Wow, et is jouw gelukt! Mooi werk, ik heb het ook eens geprobeerd, maar het is me nooit gelukt helaas.quote:
ik ookquote:
Het ordenen van die dingen en icoontjes terugzoeken kostte wel ff..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wow, et is jouw gelukt! Mooi werk, ik heb het ook eens geprobeerd, maar het is me nooit gelukt helaas.
Vind hem ook super mooi, ik denk dat die de komende tijd wel in de OP komt.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Het ordenen van die dingen en icoontjes terugzoeken kostte wel ff..
thx, nu hopen dat ik niemand vegeten ben..quote:Op maandag 20 februari 2006 20:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vind hem ook super mooi, ik denk dat die de komende tijd wel in de OP komt.
Ik luister het ook nouwelijks meer, met SunChaser was het altijd nog leukquote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef Canisfire het volgende:
Ey dat fok radio is niet zo interresant.
Mag jij doen als je wilquote:Op maandag 20 februari 2006 20:52 schreef hallo_mensen het volgende:
Die is mooi
iemand die hem al in de Wiki gezet heeft?
Klopt.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
Iedereen kan het in de Wiki zetten hoor.

Dribbel!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:01 schreef VASND het volgende:
Netjes![]()
Maar doe die van mij maar bovenaan, soep ik nog wel ff een bannertje voor erboven.
Wat?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef hallo_mensen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Vervolg op: [Link vorige topique]
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten.
Reminder: als je de 300ste post doet dan moet je ook een nieuw topic openen!
Have Fun!
Hier kun je de OP vinden.
dat kikkertje ?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat laatste plaatje mag op zich best uit de OP.
Die onderste vind ik toch best lelijk, die mag er wat mij betreft ook wel uit.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:24 schreef VASND het volgende:
-knip-
Zoiets dus![]()
Maareh.. wel irritant nu 2 iconplaatjes![]()
Nee niet huhuquote:
Eensch.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Die middelste met "pubers zijn geil" moet eruit.

500 breed 10-20 hoog ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 21:48 schreef 14.gif het volgende:
Ik maak wel die banner
Hoe moet hij eruit komen te zien(formaat enzo)
ciaoquote:Op maandag 20 februari 2006 21:51 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik maak em wel morgen dan, want nu moet ik pilsen
lateros![]()
Dat bedoelde ikquote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Sloffie het volgende:
[..]
500 * 100/120 is wel standaard...
*Spamt*quote:Op maandag 20 februari 2006 22:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
We moeten even opschieten met dit topic, ik wil een nieuwe OP.
Dat zei ik ook alquote:
Ik vind het wel leuk hoorquote:
Ja, als hij nooit komt zal me dat an me reet roesten.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Krijgen we weer El_maikel ruzie's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |