De mac noemt het american fritessaus, en het wordt ook wel verkocht als Mad sauce in de winkels. Ik vind m wel lekker eigenlijk, lekker fris. Maar ik ben dan ook niet zo dol van franse mayo (dat zure spul)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef qwerty_x het volgende:
vraagje: is de mayonaise in NL echte mayonaise of nog steeds dat groenige/gelige spul wat ik me herinner (weet het effe niet beter te omschrijven) ?
[Serieus]quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:21 schreef Dynia het volgende:
Mac in Moskou was eigenlijk hetzelfde als in NL. alleen een stuk groter...:D...verder daar ook gewoon 1 keer ondergescheten door een vogel (Mus) terwijl ik lekker op het terras van mijn burger aan het genieten was...
Dat vond ik juist het enige goede aan de McDonalds in NL: de fritesausquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef qwerty_x het volgende:
vraagje: is de mayonaise in NL echte mayonaise of nog steeds dat groenige/gelige spul wat ik me herinner (weet het effe niet beter te omschrijven) ?
HIer kan je dat toch ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef ozzietukker het volgende:In Londen kan je overigens je Cola (gratis) omruilen voor een Tropicana uit een flesje... ben je toch nog een beetje gezond bezig
![]()
quote:
De Mac in Geneve (filiaal rue du Mont-Blanc) heeft wel zo'n leuk terrasjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:41 schreef Bigs het volgende:
In Zwitserland (Geneve).. voer was volgens mij hetzelfde, alleen 3x zo duur als in Nederland
Zo'n kraampje hebben we in Eindhoven bij 1 Mac ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:40 schreef cheukert het volgende:
[..]
De Mac in Geneve (filiaal rue du Mont-Blanc) heeft wel zo'n leuk terrasjeEn ook speciaal een kraam voor als je alleen een ijsje of McFlurry wil, voorkomt wel wachtrijen binnen. Ze hebben geloof ik wel een broodje kipachtig iets wat we in NL niet hebben.
En de prijs tja.. ander voedsel is ook niet goedkoop in Suisse
Edit: ohja, doen ook niet moeilijk over Euro's
Dat doen ze hier in NL overal wel (ook fietsen en brommers)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef mynick het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat ze je weg zouden sturen omdat je geen auto had?![]()
Hebben ze nooit WC papier als ik daar kom. Maar dat heeft misschien te maken met het feit dat al het 'uitschot' + monteurs na de jaarlijkse GP daar gaan eten. Wel goed te doen daar trouwens. Zorg er altijd voor dat ik aan dat ene tafeltje zit, waar ik naar de weg kan kijken en een stel toffe bolides langs kan zien komen. Erg jammer dat ik dit jaar niet er heen kanquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
Monaco zag er ook leuk uit, kan me niet herrinneren of ik daar nu heb gezeten of niet
Geniaal topic trouwens
Ik heb ze net gebeld, maar ze weigeren te bezorgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
De MacDonalds in Manila bezorgd ook gewoon thuis![]()
Omdat 95% van de Amerikanen ketchup bij zijn frites eet, denk ik. Fritessaus is dus 'afwijkend' en wordt dr in zakjes bijgeleverd, ipv weg te staan rotten in tap-systemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Bij een Wendy's in NY mocht je ketchup gratis zelf tappen, en moest je fritessaus wel apart bestellen. Ik snap die amerikanen niet...![]()
Waarom denk je dat ik daar altijd 'dineer' als ik bij de GP ben?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik vond de mac in Monaco best tof, alleen dan om de reden dat alles daar zo knetter duur is en de mac ongeveer de prijzen van Nederland aanhield
Op Bali ( Indonesie ) ook ... wel grappigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
De MacDonalds in Manila bezorgd ook gewoon thuis![]()
Ja, logisch. Niemand eet in Portugal al om zes uur.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:06 schreef Stansfield het volgende:
Ik ga niet heel vaak naar de mac in het buitenland. Meestal alleen als we net aangekomen zijn en ff snel wat moeten eten. Was een keer met een vriend van mij in Porto. We waren net aan gekomen en hadden honger dus gingen we snel wat eten. Het was tenslotte ook 6 uur en de mac was vlak bij ons hotel. Dus wij naar de mac super rustig. Echt relaxed moet je eens in nederland om 6 uur bij een mac staan dan is het super druk. Savonds namen we nog een flurry rond een uur of 9 toen we weer terug naar het hotel gingen. Toen was het super druk.
haha nee natuurlijk niet. Maar wij hadden gewoon zin in wat te eten en toen we zagen dat het zo rustig was realiseerden we het ons dat dat natuurlijk super nederlands in om om 6 uur te eten. Nee op vakantie is het altijd rustig aan en pas laat eten en ook lekker lang.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, logisch. Niemand eet in Portugal al om zes uur.![]()
je bent daar toch niet om zes uur naar 'echte' restaurants gegaan hè?
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef k_man het volgende:In Tokyo de McTeriyaki. Met lekker sausje. En trouwens ook met super beleefd personeel.
Zo'n McTeriyaki mag in NL ook wel komen van mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:00 schreef ninja-mod het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
De McTeriyaki is heilig!
De McChicken voor maar 100 yen ( 80 euricent ofzo ) smaakte ook meer dan goed , hoezo duur?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |