ja vreselijk zeg.. iemand van boven de 40 op hyvesquote:Op maandag 20 februari 2006 19:16 schreef Denocorp het volgende:
Hij gaat nu wel érg ver om populair te worden bij de jongere kiezers... http://wjbos.hyves.net/
Ik vind dit nergens op slaan.
Het is pas echt zeker als hij volgende week zijn account wegdoet en zich bij een andere site aanmeldt omdat die bij nader inzien toch beter is.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:51 schreef Denocorp het volgende:
Het is ´m wel echt, al laat hij het onderhouden van de site grotendeels aan een ´medewerker´ over, zo valt ergens te lezen. Woutertje schrijft ook dat hij `altijd wel nieuwsgierig is naar nieuwe manieren om met mensen en kiezers te communiceren´. Zulk geslijm, dat kan niet missen, da´s de echte Wouter Bos!
Jawel hoor, van mij mag hij, graag zelfs!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:38 schreef Fatality het volgende:
[..]
ja vreselijk zeg.. iemand van boven de 40 op hyves
al springt ie van de brug, het is toch nooit goed.
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef Woepsie het volgende:
tuurlijk. Fok heeft toch ook Patty!
Wie zijn dat in godsnaam?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef Burbo het volgende:
Fok! heeft Lucille!
wat is wouter bos?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef Omkron het volgende:
wat is hyves?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Jawel hoor, van mij mag hij, graag zelfs!
Dat laatste kan intressant zijn als je op 10 hoog in een flat woont met tussen jou en 1710 - 2170MHz UMTS slechts 50cm beton, zodat je al 5 jaar met een paniekaanval en chronische vermoeiheid rondloopt.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Denocorp het volgende:
Ik heb wjbos@hotmail.com aan m'n MSN lijst toegevoegd. Es kijken of 'ie mij accepteert, kan ik fijn met hem gaan chatten over zijn standpunten inzake hondepoep en gsm-antennes (om maar wat te noemen)
En niet te vergeten slapeloosheid, suizende oren en een fobie voor hondepoep! Nog geen reactie van Woutertje... zou 'ie 's avonds niet op MSN mogen van z'n ouders?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat laatste kan intressant zijn als je op 10 hoog in een flat woont met tussen jou en 1710 - 2170MHz UMTS slechts 50cm beton, zodat je al 5 jaar met een paniekaanval en chronische vermoeiheid rondloopt.![]()
Ja, die smileys op Hyves zijn inderdaad enig.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Cool , Wouter Bos op Hyves!
[afbeelding] <insert coole huves smilie>
Geeft niet, daar wonen toch geen mensen die de maatschappij gaat missen.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:28 schreef splendor het volgende:
[..]
Dat laatste kan intressant zijn als je op 10 hoog in een flat woont met tussen jou en 1710 - 2170MHz UMTS slechts 50cm beton, zodat je al 5 jaar met een paniekaanval en chronische vermoeiheid rondloopt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha.... lolquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het is nu op goedemorgen Nederland..zelfs een heel artikel in de volkskrant.. Het is dus wel echt Wouter Bos..
Bij de volskrant werken zeker ook fokkers..
Ook niet overdrijven hè.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:30 schreef Denocorp het volgende:
Ik kan niet met goed geweten stemmen op iemand die vanwege stemmentrekkerij zo'n hitsige Hyves site heeft. PvdA kan het wat mij betreft dus wel vergeten. Doe mij maar serieuze politici die geen belastingcenten zitten weg te gooien door medewerkers de hele dag 'krabbels' (oh gruwel) op Hyves te laten beantwoorden.
Ik heb me ook weer groen en geel geërgerd aan de semi-eerlijke toon waarop hij vanochtend verkondigde dat hij het Zalm nog wel ff moeilijk zou gaan maken. Hij beweerde zelfs dat het hele gebeuren een verkiezingstruuk van Zalm zou zijn geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:06 schreef sturky100 het volgende:
Gadverdamme, Wat is het ook een watje, die bos. Nu gaat hij ZALM WEER OP HET MATJE ROEPEN. baaaahhhh
Bakker op hyves okey. Maar bos... Het is voornamelijk de manier waarop Bos hyves gebruikt...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:08 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel vrienden Bert Bakker heeft![]()
Maar 106![]()
http://bertbakker.hyves.nl/
Deze gast is bevriend met Bert
http://peterva.hyves.nl/
![]()
Denk na.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:46 schreef Frank-NL het volgende:
Want?
Dat kan, maar slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef MrBean het volgende:
[..]
Denk na.
Iedereen kan er rotzooi op zetten, onder zijn profiel. Plaatjes met Bos als Hitler en zo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef Frank-NL het volgende:
Die account is gewoon echt hoor, weliswaar zit er een team achter en is het gewoon een slimme verkiezingsactie. Maar waarom zou het niet echt zijn? Kijk ook eens wat er bovenaan dat profiel staat, checked by Hyves.
Ik hoop dat de presentator (Matthijs van Nieuwkerk, toch?) hem flink heeft gegrilled over z'n popie-jopie gedrag om stemmen te trekkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is nog echt ook
Wouter Bos geeft zojuist in het programma 'De wereld draait door' toe dat hij een Hyves profiel heeft
Het is een VARA-programma, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:48 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Ik hoop dat de presentator (Matthijs van Nieuwkerk, toch?) hem flink heeft gegrilled over z'n popie-jopie gedrag om stemmen te trekken![]()
Nee, het is gewoon een mannelijke user. Is algemeen bekend onder iedereen hier.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef Burbo het volgende:
Fok! heeft Lucille!
Joh echt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een mannelijke user. Is algemeen bekend onder iedereen hier.
Ja, het is dus ook een grapje van 'm.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een mannelijke user. Is algemeen bekend onder iedereen hier.
Cool, Lenin op Hyves. Misschien hebben de iets meer levende wereldleiders ook een Hyves site? Kim Jong Il en Robert Mugabe zijn natuurlijk vrienden (ze krabbelen mekaar regelmatig), en Vladje Putin en George B. proberen vriendjes te worden van Angela Merkel... Balkenende is wanhopig op zoek naar z'n eerste Hyves-vriendje...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:01 schreef MrBean het volgende:
Lenin is een vriend van Boris van der Ham en Lousewies van der Laan
Kim Jong Il en Ahmadinejad (President Iran) zitten met hun tweetjes in de Nuke-Hyve.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Cool, Lenin op Hyves. Misschien hebben de iets meer levende wereldleiders ook een Hyves site? Kim Jong Il en Robert Mugabe zijn natuurlijk vrienden (ze krabbelen mekaar regelmatig), en Vladje Putin en George B. proberen vriendjes te worden van Angela Merkel... Balkenende is wanhopig op zoek naar z'n eerste Hyves-vriendje...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |