We moeten jou ook slopenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Ericr het volgende:
Hoppa, een keer goud. Morgen maar weer dan. Of klink ik nou als Hedrick?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Ericr het volgende:
Hoppa, een keer goud. Morgen maar weer dan. Of klink ik nou als Hedrick?
Zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
Zeg Bruce, zou je nog een keer kunnen kijken naar de drukste dagen in IDO? Ik ben benieuwd naar het verloop, omdat het tegenwoordig veel drukker is geloof ik...
primaquote:
En Ericr gaat nog aardig wat posten de komende dagen, dus ook die zal zeker nog in de buurt komenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
primaalleen ik word toch een beetje zenuwachtig aangezien Ambrosius elke dag een stapje dichterbij komt.
ik hoor op 10, het zou wat zijn als ik daar op de laatste dag wordt weggevaagd![]()
Dan kan het nog wel eens spannend worden in de 'strijd' om de 10e plaatsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef Ericr het volgende:
Ik haal denk ik rond de 200 per dag dit weekend, wat meer als Nederland goud wint. 1600 inhalen ga ik echt niet redden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:14 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En Ericr gaat nog aardig wat posten de komende dagen, dus ook die zal zeker nog in de buurt komen
Dat zeker, ik ga voor de top 10.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel eens spannend worden in de 'strijd' om de 10e plaats.
ik heb de hele dag vrijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:22 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgenmiddag vrij, de 10K in aantocht. 150 postings binnen een uurtje of 4![]()
Ik ben van de lange adem, had vorige week ook minder tijd. Dit is een 10K, de laatste ronden zijn beslissend. Rondjes 30,5 gaan beginnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb de hele dag vrijmaar ja aan zo'n postingsaantal kom ik niet. Ik ben een consistente poster, ik hoor op 10. Dan moet ik Remmz maar weer gaan verstoten.
Nee, dat behoort niet tot mijn mogelijkheden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
@Bruce: Is het ook mogelijk om het aantal views te bekijken per user op dit forum? En zo ja: lijstje!
na de spelen blijft het forum nog wel ff open denk ik, dan heb je de kans om nog ff door te schietenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:28 schreef Bruce117 het volgende:
Ik veracht nog een post of 700 te plaatsen voordat de OWS afgelopen is
Denk dat het posten in OWS dan snel voorbij is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
na de spelen blijft het forum nog wel ff open denk ik, dan heb je de kans om nog ff door te schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |