinneren dat er 1 lange wand in de woonkamer mee was bekleed en als je dan in de kamer was leek je wel doof. Totaal geen echo. Heerlijk spul!
Complimenten voor jullie hoor, ook voor h3et doorzetten en dat jullie zoveel zelf doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop