WAT DOE JE ALTIJD ZO ARROGANT, LUL!quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ook dát snapte ik wel.
Maar het is altijd leuk om een rel proberen uit te lokken!
Tsja, ik ben een esdoorn, hè.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:34 schreef Paltos het volgende:
[..]
WAT DOE JE ALTIJD ZO ARROGANT, LUL!![]()
Welke versie van FF heb je danquote:
Even veranderd naar 1.5 ipv 1.5.0.1.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Welke versie van FF heb je dan?
Jij bent een kastanjeboom:quote:
quote:KASTANJEBOOM (De Eerlijkheid) -
Van ongewone schoonheid, wil geen indruk op andere maken,
goed ontwikkeld gevoel van gerechtigheid, levendig,
geïnteresseerd, een geboren diplomaat, maar raakt makkelijk geïrriteerd en wordt snel gevoelig in gezelschap, vaak door een gebrek aan zelfvertrouwen, gedraagt zich soms superieur, voelt zich niet begrepen, heeft maar 1 liefde in zijn/haar
leven, heeft moeite in het vinden van een partner.
Nee, sinds die SEX-topics die 'ik' zogenaamd geopend had, heb ik het veranderd.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Je wachtwoord is nog steeds bupatih?
Wat een onzin!quote:Op maandag 20 februari 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]Uit welke boom ben jij gevallen?
Dude, gebruik die Quick-PI's.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Buup, I have boobs you can't refuse..."
slaapleksavjlvaihawrb.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:56 schreef Airelle het volgende:
Weltyrusfjdlfgtk.
Dat ligt eraan welke layout je gebruikt.. Bij de oude layouts doet ie het wel, maar bij silver niet dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:32 schreef Paltos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |