Wel een leuk idee eigenlijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef superhero87 het volgende:
We kunnen ook wel een avatar verkiezing gaan houden![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou graag een avatar willen van dit filmpje, en dan gewoon van het begin waarin ze over de grond kroelt. Alvast bedankt
!
Komt omdat jij iedereen hebt geïnspireerdquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
Tussenstand:
4 aanvragen voor een Floortje avatar:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Raffaela avatar
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Angelique avatar
3 aanvragen voor een Ellen avatar
Klopt. Daarom zei ik ook aanvragenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor Raffaela had je er nog één gemaakt, die is niet echt aangevraagd, maar er werd gevraagd of diegene die tweede mocht (welke ik niet koos).
Nou, 1 avatar meer dan de rest... das gewoon toevalquote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zei ik ook aanvragen. Dat 2e icoon wordt nu ook niet meer gebruikt.
Maar je ziet wel weer welke het populairst zijn![]()
ssst stil nouquote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou, 1 avatar meer dan de rest... das gewoon toeval
Ja en avatars kunnen (net als theebladeren) de toekomst voorspellenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:07 schreef Lynx666 het volgende:
Maar je ziet wel weer welke het populairst zijn![]()
Jaaa, wij lopen zoo voor op de rest van het forumquote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef Lynx666 het volgende:
Always a pleasure
Mag ik nu IDO benoemen als meest geanimeerde forum van FOK?
Zijn allemaal heel mooiquote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Raffaela avatar
3 aanvragen voor een Angelique avatar
3 aanvragen voor een Ellen avatar
Haha.. en de meeste proberen het zelf nu volgens mij..hahaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dankje. Nu iedereen is geweest verveel ik me weer
.
Ik had jullie gewoon niks moeten vertellenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha.. en de meeste proberen het zelf nu volgens mij..haha![]()
Ik kan het nog steeds niet hoorquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had jullie gewoon niks moeten vertellen![]()
.
Deze bedoel je:quote:Op maandag 20 februari 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor Raffaela had je er nog één gemaakt, die is niet echt aangevraagd, maar er werd gevraagd of diegene die tweede mocht (welke ik niet koos).
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had jullie gewoon niks moeten vertellen![]()
.
Ja die bedoelde ik, maar die je nu hebt is ook erg leukquote:Op maandag 20 februari 2006 17:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Deze bedoel je: [afbeelding]
Ik vond mezelf wel erg veel op jou lijken, dus heeft lynx mijn huidige gemaakt.
![]()
Ach ja, lynx heeft hem gemaakt, dan krijg je dat.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(...)maar die je nu hebt is ook erg leuk.
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
Ik weet wel welke m'n eigen favoriet is.![]()
Ik ben verliefd op mijn ava. Zelfs al probeer ik een mooiere te maken dadelijk, hij zal deze nooit verbannen!quote:
Mijn favorietenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
Tussenstand:
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Raffaela avatar[afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Angelique avatar[afbeelding] [afbeelding]
3 aanvragen voor een Ellen avatar[afbeelding] [afbeelding]
Als je 'm ooit verbant, dan neem ik 'm over. Zelfs ver ná Idolsquote:Op maandag 20 februari 2006 17:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op mijn ava. Zelfs al probeer ik een mooiere te maken dadelijk, hij zal deze nooit verbannen!
(Misschien omdat mijn kunsten daar niet goed genoeg voor zijn maar dat is niet het punt)
Wie behalve ik heeft er nog meer een Idols ava die niet door Lynx gamaakt is?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat de top 10 van animatie's allemaal gemaakt zijn door Lynx dus een competitie heeft weinig nut
ikquote:Op maandag 20 februari 2006 18:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wie behalve ik heeft er nog meer een Idols ava die niet door Lynx gamaakt is?
Ik vind het al knap dat jij het kunt, ik snap er geen bal vanquote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
Die nog gemaakt.. waarom kan ik t nou niet zo mooi als Lynx![]()
![]()
Ik vind m nog best goed hoor!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Kirstenn het volgende:
[afbeelding]
Die nog gemaakt.. waarom kan ik t nou niet zo mooi als Lynx![]()
![]()
Dat is waar jaquote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar jij betn vandaag volgens mij pas echt serieus begonnen met maken, en lynx al wat langer, dus dat komt wel goed.
En zo slecht zien ze er niet uit, helemaal niet slecht zelfs.
Ook erg mooiquote:
Bij mij haperen ze af en toe. Maar verder doet alles het primaquote:Op maandag 20 februari 2006 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
Mijn browser blijft gewoon af en toe hangen door al die animaties
Heb ook een erg trage verbinding nu
Misschien moet ik ook maar een Raffafilmpje nemen dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dankje. Nu iedereen is geweest verveel ik me weer
.
tis me gelukt met fraps en animation shop pro! Whoehoe!!!!!!!!quote:
Toch wel jammer dat je zoveel moest wegknippenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tis me gelukt met frames en animation shop pro! Whoehoe!!!!!!!!
Maar hij is niet zo mooi zuiver net als die van lynx666
hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat je zoveel moest wegknippen
Nou, die kleine is veel langer...quote:
ja klopt..... maar idols is toch breedbeeld? dus moest wel knippenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou, die kleine is veel langer...
frapsquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Fir3fly het volgende:
Waarmee heb je gecaptured dan?
dat programma heb ik ook wel, maar snap ik niet veel vanquote:Op maandag 20 februari 2006 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Oh daar weet ik niet zo veel van![]()
Ik doe alles met Imageready, maar daar kom je natuurlijk niet zo makkelijk aan.![]()
En dan kan je niets vinden.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ga straks nog wel even een linkje proberen te zoeken.
Er is vast een stukje waar Ellen en Raf in voorkomenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een Raffafilmpje nemen dan?![]()
Of een filmpje met Raf én Ellen als dat ergens te vinden is? iemand suggesties?![]()
Ik ga straks nog wel even een linkje proberen te zoeken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou em.. iemand: de zwemstukjes uit dat filmpje willen maken tot een avatar...
Ja.. post die hier eens dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:53 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Er is vast een stukje waar Ellen en Raf in voorkomen![]()
Ga je deze vervangen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef chansadres het volgende:
Ik ga dadelijk beginnen met mijn 1e ava
Kijken wat er uitrolt
Wat een opluchting.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:05 schreef chansadres het volgende:
Tuurlijk niet!
Ik wil gewoon leren om ze te maken.
Ik post ze wel hier neer en dan mogen andere mensen hem hebben
Ben nu al benieuwd hoe het er uit gaat zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:05 schreef chansadres het volgende:
Tuurlijk niet!
Ik wil gewoon leren om ze te maken.
Ik post ze wel hier neer en dan mogen andere mensen hem hebben
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd een opluchting! Anders kreeg ie met mij aan de stok
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je weet dat ik trouw blijf aan je ava
Minder frames gebruiken. Uit een filmpje van 25fps kun je makkelijk elke 2e frame weggooien. Ik gebruik hooguit(!) 40 frames in een gif animatie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:13 schreef chansadres het volgende:
Lynx: Mijn plaatje is nu 260kb. Weet je een manier om dit lager te maken?
Hij is wel 50 kb te groot, en dat mag niet...quote:
On itquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Zou iemand van dat beginstukje, als Ellen met zo'n lichtstraal op haar ogen staat, een mooie ava voor me willen maken?.
waar staat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is wel 50 kb te groot, en dat mag niet...
In de FAQ ergens...quote:
De eerstequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
welke is leuker?
Die ik nu heb?
Of deze [afbeelding]
Of deze [afbeelding]
2e keer vandaag. Maar goed dat de dag nu snel voorbij isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zijn we het zomaar nog een keer eens..
Ja.quote:
Hoe dan ook, anders wordt je er hier op aangesproken:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb FAQ door gelezen en ik zag niks hierover staan![]()
Ik heb er 2 stukjes uitgepakt:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Zou iemand van dat beginstukje, als Ellen met zo'n lichtstraal op haar ogen staat, een mooie ava voor me willen maken?.
jah als je gebruikt maakt van Usericon Manager. Daar staat max 100 kbquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
D'r staat inderdaad niks over in de faq. Maar algemene richtljn is 100 kb.![]()
Geweldig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb er 2 stukjes uitgepakt:
[afbeelding]
In de usericon manager mag elke icon maar 10kb zijn, en je kunt er 10 plaatsen. Voor webicons geldt de richtlijn maximaal 100kb. Dit om bandbreedte voor de wat minder snelle modemers of mensen met datalimiet te besparen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah als je gebruikt maakt van Usericon Manager. Daar staat max 100 kb![]()
Ik maak gebruik van de Webicon ik plaats hem niet op fok![]()
okidoki.... ik wist dit echt niet. Nooit ergen gelezen ook.... denk niet dat er nog veel mensen zijn met minder snelle modemersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In de usericon manager mag elke icon maar 10kb zijn, en je kunt er 10 plaatsen. Voor webicons geldt de richtlijn maximaal 100kb. Dit om bandbreedte voor de wat minder snelle modemers of mensen met datalimiet te besparen.
102400 bytes zelfsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okidoki.... ik wist dit echt niet. Nooit ergen gelezen ook.... denk niet dat er nog veel mensen zijn met minder snelle modemersMaar goed....
Dus allles onder de 100.000 bytes is goed.... dus de mijne is nu goed?![]()
ik krijg ze niet kleiner
Als jij een leuk clipje weet maak ik er wel wat vanquote:Op zondag 26 februari 2006 00:29 schreef BVO het volgende:
Ik wil een leuke bewegende van Raf, een nieuwe.
Die waar Henkjan het vandaag over had, met die microfoon enzoquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als jij een leuk clipje weet maak ik er wel wat van
Heb je een linkjequote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Die waar Henkjan het vandaag over had, met die microfoon enzo.
http://www.rtl.nl/(channe(...)faela2.avi_plain.xmlquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:45 schreef --Globe-- het volgende:
Ellen - Can you feel the love tonight
En dan iets voor het refrein beginthet begin mag trouwens ook wel, wat het makkelijkste is.
al gedaan hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef Lynx666 het volgende:
Ow superhero87, als je 'm ergens hebt geupload ook even updaten in je profiel he.
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Helaas met balkjes boven en beneden, maar anders zag het er raar uit met die hand
Hij linkt nog steeds naar http://www.triplesix.nl/s(...)s/angeliqueanim5.gif hierquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:49 schreef BVO het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(channe(...)faela2.avi_plain.xml
Dan dat stuk waarbij ze op de grond ligt en de camera vlak op d'r is enzo, of met die microfoon, mag ook, maakt niet uit.
Ik zat er aan te denken om dat ook aan te vragenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:53 schreef Andiyan het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)faela1.avi_plain.xml
Van dit een filmpje van de schietpartij, en dan vooral van dat stukje dat ze blaast.![]()
Bvd!
Jij moet geen nieuwe nemen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken om dat ook aan te vragen. Maar ik wacht wel op een ander filmpje
.
Ok.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Jij moet geen nieuwe nemen.![]()
Jouwes is TE leuk!![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:53 schreef Andiyan het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)faela1.avi_plain.xml
Van dit een filmpje van de schietpartij, en dan vooral van dat stukje dat ze blaast.![]()
Bvd!
Die van jou is ook erg leukquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef migebiggie het volgende:
Hij is super mooi dankje!!
Pas bij 102400 issie 100kbquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:12 schreef WithMe het volgende:
Hij is 100KB, en toch weer niet. Da's ook knap.
100 KiB dan toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Pas bij 102400 issie 100kb
Goed uitgemikt
Ja wil ik ook wetenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef gj89 het volgende:
hey, wat voor programma gebruiken jullie voor deze avatars en is er ergens een uitleg op internet van hoe?
Pimp *hier* met je Idols avatar #2quote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef gj89 het volgende:
hey, wat voor programma gebruiken jullie voor deze avatars en is er ergens een uitleg op internet van hoe?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik wil ook een nieuwe eigenlijk. Eentje van Raffa. Wie had dat ooit gedacht.
Gelezen & weer vergetenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef PeRi het volgende:
Lynxx. Heb je een leuk plaatje van Raffa wat je kan afwisselen met Poes? Weer zo'n zelfde gifje..
[afbeelding]
Oh geeft niet hoor, ik heb geduld.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gelezen & weer vergeten
Alsnog: [afbeelding]
Jij moet wel héél graag een nieuwe ava willenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik vind Floortje ook best tof hoor, Lynx.
ik nietquote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik vind Floortje ook best tof hoor, Lynx.
Jaquote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jij moet wel héél graag een nieuwe ava willen
You are in luck.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Kut, de introfilmpjes hebben ze er niet bij gezet deze keer. Ik wou Raffaëla die met haar vuist in haar hand slaat
.
Ja, bij het introfilmpje van Think. Als Paul zegt dat ze slordig is ofzo...quote:Op zondag 5 maart 2006 22:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
You are in luck.
De hele liveshow heb ik gecapped, dus alle filmpjes included.
Vuist in hand it is?
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, bij het introfilmpje van Think. Als Paul zegt dat ze slordig is ofzo...
Ze staan er nu wel bij hoor, op de kandidatenpagina's. Dit is het filmpje dat je zoekt.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
Kut, de introfilmpjes hebben ze er niet bij gezet deze keer. Ik wou Raffaëla die met haar vuist in haar hand slaat
.
Overloperquote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
Ja, ik wil ook een nieuwe eigenlijk. Eentje van Raffa. Wie had dat ooit gedacht.
Leuke avatarquote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gelezen & weer vergeten
Alsnog: [afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:01 schreef --Globe-- het volgende:
Ja ik ook, vind Floortje en Raf beide wel leuk, kan niet kiezen.
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, bij het introfilmpje van Think. Als Paul zegt dat ze slordig is ofzo...
Bepaald fragment in bijzonder in gedachten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef Bolletje... het volgende:
Is er iemand zo lief om voor deze oldbie en digibeet een mooie Raffaëla Avatar te maken?
Ik kan t echt niet zelf en ik moet echt deze week ff extra aanmoedigen!![]()
Geniaal geknipt...quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:16 schreef Bolletje... het volgende:
Als ze helemaal blij is als ze goed commentaar krijgt, laatste show
Of uit die Bigband voorfilmpjes
kijk maar ff
Deze doet het sindskort goed over msnquote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Deze doet het sindskort goed over msn
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:38 schreef chansadres het volgende:
Heb hem emoticon gemaakt en elke keer als iemand iets zegt wat me niet aan staat...
Nouja zegquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:38 schreef chansadres het volgende:
Heb hem emoticon gemaakt en elke keer als iemand iets zegt wat me niet aan staat...
Snap jij wel waar het over gaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:45 schreef migebiggie het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
Hier zit een raff fan en zo mag je niet over haar praten![]()
Die lijkt er verduveld veel opquote:
Ik heb hemquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Deze doet het sindskort goed over msn
Die heb ik heel lang geleden al verzonnenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heb ik heel lang geleden al verzonnen.
Dude, ik ben bijna de hele week niet online geweestquote:
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heb ik heel lang geleden al verzonnen.
Overloper.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |