quote:Aritha, niet-aflatende bewondering hier!
Wij zijn koud een maandje aan het 'gewone' klussen (likjes verf enzo) en al dood op elke avond.
Hoe jullie dat doen?
Respect
Zo langzamerhand, geen idee eigenlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer denk je klaar te zijn?
Ja ik zie het vanaf de woonkamer hierquote:Op maandag 20 februari 2006 19:12 schreef arithaterhorst het volgende:
Zie je licht branden beneden? Da's Rene die met electra aan het klooien isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha!quote:Op maandag 20 februari 2006 20:38 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja ik zie het vanaf de woonkamer hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verwacht wel een soort van Ketelhaven feest bij jullie als het huis helemaal klaar is, he?
Gaan we gezellig bij jullie zitten na afloop van de Ketelhavenloopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oef, ik las het verkeerd. Dat je het in een weekend wilde doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:03 schreef Scheepschroef het volgende:
Jullie huis is niet alleen groter geworden, het ziet er van de voorkant ook een stuk beter uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Verbouwen is zo gaaf, ben zelf een bovenverdieping van een oude villa aan het renoveren, maar da's echt een weekendprojectJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hadden we gedaan. Isolatiemateriaal op de zakken, en dan zeil erover heen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:07 schreef Cybersijp het volgende:
Aritha? had je niet de tegenwoordigheid van geest om een zeil over het zand te leggen? Zonde zeg €125,- voor nix...
Veel plezier met het installatiemateriaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
anders ik welquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:14 schreef B.A.Trix het volgende:
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop