Dat zijn hun fansquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef Enzo500 het volgende:
Ik weet niet welke band dat is op de foto, maar het is in elk geval niet Clap Your Hands Say Yeah...
Nee, dat is The National.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef Enzo500 het volgende:
Ik weet niet welke band dat is op de foto, maar het is in elk geval niet Clap Your Hands Say Yeah...
hm ik vond ze ook nogal verschillenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:07 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, dat is The National.
Dit is CYHSY!:
Zoek de verschillen...
Ow nee, een bevooroordeelde user.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Marietje_34 het volgende:
Ow nee, wéér een jongensgroepje
Jongensgroepjes doen synchrone danspasjes, deze mannen doen de Talking Heads.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Marietje_34 het volgende:
Ow nee, wéér een jongensgroepjeEn dan die naam
![]()
Zat mensen die ze hier kennen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:16 schreef MuseMuse het volgende:
Iemand die ze wél kent ?![]()
Ik vind die intro echt geweldig.
Het nummer "Is this love?" heb ik nu het vaakst opstaan, lekkere the strokes riffeltjes!
Ik heb ze wel een beetje gevolgd maar vond ze wel een eigen topic verdienen. Interpol hoor ik toch duidelijk op "details of war" en ja the talking heads invloed is er zeker maar dat was al gegeven in de 3voor12 reviewquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef sxesven. het volgende:
[..]
Zat mensen die ze hier kennen.De indie-central threads van het afgelopen jaar een beetje gevolgd? Daar is CYHSY honderden keren voorbijgekomen.
Overigens snap ik de vergelijking met Interpol niet helemaal. The Arcade Fire misschien nog nét (maar nét), eerder Talking Heads zoals Daisy Duke al zei.
Verder: briljante plaat dus. Helemaal grijs gedraaid vorig jaar nazomer.
nere, nogal nietquote:Op maandag 20 februari 2006 22:19 schreef sxesven. het volgende:
[..]
Overigens snap ik de vergelijking met Interpol niet helemaal.
als ik de cd hoor, stel ik me voor dat ze vrijwel onbeweeglijk op het podium voor zich uit staan te staren..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:21 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik heb ze vorige maand in Melkweg gezien en ik vond het niet zo boeiend. Ze speelden op zich wel leuk, maar het straalde echt helemaal niks uit.
Erg jammer...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Afgrijselijke nasale helleklanken.
Toen ik in het bijzijn van enkele personen In This Home On Ice draaide, schoten we massaal in de lach, en dachten we 'afgrijselijk'.quote:
meisjes kunnen geen muziek maken...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef Marietje_34 het volgende:
Ow nee, wéér een jongensgroepjeEn dan die naam
![]()
Bedoel je dat positief of negatief (voor Deerhoof)?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef turnpike het volgende:
Het is nog lang geen Deerhoof.
Eigenlijk is het positief en negatief.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:18 schreef broer het volgende:
[..]
Bedoel je dat positief of negatief (voor Deerhoof)?
(Ik twijfel of ik eind deze maand naar Deerhoof in Doornroosje zal gaan of niet, dus extra meningen zijn zowel welkom als offtopic.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |