Die knokploeg van Gert Timmerman, is het zéker dat die niet meer bestaat?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:01 schreef FrancisC het volgende:
Vraagje voor iedereen: WAAR IS TIMMERHOUT?
tje, mag toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Waar blijft jouw aanklacht?
En daarnaast, in elke Story en Privé staan ook genoeg halve waarheden die nooit tot een aanklacht leiden. Of je verhaal nu waar is of niet, ik vind het maar vreemd dat de strijd blijkbaar hier gevoerd moet worden. En aangezien ik nog niets heb gezien wat op een echte bron lijkt, wacht ik wel tot het verhaal in deTelegraaf staat.
Niet dat ik die lees, maar daar komt dan vast wel een topic over hier.
We, of jij? Er valt heel wat te wederhoren - we horen het alleen niet omdat dit niet gewenst is door de Timmermans ....quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Blablabla... jij beweert van alles, en wij kunnen niets checken.
Jouw woord tegen het, ja tegen wie eigenlijk
Er is geen wederhoor, we weten niet eens wat er te wederhoren valt
of zijonline.nlquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
En aangezien ik nog niets heb gezien wat op een echte bron lijkt, wacht ik wel tot het verhaal in deTelegraaf staat.
Ik lees de Telegraaf wel, en het NRC en de VK en Trouw, al denk ik zomaar dat dit niet verder komt dan de Privé pagina van de vermaledijde Telegraaf, fuck , niet verder dan dit verrotte forumquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
En daarnaast, in elke Story en Privé staan ook genoeg halve waarheden die nooit tot een aanklacht leiden. Of je verhaal nu waar is of niet, ik vind het maar vreemd dat de strijd blijkbaar hier gevoerd moet worden. En aangezien ik nog niets heb gezien wat op een echte bron lijkt, wacht ik wel tot het verhaal in deTelegraaf staat.
Ik heb hier niemand gezien? En wie betaalt deze? Het management?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die knokploeg van Gert Timmerman, is het zéker dat die niet meer bestaat?![]()
Jij gelooft neem ik aan wél dat iemand van nature narcistisch kan zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:17 schreef Jappie het volgende:
Ik ben een van de naievelingen van deze wereld die zegt dat niet EEN mens van nature slecht is
Wie weet ...... Ik zie er ook echt zo uit!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik lees de Telegraaf wel, en het NRC en de VK en Trouw, al denk ik zomaar dat dit niet verder komt dan de Privé pagina van de vermaledijde Telegraaf, fuck , niet verder dan dit verrotte forum
Het feit dat "ze" het hier uitvechten willen is op zijn minst dubieus, ja.
Ms is het Gert zelf wel, die via een wel zeer omslachtige wijze, de aandacht wil vasthouden
Zeg jij, ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:25 schreef FrancisC het volgende:
[..]
We, of jij? Er valt heel wat te wederhoren - we horen het alleen niet omdat dit niet gewenst is door de Timmermans ....
Mijn aanklacht? Teruglezen zou ik zeggen, heb geen zin om het steeds te herhalen -quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, was een beetje een fout, 'echte bron' en 'Telegraaf' in 1 zin.quote:
Geloof jij dat wanneer het management meeleest - die uiteindelijk hiervan de schade ondervinden - dit topic zouden weten te vinden en Gert Timmerman niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Zeg jij, ja.
Jij beweert dat ze meelezen, jij beweert dat ze te laf zijn, jij beweert en beweert, en vooralsnog gebeurt er geen hol behalve weer een topic vol
t klopt, Gert beweert dat gerechtelijke stappen zullen worden ondernomen in de richting van die, deze, en die, en er gebeurt niets - het woord lafheid is zeker op zijn plaats, ja!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:27 schreef milagro het volgende:
[..]
Zeg jij, ja.
Jij beweert dat ze meelezen, jij beweert dat ze te laf zijn, jij beweert en beweert, en vooralsnog gebeurt er geen hol behalve weer een topic vol
Er valt zoveel te checken - maar daar moet je dan wat voor doen - ik ben geen ober - niemand reikte mij de informatie op een presenteerblaadje aan, nietwaar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Blablabla... jij beweert van alles, en wij kunnen niets checken.
Jouw woord tegen het, ja tegen wie eigenlijk
Er is geen wederhoor, we weten niet eens wat er te wederhoren valt
Tsja...niets menselijks is mij vreemd dus ook een bepaalde mate van narcisme hoort bij mij en anderen...en ja...de een zal die karaktertrek wat meer hebben dan een ander al dan niet veroorzaakt door omstandigheden van buitenaf.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij gelooft neem ik aan wél dat iemand van nature narcistisch kan zijn?
Ik heb nergens concrete beschuldigingen gelezen. Nergens zie ik staan "Gert Timmermans heeft mij opgelicht voor ¤100.000" of "Gert T. pleegde incest met Jantje en Pietje in 1975" of "Gert T. heeft mijn boerderij in de fik laten steken".quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:29 schreef FrancisC het volgende:
Mijn aanklacht? Teruglezen zou ik zeggen, heb geen zin om het steeds te herhalen -
en omdat Gert niet reageert, bewijst dat jouw gelijk?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:30 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Geloof jij dat wanneer het management meeleest - die uiteindelijk hiervan de schade ondervinden - dit topic zouden weten te vinden en Gert Timmerman niet?
Niet lang geleden diende er in Almo reeds een rechtzaak tegen Gert Timmerman in het geschil Padberg - Gert timmerman verkocht Padberg grond die aan de gemeente toebehoorde - pure oplichting dus - Gert Timmreman werd hiervoor tot terugbetalen veroordeeld - het managment kocht de deurwaarder af en betaalde Padberg (1)quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb nergens concrete beschuldigingen gelezen. Nergens zie ik staan "Gert Timmermans heeft mij opgelicht voor ¤100.000" of "Gert T. pleegde incest met Jantje en Pietje in 1975" of "Gert T. heeft mijn boerderij in de fik laten steken".
En ik bedoelde jouw officiële aanklacht. Met zoveel bewijs moet Gert T. toch een rechtszaak aan zijn broek hebben?
Dit is m.i. wat ál te makkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef milagro het volgende:
een website die uit de lucht is, zegt toch helemaal geen flikker?
ms is er sprake van een uit de hand gelopen partner ruil of zo, wie zal het zeggen, jij zegt iig verdomd weinig al lul je veel
Het kan natuurlijk nog wél zo zijn dat de mensen achter die website, dezelfden zijn als degenen die hier posten. Dat is voor ons niet te controleren.quote:Daar wij ons niet langer kunnen verenigen met het doen en laten van MEVROUW TIMMERMAN en de heer Gert Timmerman, hebben wij besloten deze site te sluiten !!
Wim & Lia ( Management )
Wim & Harry ( Webmasters
Niet met oude oncontroleerbare koeien aankomen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef FrancisC het volgende:
Niet lang geleden diende er in Almo reeds een rechtzaak tegen Gert Timmerman in het geschil Padberg - Gert timmerman verkocht Padberg grond die aan de gemeente toebehoorde - pure oplichting dus - Gert Timmreman werd hiervoor tot terugbetalen veroordeeld - het managment kocht de deurwaarder af en betaalde Padberg (1)
Nog niet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is m.i. wat ál te makkelijk.
Al enige tijd wordt er hier beweerd dat de slachtoffers van Gert Timmerman zich binnenkort gaan roeren. Dat er een front gevormd gaat worden. Het is wat al te toevallig dat dan sinds vandaag ineens die website uit de lucht is, voorzien van de melding:
[..]
Het kan natuurlijk nog wél zo zijn dat de mensen achter die website, dezelfden zijn als degenen die hier posten. Dat is voor ons niet te controleren.
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is m.i. wat ál te makkelijk.
Al enige tijd wordt er hier beweerd dat de slachtoffers van Gert Timmerman zich binnenkort gaan roeren. Dat er een front gevormd gaat worden. Het is wat al te toevallig dat dan sinds vandaag ineens die website uit de lucht is, voorzien van de melding:
[..]
Het kan natuurlijk nog wél zo zijn dat de mensen achter die website, dezelfden zijn als degenen die hier posten. Dat is voor ons niet te controleren.
CONTROLEERBAAR? SINDS WANNEER IS EEN GERECHTLIJK GEDANE UITSPRAAK, GESCHIL TIMMERMAN-PADBERG - TE VINDEN IN HET REGISTER, ONCONTROLEERBAAR? NOGMAALS IK BEN GEEN OBER EN BEDIEN NIET OP WENKEN - HET BLIJFT ONGECONTROLEERD TOTDAT JE EENS ZELF IETS ONDERNEEMT OM DEZE ONFIRMATIE OP TE DIEPEN!quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet met oude oncontroleerbare koeien aankomen.![]()
Waarvoor ga jíj hem aanklagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |