Dus?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef KoudeVrouw het volgende:
Star Trek IV: The voyage home
Avontuur, Amerika, 1986
Om 20:30 op Veronica
Handig in een starwars topicquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef KoudeVrouw het volgende:
Ik propageer gewoon even Star Trek.
Nee hoor, aliens zijn in het echt ook Amerikanen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Star Trek is nep.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij Star Wars vallen ze tenminste allemaal naar dezelfde kant als 't schip wordt geraakt.
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Ach! Star Wars verbleekt bij een Star Trek film zoals die vanavond bij Veronica te zien is, om 20:30.
En er is daadwerkelijk een Docent Engels die zijn goedkeuring gegeven heeft daarvoor?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Mip1988 het volgende:
ik ga voor engels boekverslag trouwens een SW boek lezen
kan de cover helaas niet vinden, ding heeft volgens mij ook niet echt een subtitle. gewoon Star Wars
maargoed, misschien stimuleert deze keuze me er wel toe dit boek dan ook daadwerkelijk te lezen![]()
Nee, en ze zenden 4,5 en 6 ook niet uitquote:Op maandag 20 februari 2006 22:30 schreef 3st het volgende:
de eerste twee delen waren gisteren en vorige week zondag op tv. Gaan ze nu dan ook deel 3 al uitzenden? denk het niet he?>
V? Da's The Empire Strikes Backquote:Op maandag 20 februari 2006 22:04 schreef Mip1988 het volgende:
ik ga voor engels boekverslag trouwens een SW boek lezen
kan de cover helaas niet vinden, ding heeft volgens mij ook niet echt een subtitle. gewoon Star Wars
maargoed, misschien stimuleert deze keuze me er wel toe dit boek dan ook daadwerkelijk te lezen![]()
[edit]
deze dus:
[afbeelding]
als ik zo de eerste bladzijdes lees is dit gewoon het boek waarop Episode V is gebaseert. iemand gelezen toevallig?
[/edit]
ik bedoelde Ep IV ja, je hebt gelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
V? Da's The Empire Strikes Back
Star Wars van George Lucas (eigenlijk van Alan Dean Foster) is de boekversie van Star Wars Episode IV: A New Hope. Daarbij is het boek gebaseerd op het script van de film, niet andersom.
Ik heb de Nederlandse versies hier (alle edities).
Alle films hebben trouwens een boek versie.
tell 'm Steve Dave.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
V? Da's The Empire Strikes Back
Star Wars van George Lucas (eigenlijk van Alan Dean Foster) is de boekversie van Star Wars Episode IV: A New Hope. Daarbij is het boek gebaseerd op het script van de film, niet andersom.
Ik heb de Nederlandse versies hier (alle edities).
Alle films hebben trouwens een boek versie.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
tell 'm Steve Dave.
het boek bevat nog wel wat stukken die niet in de fim geëindigd zijn. in ieder geval niet in de originele, maar enkele wel weer in de Special Editions dacht ik.
Die heb ik oo, geillustreerde editie staat op de voorkant. Ik vind het een mooie versiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:57 schreef Tokus het volgende:
het is erg lang terug dat ik het boek gelezen heb. Ik heb thuis ook nog een originele Nederlandse versie van ROTJ, inclusief storyboard schetsen. Ook erg leuk om te lezen.
De manier van acteren moet zo.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:06 schreef Litso het volgende:
Star Wars. De oude films heb ik jaaren geleden gezien en vond ik destijds wel vermakelijk.
Van de nieuwe heb ik alleen The Phantom Menace gezien en die vond ik irritant, slecht samenhangend en vooral erg slecht geacteerd.
Ik heb het niet alleen over de Jedi (Obi Wan vind ik trouwens helemaal niks mis mee, McGregor doet het goed) maar bijna alle andere mensen die er in voor komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De manier van acteren moet zo.
Veel mensen begrijpen dat niet.
Een Jedi moet juist zo stroef zijn, want een grappenmaker als Jedi ziet er niet uit.
Jar Jar was zwaar irritant, maar voor de rest moeten ze gewoon zo stroef acteren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over de Jedi (Obi Wan vind ik trouwens helemaal niks mis mee, McGregor doet het goed) maar bijna alle andere mensen die er in voor komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |