abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35318927
De Mac in Lund, (Zweden) was wel grappig. Daar kreeg je een bakje bij je menu om gratis ketchup te halen!! M'n ma nam daar dat warme appelgebak en stond er in het Nederlands (geen andere taal...):"Vulling kan heet zijn!" Weet niet of dit nog steeds zo is, want ik was er in 1997.

Het zag er daar voor de rest verzorgd uit. Niet zo ranzig als de Mac in Venetië. Daar had je die halve liter cola overigens wel nodig om de frietjes weg te krijgen!! Beetje heel erg veel zout,
maar voor de rest goed te eten.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:27:30 #27
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_35319341
Cairo was hij wel goed! Al heb ik liever een Burger King, maar die heb ik daar helemaal niet gezien. Misschien een idee voor een franchise
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:42:50 #28
62913 Blik
The one and Only!
pi_35319625
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:05 schreef Typmuts het volgende:
De Mac in Lund, (Zweden) was wel grappig. Daar kreeg je een bakje bij je menu om gratis ketchup te halen!!
Dit is echt in heel veel Macs zo

de Mac in Yogyakarta was gewoon hetzelfde als in Nederland, alleen veeeeel drukker
pi_35319698
In polen hebben ze ook gewoon de Big Mac, alleen hier smaakt de saus heeeel anders, wel lekker! maar toch niet vertrouwd, en ze vragen daar standaard of je frites of salade er bij wil (menu), zeer goede service!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:04:53 #30
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_35320141
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:31 schreef Smeich het volgende:
oooh, de french fries van Wendy's...
de chili van wendy's
lekker een triple classic w/ cheese menu met chili ipv van friet..echt té lekker!!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_35320263
In Barcelona, daar voor het eerst de McRib geprobeerd, en toen 3 uur later nog een keer

Wel 2 dagen aan de schijt geweest, maar het was heerlijk!
pi_35320296
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:33 schreef Bahar het volgende:
Bangkok: diaree na een hamburger
Sul.. niet van de straat eten.. we hebben het hier over de Mac Donalds.. en geen straat burgers.!

Burgerking in thailand had trouwens een 4x breder assortiment aan burgers.. yummi.!
pi_35321801
In Kasthely, Hongarije waren alle eetgelegenheden dicht.

Vijf backpackers met honger zien een bord aan een lantaarnpaal met de bekende M. Wel een kilometer lopen, maar hij zou tot 12 uur open zijn. Daar aangekomen bleek alleen de mcDrive in functie, het eet-gedeelte was dicht.

Backpackers hebben natuurlijk geen auto, dus er zat niets anders op dan door de mcdrive te lopen. Anere autos sloten netjes achter ons aan. Voor de volledigheid zijn twee van ons ook nog voor gaa staan, en drie mensen achterin.

Het meisje achter de kassa nam zoner blikken of blozen onze bestelling op 5 meter verder gelopen hadden we frietjes en brugers.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:29:23 #34
79106 mynick
Wat lach je ??
pi_35322855
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef marsterretje het volgende:
In Kasthely, Hongarije waren alle eetgelegenheden dicht.

Vijf backpackers met honger zien een bord aan een lantaarnpaal met de bekende M. Wel een kilometer lopen, maar hij zou tot 12 uur open zijn. Daar aangekomen bleek alleen de mcDrive in functie, het eet-gedeelte was dicht.

Backpackers hebben natuurlijk geen auto, dus er zat niets anders op dan door de mcdrive te lopen. Anere autos sloten netjes achter ons aan. Voor de volledigheid zijn twee van ons ook nog voor gaa staan, en drie mensen achterin.

Het meisje achter de kassa nam zoner blikken of blozen onze bestelling op 5 meter verder gelopen hadden we frietjes en brugers.
Wat had je dan verwacht? Dat ze je weg zouden sturen omdat je geen auto had?
Na lang nadenken tot het pakkende signature `Biertje` gekomen
pi_35323018
Thailand -> Bangkok -> Samurai Pork Burger ofzo, was goed te doen (en wat me opviel was dat ze daar een bezorg service hebben )
Luxemburg stad -> standaard mac
Belgie Antwerpen en Brussel -> ook niet echt bijzonder. Al hadden ze in Brussel al de pitamac's ruim voordat die hier te krijgen waren.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_35323347
wat een topic chapeau

Mac in Polen.... fantastische kip-nuggets (10x beter dan de nederlandse)
Mac in frankrijk: Bier
Mac in Amsterdam-Noord (reken ik toch ook maar tot het buitenland voor het gemak ) Dramatsich trage bediening, eten is koud en 9 van de 10 x niet wat je besteld hebt..... meest treurige mac tot nu toe
Mac in Italie (Rimini): Mac-Royal.... was wel aardig, maar toch mis ik de vertrouwde quarterpounder
pi_35323682
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef mynick het volgende:

[..]

hahaha
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35323862
quote:

[..]

Minstens! Of een papier waar op staat dat een auto verplicht is bij het bezoeken van de McDrive
pi_35323950
quote:

[..]

Nou, bij de mac hier deden ze dat dus echt wel. Op de fiets, en ik kreeg dus echt niets.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:21:19 #40
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_35324573
Mac in Polen, heb ze in Zakopane, Warschau en Krakau bezocht. Was wel OK, érg dikke milkshakes!

Mac in Budapest: móói!!! Echt een chique ruimte!

Mac in Innsbruck: Klein. Erg Klein. Erg, érg Klein. Maar wel efficient en goede spullen.

Mac in Wenen: ik ben daar uit het damestoilet gezet terwijl ik bezig was om de ongeveer 1000 muggebulten van mijn vriendin in te smeren met verdovende zalf.

Mac in Porlamar (Isla Margarita). Was wel OK. Goede airco! (was buiten >35 graden).

Mac in Berlijn, ergens in het centrum. De keuken was boven en er was een soort paternoster-liftje waarmee ze de bereide gerechten naar beneden stuurden. Helaas kwam er een dienblad scheef in te zitten waarna het liftje begon met het lanceren van hamburgers.
pi_35325226
Ja idd.. een mac donanlds bezorgservice in thailand.. wakker worden in je mooie hotel kamer.. ff mac bestellen!!.. het leven kan niet mooier zijn..
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:40:10 #42
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_35325300
Hoe noem je dat papieren geval dat op je dienblad ligt ?
Zo'n geval dus heb ik nog steeds van de eerste Mac die openging in Moskou: plaatjes van hamburgers, milkshakes etc. plus een uitleg wat het precies is.
Het enige wat ik me ervan herinner is de ellenlange rij toendertijd; het "geval" hangt vergeeld en al in m'n keuken.

Verder is de Mac werkelijk overal aanwezig in Brazilie.
De gerechten zijn volgens mij niet echt anders dan in Nederland, maar zeker weten doe ik dat niet: in NL heb ik al in een eeuwigheid geen Mac meer van binnen gezien.

Wellicht anders dan in NL (?): meer en meer zie je hier delivery service thuis van de Mac, a la pizza koeriers.
En de prijs: een menu kost hier zo'n R$ 9,00, oftewel ong. Euro 3,90
Is dat vergelijkbaar met NL ?
zonnig Brasil
pi_35325327
De Macdonalds in Curacao. De enige Macdonalds ter wereld die het voor elkaar krijgt om verlies te draaien. En terecht, het is ook een toko wat het kijken nog niet waard is. Het vreten is er gewoon zo ranzig. Het enige wat er goed naar binnen viel te werken was de Mix McFlurry. .
pi_35325411
De Mac in marmaris - turkije was 24 uur per dag open! Dat is pas service

Maar de Mac is volgens mij overal net zo smerig Al zijn die salades wel ok.
pi_35327162
In LA, hadden ze toch op een bep. dag van de week, ik meen te herinneren dinsdag een actie. hamburgers voor 25 cent, maximaal 20
pi_35327266
Mac in Athene op het Monastiraki was best wel te doen

Of misschien kwam het vooral omdat ik al zo'n twee weken rondgetrokken had door Griekenland en voor het eerst sinds tijden weer eens wat anders kon eten dan brood, pasta of rijst

Het pand is niet echt super mooi of zo, vooral veel verdiepingen, en het menu is wel anders dan in Nederland een beetje...burgers die wat andere namen hebben enzo dacht ik, maar ja, smaakte wel echt prima
Jack does it in real time...
pi_35327519
McLobster in Canada, niet geprobeerd though
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_35330363
De mac in zo'n plaatsje naast St. Tropez (zuid-Frankrijk) had een McFlurry Bounty. Die heb ik hier ook nog nooit gezien.
pi_35343396
Ik eet wel eens in de mac als ik op reis ben en in mijn eentje moet eten. In Casablanca heb ik de McDirhamabrouk geprobeerd, maar dat leek wel een beetje op een gewone hamburger.

Op de Filipijnen hadden ze McSpaghetti, niet te vreten, wat een goedkoop sausje en wat een overgare spaghetti was dat.

In Mexico hebben de ze McBurrito, erg lekker

In Honduras hadden ze destijds de McGalloPinto met bruine bonen en rijst

Gekke is dat in armere landen de Mac echt wordt gezien als een luxe restaurant terwijl hier vaak het uitschot werkt. Desondanks ga ik toch liever voor de lokale restaurantjes
pi_35346473
de mac in casablanca aan de boulevard.. met de taxi door de mc drive.. was erg goed te doen.. s'nachts om half 2
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')