UpdateSpakkuhBoven is de hal, het plafond van de slaapkamer gespackt. ZIet er ineens onwijs af uit en heel mooi. we moeten het nog wel schilderen.
SchilderQua schilder: we hebben een schilder ingehuurd. We hebben besloten dat we de laatste laag niet zelf gaan doen. Zijn we te precies voor. Ik was begonnen met het schuren van de wanden van de slaapkamer, maar zag overal dingetjes enzo... En mij kennende blijf ik daarnaar kijken.
Dus we zijn op zoek gegaan naar een schilder, en we hebben er eentje gevonden. Hij is jarenlang schilder geweest, maar kreeg last van zijn rug. Nu doet hij het nog af en toe. En hij doet het precies mijn netjes
![]()
.
VensterbankenWe hebben composiet vensterbanken besteld, weken geleden. Daar hangt het strikolithen beneden een beetje op. Dat kan pas gebeuren als de vensterbanken erin zitten. Dus deels is het nu gestrikolith en deels niet.
Een paar weken geleden zouden ze komen. En toen kwamen ze ook. Bleken ze allemaal van een verkeerde afmeting.
![]()
En niet te groot, maar te klein.
Het was niet de schuld van NVB Kamphuis Lelystad, maar van het hoofdkantoor waar het mis is gegaan. Er klopte werkelijk nix van.
Dus nu kunnen we nog een keer 3 weken wachten. Als het er voor volgende week zaterdag niet is, gaan de strikolithers met vakantie dus dan wordt het misschien wel na de bouwvak
Of we gaan op zoek naar andere strikolithers.. Stom hoor, van Kamphuis. Ze zeiden dat het 3 weken zou duren, en dat was half mei.
ParketteurVerder hebben we ook een parketlegger gevonden die al vaker ons parket heeft gelegd. Hij wil het voor een gunstige prijs leggen + hij komt dan een week slapen omdat hij uit Dordrecht komt. Hij werkt voor Bruynzeel parket.
En hij was de enige parketlegger die wij hebben gesproken die hoogrand bamboe kende en ook nog wist dat bamboe niet in de breedte uitzet. Dus helemaal top
En hij is ook leuk
(maar dag mag ik niet meer zeggen van René)