Als na z'on verbouwing een klusdip toeslaat dan is het einde zoek er wordt er de komende tien jaar niet meer geklustquote:
Heerlijk joh! Dat mag ook wel na een jaar ploeteren.quote:Op zondag 10 september 2006 13:11 schreef arithaterhorst het volgende:
We bivakkeren nog op de bovenverdieping...![]()
Maar... we gaan bijna over. Plan is in deze maand. We willen alles helemaal af hebben (op de keuken en wat andere dingetjes na).
Onze taak zit er in ieder geval wel op. De rest (vanaf nu) willen we laten doen. Schilderen en vloerbedekking leggen enzo. Die laatste laag. Wij gaan ons bezig houden met de gang naar Ikea, uitzoeken van gordijnen, weer een beetje leven enzo![]()
Ik zal de bovenverdieping binnenkort nog gaan missenWe hebben er als we overgaan bijna een jaar gewoond. (het plan was een paar maanden
).
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 september 2006 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heerlijk joh! Dat mag ook wel na een jaar ploeteren.
Moeten (willen) jullie veel meubels kopen? Je hebt immers veel meer ruimte nu.
Het is zo opmerkelijk te zien dat er zo'n dunne laag is wat een ruimte van 'in de bouw' tot 'bewoonbaar' maakt. Die laatste laag maakt of breekt het.quote:Op maandag 11 september 2006 09:10 schreef Marsepein het volgende:
Hee, echt leuk om weer updates te lezen, ik vind het tof dat je ondanks dat je vanaf nu veel laat doen toch de updates laat zien. Dat is echt een heel raar gevoel, 's avonds na het werk thuis komen en dan zien dat er veel gebeurd is en het in korte tijd een 'ander' huis geworden is.
Keukenplannen zijn in de maak. Same old samequote:Keukenplannen zijn al gemaakt dacht ik, is daar al wat meer planning in? Wanneer e.d.?
Succes weer hoor!
O lekker man!quote:Op maandag 11 september 2006 20:18 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
In de periode voor de verbouwing hebben we heel veel aankopen uitgesteld tot na de verbouwing. Juist omdat je het nieuw wilt houden enzo. Veel dingen (zoals servies enzo) komt eigenijk grotendeels van onze studententijd af. Dus wat er wat mij betreft mag komen is:
-heerlijke wish list-
Je begrijpt, niet alles in 1 keer. Maar dit is wel heel leuk, net zo lang zoeken tot je iets leuks hebt gevonden voor een betaalbaren prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |