quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:31 schreef arithaterhorst het volgende:
Electra beneden is af. Maarreh...sorry hoor, ik weet dat het je job is. Maar de mijne zou het dus echt niet zijn. De hele verbouwing nog niet zo gevloekt... Ik denk gewoon dat ik er het geduld niet voor heb
![]()
Nou, we hebben een deur naar diezelfde tuinkamer verplaatst omdat dan mooier een keuken kon worden geplaatst... (anders moest ie in een hoek worden gepropt omdat je anders al tegen de deur aanzat)quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:00 schreef Marsepein het volgende:
Was die ketel nou niet juist een reden om een wandje weg te halen of een kast te maken of zo?![]()
![]()
Ziekenbed?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:37 schreef Vonkenboer het volgende:
En wij blijven dit topic ook volgen (vanuit ons ziekenbed; dat wel)
Sorry dat ik het zo zeg hoor, maar da's gewoon wel een beetje kutquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef Marsepein het volgende:
Ik moet dus aan het werk om die allemaal om te leggen naar achter de machine(s). 2 WCD's, warm en koud water, CAI, netwerk en een loze leiding![]()
Nee joh, kan gebeuren. Ik ben gewoon superbenieuwd naar een mooie rooie Rotpunkt keuken. Wij zijn er (met pijn in 't hart!) vanaf gestapt. Met Rotpunkt konden we gewoon niet een mooie belijning maken in de kastenwand.quote:Niet leuk enzo![]()
Ik zal er foto's van maken, en dan in het blundertopic plaatsen
Geopereerd aan de galblaas (galstenen); twee dagen in het ziekenhuis gelegen; sinds donderdag weer thuis.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:21 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ziekenbed?![]()
Ik hoop toch wel een griep(je) of?
Ik weet er niet zoveel van, maar het staat mij bij dat dit vrij pijnlijk aangelegenheden zijn....Uiteraard beterschap gewenst vanuit hier!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:40 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Geopereerd aan de galblaas (galstenen); twee dagen in het ziekenhuis gelegen; sinds donderdag weer thuis.
Nu herstellende![]()
![]()
Valt wel mee; het herstel is pijnlijker omdat de gehechte wondjes allemaal "werken" en bewegen bij iedere beweging die je zelf ook maaktquote:Op zondag 2 april 2006 08:30 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ik weet er niet zoveel van, maar het staat mij bij dat dit vrij pijnlijk aangelegenheden zijn....Uiteraard beterschap gewenst vanuit hier!
Dat probleem hebben wij helemaal niet gehad met de dekvloerquote:Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef arithaterhorst het volgende:
Dus de cementdekvloer is gestort.... Wij zijn er op een gegeven moment overheen gaan lopen... (na een week ofzo).
Nu zien we overal van die looppaden ontstaan.![]()
Zoals Dagobert Duck die na een halve dag denken uit zo'n gelopen cirkeltje klimt....
Najaaa zeg...![]()
Wij gebeld... blijkt normaal te zijn...![]()
Dat je na de cementdekvloer er nog een laagje overheen moet doen met portland & water en dan met een wisser strak trekken zodat het helemaal egaal wordt. Wisten wij veel.....![]()
Dat hebben we dus afgelopen weekend gedaan en het is er wel veel mooier van geworden. Verder hebben we de inloopkast gedemonteerd die op wat ooit onze slaapkamer was stond... 'k Zal morgen foto's van alles maken![]()
marsepein, hoe is het met het leidingwerk?
Ik heb alles opnieuw gedaan en ik moet zeggen het ziet er ook beter uit, dus het was maar goed ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef arithaterhorst het volgende:
marsepein, hoe is het met het leidingwerk?
Echt niet? Onze "aannemer" zegt dat het normaal is. Behalve daar waar er vezel ivm met de vloerverwarming zit.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij helemaal niet gehad met de dekvloer![]()
Onze vloerensmeerder was een groot vakman. Oftewel hij heeft het met de hand gedaan. Met zo een speciestortapparaat als op jullie foto's verdeeld over de vloer, op de knieen en smeren. En tot mijn verbazing overal waterpas! Ik heb het zelf even mogen proberen van hem, maar ik probeer het nooit weer.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:06 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Echt niet? Onze "aannemer" zegt dat het normaal is. Behalve daar waar er vezel ivm met de vloerverwarming zit.
Hoe is het bij jullie gedaan dan? Is er gevlinderd? Of is het handmatig gedaan?
Zo deed onze man het ook. Met een lange rij maakte hij alles waterpas. Daarna kwam een fase van vlinderen. Hij stond toen op een soort 'Donald Duck' schoenen (hele grote schoenen vanwege verdeling van het gewicht) en had dat apparaat met een ronddraaiende schijf.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Onze vloerensmeerder was een groot vakman. Oftewel hij heeft het met de hand gedaan. Met zo een speciestortapparaat als op jullie foto's verdeeld over de vloer, op de knieen en smeren. En tot mijn verbazing overal waterpas! Ik heb het zelf even mogen proberen van hem, maar ik probeer het nooit weer.
Hij heeft ons aangeraden om er een vezel in te doen, ivm vloerverwarming/zwevende vloer/plavuizen. Na het smeren 3 dagen niet op gelopen en daarna knoerthard!
Volgens mij wordt vlinderen meer gebruikt bij betonvloeren ipv zandcementvloeren.
Dank je wel Sjoem..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:49 schreef Sjoem het volgende:
Oeh, dat gaat een mooie keuken worden als ik dat zo zie![]()
Zal ik doen als ik thuis ben. Zit nu op werk te sparen voor 'n keukenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah toe, plaats nog eens wat foto's van hoe het nu is, met die muren en zo.
Mannen en Dudes zijn nu eenmaal nogal visueel ingesteld
Jammer van jullie keuken aritha, elders ook al even over gehad. Wel slim om te wachten, en niet met minder en goedkoper genoegen te nemen.
Offerte hebben we nog liggen. Van 18 maart, met daarop dat ie 3 weken geldig isquote:Op woensdag 26 april 2006 10:16 schreef sanger het volgende:
Aritha, hadden jullie nog geen offerte liggen dan van de inbouwapparatuur? Dan zou je volgens mij nog recht hebben op de oude prijs. 25% is nogal wat trouwens![]()
Enne, leuker kunnen ze het niet maken, maar wel makkelijker gaat iig niet op voor de verbouwing.
Kun je niet een beetje bluffen? Gewoon bestellen en bij opmerkingen zetten nav de offerte? Best kans dat je het nog voor de oude prijs krijgt.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:41 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Offerte hebben we nog liggen. Van 18 maart, met daarop dat ie 3 weken geldig is![]()
Anders hadden we *nu* besteld. (alleen keukenapp kan er nog wel vanaf
)
Het is raar, maar als ik op kieskeurig kijk zijn bijna al die online sites zoveel omhoog gegaan. Ik snap er nix van. Of al die sites zijn eigenlijk 1 bedrijf... Of het is een strategie.![]()
Zo van: vlak voor het vakantiegeld wordt uitbetaald effe snel de prijzen opschroeven![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef Marsepein het volgende:
En als je het niet voor de oude prijs krijgt, dan is het een internetaankoop en kun je er sowieso vanaf.
Hoezo dat dan? Ik bedoel: een koop is dan toch een koop?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:21 schreef Marsepein het volgende:
En als je het niet voor de oude prijs krijgt, dan is het een internetaankoop en kun je er sowieso vanaf.
Gewoon bijdehand wezen en zeggen dat je akkoord gaat met de offerte en de bestelling wilt plaatsen.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:41 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ik bedoel: een koop is dan toch een koop?
Het is toch geen colportage ofzo?
'k Ga het in ieder geval proberen. Eerst nog heel ff bedenken hoe ik dat slim aan ga
pakken![]()
Ja, ben nog een beetje aan het twijfelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Gewoon bijdehand wezen en zeggen dat je akkoord gaat met de offerte en de bestelling wilt plaatsen.
Nee, ik zou het persoonlijk niet doen. Met een beetje mazzel zijn de prijzen straks weer gezakt, en zijn er nieuwe modellen met betere functies uit. Bovendien weet je nooit waar je tegenaan loopt de komende 6 maanden.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:33 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Ja, ben nog een beetje aan het twijfelen.Kijk, we kunnen alles nu kopen, en dan komt eind van het jaar financieel gezien de keuken ofzo.... wat als iets het niet doet of er een dikke kras op zit.. Of dat we weer de keuken willen veranderen... ik bedoel: het zou niet de eerste keer zijn
![]()
Aan de andere kant: nou ja, dan bouw je de keuken om die apparaten heen.
Plus het het scheelt meer dan 1500 euro. Offerte is 5400, prijs nu is 7000... Dilemma...![]()
Zouden jullie dat doen?
Ik zou het nou weer wel doen, maar dan wel de goederen ergens anders opslaan en niet zomaar even een paar maand in de garage stallen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:28 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, ik zou het persoonlijk niet doen. Met een beetje mazzel zijn de prijzen straks weer gezakt, en zijn er nieuwe modellen met betere functies uit. Bovendien weet je nooit waar je tegenaan loopt de komende 6 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |