en idols avatar moet met een koppelteken? als we toch aan het zeiken zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 00:51 schreef --Globe-- het volgende:
En er moet nog een sterretje achter *hier![]()
![]()
Overdag mogen we niet van Svenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:46 schreef superhero87 het volgende:
Al die zeurende mensen ook 's nachts!![]()
Mijne is veel mooierquote:Op zondag 12 februari 2006 13:54 schreef Svensational het volgende:
Ik heb sinds gister ook een nieuwe!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef Lynx666 het volgende:
Ben ff stukjes van de uitzending aan het xvid'en.
Ik wil wel een bewegende van Ellenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef Lynx666 het volgende:
Ben ff stukjes van de uitzending aan het xvid'en. Daarna wil ik wel ff met je avatar stoeien Andiyan
Als je het filmpje voor me hebt maak ik er met alle plezier een avatar van.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil wel een bewegende van Ellen!
In dat zwembad!
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als je het filmpje voor me hebt maak ik er met alle plezier een avatar van.
Maar het is dus net een gedeelte wat ik niet gecapped heb(doh)
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef Andiyan het volgende:
Aanvraag: idolsplaatjes van Raf en Chris in mn huidige avatar vervangen door:
[afbeelding]
en het hoofdje van:
[afbeelding]
Special thanks to the one that makes me happy.![]()
Hemel en aarde bewogen:quote:Op zondag 19 februari 2006 00:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil wel een bewegende van Ellen!
In dat zwembad!
Lynxquote:Op zondag 19 februari 2006 02:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hemel en aarde bewogen:
[afbeelding]
Ook voor jou: voor gebruik, zoek je eigen host
Like this?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:12 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Hoi. Ik wil een nieuwe avatar! Met het idols teken,maar dit is het beste plaatje wat ik kon vinden. Maar ik zou het geel/oranje wat donkerder willen (denk ik, want dan matcht ie meer met mn ava die ik nu heb, of niet, de avatarmaker moet het zelf beslissen). Een bewegend gifje wil ik, met
. poes
. en het logo. Als het kan. Zeur ik teveel? Dan moet je het zeggen.
Specifiek filmpje in gedachten?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe![]()
Kan iemand voor mij eentje maken van een Floortje filmpje?![]()
Van de love-uitzending?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Specifiek filmpje in gedachten?
Ik heb ze alleen van de laatste 3 liveshows
Wat had je in gedachten?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:39 schreef Kirstenn het volgende:
Als je dan toch bezig bentwil je er voor mij dan ook 1 van Ellen maken?
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef Kirstenn het volgende:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
een stukje waar je ELLEN alleen ziet met dat witte om har heen
GEDAANquote:Op zondag 19 februari 2006 17:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Wel even zelf ergens anders uploaden he, want ik laat m zelf niet staan.
Ja, geweldig! Dank je!quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met welk programma maak je dat?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Streaming video van Idols.nl gecaptured met CamTasia
Met VirtualDub het stukje wat ik wil hebben als JPGs opgeslagen
JPGs importeren in ImageReady
Bijbewerken in Photoshop
Terug in ImageReady de animatie maken.
Hehehe. T klinkt moeilijker dan het eigenlijk is hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Whahaha ok laat maar
te ingewikkeld geloof ik
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvxquote:
ik ga het eens proberen..... ik leer graag iets nieuwsquote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe. T klinkt moeilijker dan het eigenlijk is hoor
Tis alleen veel herhalend werk.
Hmm misschien kan ik het zelf ook, ik heb al die programma's wel. Ik zal het eens proberenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe. T klinkt moeilijker dan het eigenlijk is hoor
Tis alleen veel herhalend werk.
Ow als je de filmpjes van idols.nl wil opnemen met Camtasia, moet je wel in Windows Media Player instellen dat hij geen overlays mag gebruikenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het eens proberen..... ik leer graag iets nieuwsBen nu CamTasia aan het downloaden
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat begin stukje uit deze video...
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
ok ik kijk van de week wel als ik meer tijd
Zou jij voor mij ook zoiets willen maken
dit filmpje en dan 47 sec tot 50 sec
Of heb je meer sec nodig?
Graag gedaanquote:
Zal ik nu meteen doenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik zie dat je er nu direct naar toe linkt.. Zou je 'm aub zelf even ergens anders kunnen uploaden? Scheelt mij nl. bandbreedte. Thnx
Teruglezen is okéquote:Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef chansadres het volgende:
Vraagje Lynx, met wat voor een progje maak je die ava's?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Streaming video van Idols.nl gecaptured met CamTasia
JPGs importeren in ImageReady
Bijbewerken in Photoshop
Terug in ImageReady de animatie maken.
Sorryquote:
ze zijn geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef WithMe het volgende:
Wat een toffe avatars zeg!
Ik een Raffaela avatar maken, dat vergt doorzettingsvermogenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je niet toevallig iets leuks van Raffaela![]()
.
Moet ik mijn eigen beelden leveren? Want die heb ik niet, van een spiegel kan je niks opnemenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik een Raffaela avatar maken, dat vergt doorzettingsvermogen![]()
Als jij me wat beeldmateriaal kan aanwijzen wil ik ook voor jou wel iets maken hoor.
Ik zei aanwijzen, niet leverenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet ik mijn eigen beelden leveren? Want die heb ik niet, van een spiegel kan je niks opnemen.
linkje? (lui)quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de Jukeboxfilmpjes leuk (die van Raff dan he), dus als je daar iets van kan maken.
Linkje! (dankbaar)quote:
Dat maakt ze alleen maar beterquote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mooie avatars ja, jammer alleen dat Ellen eropstaat
Geniet er nog van zolang het nog kan zal ik maar zeggenquote:
Denk het ook. Ik ga zelf maar eens wat in elkaar zetten als ik daar zin in heb.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef chansadres het volgende:
Denk dat Lynx omkomt van het werk door al de verzoekjes
Mag wel hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:26 schreef WithMe het volgende:
Ik moet ook maar eens een nieuwe avatar, maar ik ben natuurlijk niet heel erg origineel meer als ik er hier om een ga vragen.![]()
Valt mee, ik zit alweer stil..quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef chansadres het volgende:
Denk dat Lynx omkomt van het werk door al de verzoekjes
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen
Ik ga voor nr. 2quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen
Kom jij eens niet te dichtbijquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef SPK het volgende:
[..]niet te dichtbij graag,damn je zou er bang van worden
Pas als Idols voorbij isquote:
No problem at allquote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef chansadres het volgende:
Mag ik enkele Floortje verzoekjes hier neerzetten
Denk dat Lynx daar geen moeite mee heeft om aan Floortje te moeten zitten
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat neem je terug, of ik spreek niet meer met je.
Natuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
!
Mag ik degene die T_E niet kiest?![]()
Het roze jurkjequote:
* Tha_Erik ook kei blij is.quote:
Ik had een mooi stukje gevonden maar hij wordt nogal grootquote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het roze jurkjeEen leuk stukje waar ze even helemaal in beeld is en een stukje waar het gezicht duidelijk te zien is
Wat? Kies maar. Ik geloof er in dat je het mooi maakt!
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
FAQ cq. regels van het Lynx666 is tof-forum.![]()
En terecht.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
Mn liefdesverklaring, wat doen ze.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
Die is algemeen wel bekend in deze kringenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het roze jurkjeEen leuk stukje waar ze even helemaal in beeld is en een stukje waar het gezicht duidelijk te zien is
Wat? Kies maar. Ik geloof er in dat je het mooi maakt!
Ik ben er nog niet helemaal over uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Check mijn nieuwe lelijke avatar![]()
Ik krijg het echt nooit op een goed formaat die dingen![]()
Die is echt mooi.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog nét geen 100Kb, dus hij valt binnen de regels
Begin en einde selecteren van het stukje wat je wilt hebben, en dan via File - Save Image Sequence kun je aangeven waar en hoe de frames opgeslagen moeten worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:16 schreef Kirstenn het volgende:
Hoe werkt dat opslaan?![]()
En hij isquote:Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nog nét geen 100Kb, dus hij valt binnen de regels
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik krijg er al spijt van dat ik m weggeef![]()
Ik MOET er eigenlijk ook eentje.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:33 schreef chansadres het volgende:
Dat krijg ik ook bij jouw avatar. En die van mij ook
Ga verder met Floortje ava's te maken en verspreidt ze!. Zo zien we Floortje overal
Wat ik doe is het volgende:quote:Op zondag 19 februari 2006 21:27 schreef Kirstenn het volgende:
Nog een vraagjehoe krijg je al die screens gelijk uigesneden ofzo?
![]()
Ik heb nu wel ff tijdquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik durf je niet weer aan het werk te zetten.
Hoo dat klinkt moeilijk haha, maar ik ga het proberen! Bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat ik doe is het volgende:In ImageReady via File - Import - Folder as frames de directory selecteren waarin al je opgeslagen frames staan
Met Shift-Ctrl-M openen in photoshop
Daarin nieuw vierkant document maken (200x200 deed ik)
Alle lagen in het document van het filmfragmentje selecteren en in het nieuwe document slepen
Met transformatie (Ctrl-T) de frames zo verkleinen/vergroten dat het er juist uitziet in het vierkant
Met Shift-Ctrl-M terug naar ImageReady, en daarin de animatie-frames aanmaken, en per frame de juiste layer laten zien
Als laatste je document verkleinen naar 60x60 (avatar formaat) en dan Save Optimized As. Zorg dat bij Optimize GIF ingesteld staat.
Het zijn ook wel erg veel mooie momentenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de vele mooie momenten van Floortje ik zou moeten kiezen.
Het introfilmpje van Liveshow 5 was erg mooi. Waar ze dit aan had:quote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het zijn ook wel erg veel mooie momenten
Weet je al wel in welk thema je het zoekt?
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het introfilmpje van Liveshow 5 was erg mooi. Waar ze dit aan had:
[afbeelding]
Tof, dankjewel!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sommige stukjes haperden nogal bij het streamen dus de captures haperden ook. Hier heb ik wat korte tussenfragmentjes aan elkaar geplakt
Maar wel met super mooiequote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel IDO loopt met befaamde Lynx-avatars rond.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel IDO loopt met befaamde Lynx-avatars rond.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa echt
ik heb het ook geprobeerd;
[afbeelding]
Geloof t welquote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hij schokt een beetje qua camerastandpunt; was dat in het origineel ook?
Je moet eerst zorgen dat je alle plaatjes voor je animatie al in de layer lijst hebt staan. Daarna zet je die layer aan of uit per animatieframe, tis maar net welk plaatje bij welke frame je wilt laten zienquote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Woelli het volgende:
Maar hoe voeg je andere foto's toe bij die animatie?
Want dat lukt me niet!
Wat is de layer lijst?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:36 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je moet eerst zorgen dat je alle plaatjes voor je animatie al in de layer lijst hebt staan. Daarna zet je die layer aan of uit per animatieframe, tis maar net welk plaatje bij welke frame je wilt laten zien
Ow daar heb ik verder geen ervaring meequote:Op zondag 19 februari 2006 22:37 schreef Kirstenn het volgende:
Ik heb het met animation shop gedaan.. snapte Imageready niet![]()
Heel makkelijk haha!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik verder geen ervaring mee
Ah, maar ik hou van moeilijkquote:
Als je andere plaatjes copy/paste wordt die automatisch in een nieuwe layer gezet (net boven de op dat moment actieve layer)quote:Op zondag 19 februari 2006 22:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nog 1 vraag dan.. hoe zet je daar andere foto's bij dan?
Ja idd.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga het ook weer proberen. maar waar halen jullie die filmpjes vandaan? Bij Idols.nl kan ik niet doel opslaan als doen
jullie hebben het toch over onderstaand programma?
[afbeelding]
Filmpjes gevonden! En nu hoe krijg je die filmpjes in dat programmaquote:
ok super bedankt! Ik ga even proberenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:13 schreef Lynx666 het volgende:
Camtasia Record starten, en klik op het pijltje naast de rode knop. Fixed region, dan Select en sleep een vak om het venster waar je de Idols.nl videootjes afspeelt. Klik dan op de rode knop (opnemen) en start de video. Als je de opname daarna stopt vraagt Camtasia waar hij de AVI op moet slaan.
met de zelfde programma's als Lynx?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef Jildauu het volgende:
Ik ben ook even aan het prutsen geweest!
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee met Fraps & Animation shopquote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met de zelfde programma's als Lynx?
Ja die andere programma's snapte ik niet echt haha, en dit kon ik eigenlijk alquote:
animation shop snap ik wel....quote:
Succes!!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
animation shop snap ik wel....
dus nu weer fraps downloaden
whahaha nou dat doe ik morgen welIk ga nu slapen
![]()
trusten!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind mezelf toch wel erg veel op Erik lijken.![]()
Kun je uit het voorfilmpje van liveshow 6 een leuk fragmentje halen? Bijvoorbeeld rond de 45 seconden, als ze goed in beeld is?![]()
Pimp *hier* met je Idols avatar #2quote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
nou nu heb ik weer zwart beeld als ik het opneem.... erg vaag, snap er niks van
Misschien is het al laat voor mij
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1![]()
![]()
Helemaal verdiend.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef chansadres het volgende:
We houden van je Lynx
Je goedheid verwarmd me
(Of zijn het nog steeds die Floortje ava's...)
Een biertje lust ik altijdquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef chansadres het volgende:
Bij de volgende meeting krijgt Lynx van mij een extra biertje
D'r is een groningen meet op stapelquote:Op zondag 19 februari 2006 23:57 schreef chansadres het volgende:
Dan is dat geregeld
Nu nog een meeting
Is deze programma ergens gratis te dowloaden?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga het ook weer proberen. maar waar halen jullie die filmpjes vandaan? Bij Idols.nl kan ik niet doel opslaan als doen
jullie hebben het toch over onderstaand programma?
[afbeelding]
Die jouwe ook is veranderdquote:Op maandag 20 februari 2006 09:57 schreef Dizer het volgende:
voorheen herkende ik jullie aan jullie avatars... dat is nu niet meer aan de orde
Weet jij toevallig hoe ImageReady werkt?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:59 schreef chansadres het volgende:
Ik herken ze nog steeds hoor. ALleen nu heeft ineens iedereen een nieuwe ava. Herken de meeste nog steeds aan de IDol in de ava maar Dizer, ik herken jou niet meer
quote:
Ik weet het, maar ik doe Angelique weer alleen op de zaterdag avondquote:Op maandag 20 februari 2006 09:59 schreef chansadres het volgende:
Ik herken ze nog steeds hoor. ALleen nu heeft ineens iedereen een nieuwe ava. Herken de meeste nog steeds aan de IDol in de ava maar Dizer, ik herken jou niet meer
niet voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef chansadres het volgende:
Nope, is een betaald progje
Waar heb je die gevonden dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet voor mij
Ik heb hem geheel gratis kunnen vinden
mag niet ik weet hetquote:
Heb je misschien toevallig een link.. waardoor het van zelf gaat dowloaden. Ik ben namelijk niet echt een ster in om programma's te zoeken.quote:
Graag gedaanquote:
C_a en nog iemand lijken heel veel op elkaar, de een heeft Raffa en de ander heeft Floortje die staat de dansen met rozenblaadjes...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, maar ik doe Angelique weer alleen op de zaterdag avond
En trouwens, er is een verschil met mijn verandering en jullie verandering. Het zijn allemaal bewegende avatars waar een aantal op elkaar lijkenMaar ze zijn wel erg mooi
Ik heb Angeliquequote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
C_a en nog iemand lijken heel veel op elkaar, de een heeft Raffa en de ander heeft Floortje die staat de dansen met rozenblaadjes...
als je wacht tot 18;30 uur, dan zit ik weer thuis achter de pc, en dan kan ik je van alles sturenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:10 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb je misschien toevallig een link.. waardoor het van zelf gaat dowloaden. Ik ben namelijk niet echt een ster in om programma's te zoeken.
Ja, en iemand anders heeft Floortje, en ze lijken vet veel op elkaar!quote:
ik weet het Fir3fly... ik hou deze nog een week en kijk of er deze week een leuk fimpje komtquote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en iemand anders heeft Floortje, en ze lijken vet veel op elkaar!
een drama! Mijn leven staat op zijn kop! Ik wordt gek! Ik wil alleen maar naar huis, avatars maken en oefenenquote:
Een nieuwe rij ava-makers waardoor het hele forum bewegende ava's kan gebruiken voor de rest van ons leven!quote:
Ik ben zelf ook al een beetje aan het experimenteren.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet het Fir3fly... ik hou deze nog een week en kijk of er deze week een leuk fimpje komt
Haha een beetje wel ja..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:38 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Moeilijk uit elkaar te houden hoor!
Volgens mij moet je dan het laatste frame een paar keer kopieren en er dan een overgangetje in maken... Tenminste, dat is wat ik doenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:25 schreef Kirstenn het volgende:
Nog 1 vraag.. hoe maak je het einde en het begin zo dat het mooi overloopt?![]()
Hoe maak je een overgang dan? hahah.. ik ben echt dom geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan het laatste frame een paar keer kopieren en er dan een overgangetje in maken... Tenminste, dat is wat ik doen![]()
Nee hoor, dat weet ik zelf ook nog niet zo goed.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hoe maak je een overgang dan? hahah.. ik ben echt dom geloof ik![]()
Ohh oke ik ga ook nog wel wat proberen danquote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weet ik zelf ook nog niet zo goed.![]()
Ik probeer ook maar wat.![]()
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjachtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef superhero87 het volgende:
Een paar dagen weg en iedereen heeft opeens geweldige avatars![]()
![]()
me jaloers
Oh daarom staat hij zo hoog in de survival gamequote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjacht![]()
Ik ben er weer. Maar over een half uurtje weer wegquote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan ons Lynxje, als die weer terug is van banenjacht![]()
Niet dat het gewoon een leuke user isquote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oh daarom staat ze zo hoog in de survival game![]()
dat zal het ook wel zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet dat het gewoon een leuke user is
Jaaa dát wil ik ook weten!!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:29 schreef Woelli het volgende:
Lynx hoe sluit je een avatar zo wit. Dat vind ik heel mooi.
MOOOIquote:Op maandag 20 februari 2006 13:59 schreef Fir3fly het volgende:
Na flink wat gedoe, ben ik tot dit resultaat gekomen:
[afbeelding]
Met de Tween functie, daarmee maakt ie automatisch een overgang. (ImageReady dan hequote:Op maandag 20 februari 2006 14:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
MOOOIhoe heb je nu die overgang gedaan?
![]()
Ooh ja ImageReady was ik mee bezig, ik ga proberen!!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Met de Tween functie, daarmee maakt ie automatisch een overgang. (ImageReady dan he)
Ik vind hem mooiquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat ik doe is het volgende:In ImageReady via File - Import - Folder as frames de directory selecteren waarin al je opgeslagen frames staan
Met Shift-Ctrl-M openen in photoshop
Daarin nieuw vierkant document maken (200x200 deed ik)
Alle lagen in het document van het filmfragmentje selecteren en in het nieuwe document slepen
Met transformatie (Ctrl-T) de frames zo verkleinen/vergroten dat het er juist uitziet in het vierkant
Met Shift-Ctrl-M terug naar ImageReady, en daarin de animatie-frames aanmaken, en per frame de juiste layer laten zien
Als laatste je document verkleinen naar 60x60 (avatar formaat) en dan Save Optimized As. Zorg dat bij Optimize GIF ingesteld staat.
In Imageready gaat ie idd langzamer, omdat ie daarnaast nog veel meer berekent. Gaat ten koste van de previewsnelheid. Bij filmpjes zet ik de delays altijd op 0.1 seconden.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:29 schreef Kirstenn het volgende:
Hij gaat zo snelin Imageready zelf gaatie veel langzamer
![]()
Surequote:Op maandag 20 februari 2006 14:00 schreef superhero87 het volgende:
Lynx, kan ik ook een verzoekje indienen?![]()
Heb je een linkje voor me naar het filmpje op idols.nl?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef superhero87 het volgende:
Lynx zou je voor mij een avatar maken van Angelique, van haar voorfilmpje van de Jukebox show?![]()
http://www.rtl.nl/shows/i(...)how3_videopagina.xmlquote:Op maandag 20 februari 2006 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me naar het filmpje op idols.nl?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef superhero87 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/shows/i(...)how3_videopagina.xml
Ze staat op een gegeven moment bij een jukebox![]()
Thanx Lynx![]()
![]()
Jaa ik heb ze ook op 0,1 maar vind m toch eigenlijk nog te snel gaan hehe.. maar goed, ik ben al trots op mezelfquote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In Imageready gaat ie idd langzamer, omdat ie daarnaast nog veel meer berekent. Gaat ten koste van de previewsnelheid. Bij filmpjes zet ik de delays altijd op 0.1 seconden.
Je moet de foto's die je wilt in 1 map zetten en die map openen in Imagereadyquote:Op maandag 20 februari 2006 14:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Eerste stap lukt me niet eens
Wat is een hostquote:Op maandag 20 februari 2006 14:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wel even zelf je avatar uploaden naar een andere host he.
Komt denk ik omdat de gebruikte frames misschien ver uit elkaar liggen?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:03 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa ik heb ze ook op 0,1 maar vind m toch eigenlijk nog te snel gaan hehe.. maar goed, ik ben al trots op mezelf![]()
Heeft wel als nadeel dat 'ie soms gewoon je avatar verwijderd. Dus je avatar wel even opslaan op je computer.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Deze schijnt wel populair te zijn om avatars te hosten
Geluktquote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Deze schijnt wel populair te zijn om avatars te hosten
Angiequote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou iemand van Dit filmpje een avatar willen maken
Het liefste de stukjes dat Angy danst met al die lampjes aan t plafond
Weet ik, dit is alleen maar meer reclame voor Angeliquequote:Op maandag 20 februari 2006 15:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Superhero, je moet de link bij Webicon zetten i.p.v. homepage.![]()
Ik wil het wel proberen, maar ik denk dat Lynx dat beter kanquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat stukje hapert als een gek bij me en krijg ik niet goed gecapturedquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Linkje werkt nog niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik wil graag een ava van deze clip, het liefst tussen waar floortje zelfspot zegt (ongeveer) en dat donkere stukje.
Linkje werkt nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik wil graag een ava van deze clip, het liefst tussen waar floortje zelfspot zegt (ongeveer) en dat donkere stukje.
Dat had ik ook, daarom ook maar niet geprobeerdquote:Op maandag 20 februari 2006 15:30 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat stukje hapert als een gek bij me en krijg ik niet goed gecaptured
Ik bedoel dus je nieuwe avatarquote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
[..]
GeluktIk leer ook nog eens wat hier
![]()
Owkeee... nog niet helemaal begrepen dusquote:Op maandag 20 februari 2006 15:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus je nieuwe avatar. Je hebt 'm nu direct gelinkt naar m'n server, en ik wil die bandbreedte juist besparen
. Beter is dus dat je je nieuwe avatar ergens anders onder brengt.
Dat stukje hapert echt verschrikkelijk, dus ik ga me er niet aan wagen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zou graag een avatar willen van dit filmpje, en dan gewoon van het begin waarin ze over de grond kroelt. Alvast bedankt
!
Voor als je terugbent:quote:Op maandag 20 februari 2006 15:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar moet nu gaan, moet boodschappen doen voor mijn ma
perfectquote:Op maandag 20 februari 2006 15:38 schreef superhero87 het volgende:
bedoel je het zo Lynx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |