Ik welquote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je het vraagt heeft nog nooit iemand het gehad
quote:Lelmi Malik writhes in pain as Solomon Olukade massages a guinea worm from her ankle in the village of Dunkure, Nigeria. Malik had four more worms extracted this day. Mike Urban / Seattle Post-Intelligencer
Ik wel , als puber een keer , zat mn hele ontlasting er mee volquote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als je het vraagt heeft nog nooit iemand het gehad
Ik niet, maar mijn zusje wel (toen was ik 9 ofzo, zij 7). Ze schreeuwde de hele boel bij elkaar en ik durfde niet meer beneden naar de wcquote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef freecell het volgende:
volgens mij heeft iedereen wel eens aarsmaden
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn zusje wel (toen was ik 9 ofzo, zij 7). Ze schreeuwde de hele boel bij elkaar en ik durfde niet meer beneden naar de wc![]()
ÉN bedankt ²quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Vooral nagelbijters schijnen er veel last van te hebben.
Why?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ze schreeuwde de hele boel bij elkaar
Ik beet wel nagel, nu niet meer.... Bijzonder weinig verschil.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Vooral nagelbijters schijnen er veel last van te hebben.
Heb wel eens gehoord dat ze nog langer kunnen wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik moet er niet aan denken.. vooral die lintwormen, 5 tot 10 meter?!![]()
![]()
Kinderen janken toch altijd om nietsquote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Why?
Het jeukt een beetje en that's it....
Ik speelde vroeger veel buiten en heb echt wel eens een spoelwormen kuurtje gehad.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Echt een taboe onderwerp waar mensen niet over pratenIk zie fokkers nog niet roepen 'Oh, dat heb ik ook, erg vervelend inderdaad'
ieh !quote:Dit topic deed me denken aan een dieetschandaal jaren geleden. Bleek er een lintworm eitje te zitten in Belgische dieetpillenJa, dan wil je wel afvallen...
nog nooit gehad.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef freecell het volgende:
volgens mij heeft iedereen wel eens aarsmaden
vroeger bij mij van die kleine witte wormpjes...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
nog nooit gehad.
Zijn die zo veel voorkomend dan ?
Ja, wij hadden ze thuis allemaal wel eens (heb 5 broers en een zus) vooral na nagelbijten/beesten aaien/buiten spelen enzovoort.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
nog nooit gehad.
Zijn die zo veel voorkomend dan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |