ik ga het eens proberen..... ik leer graag iets nieuwsquote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe. T klinkt moeilijker dan het eigenlijk is hoor
Tis alleen veel herhalend werk.
Hmm misschien kan ik het zelf ook, ik heb al die programma's wel. Ik zal het eens proberenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hehehe. T klinkt moeilijker dan het eigenlijk is hoor
Tis alleen veel herhalend werk.
Ow als je de filmpjes van idols.nl wil opnemen met Camtasia, moet je wel in Windows Media Player instellen dat hij geen overlays mag gebruikenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het eens proberen..... ik leer graag iets nieuwsBen nu CamTasia aan het downloaden
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
Dat begin stukje uit deze video...
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
ok ik kijk van de week wel als ik meer tijd
Zou jij voor mij ook zoiets willen maken
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
dit filmpje en dan 47 sec tot 50 sec
Of heb je meer sec nodig?
Graag gedaanquote:
Zal ik nu meteen doenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik zie dat je er nu direct naar toe linkt.. Zou je 'm aub zelf even ergens anders kunnen uploaden? Scheelt mij nl. bandbreedte. Thnx
Teruglezen is okéquote:Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef chansadres het volgende:
Vraagje Lynx, met wat voor een progje maak je die ava's?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]Streaming video van Idols.nl gecaptured met CamTasia
Met VirtualDub het stukje wat ik wil hebben als JPGs opgeslagen
JPGs importeren in ImageReady
Bijbewerken in Photoshop
Terug in ImageReady de animatie maken.
Sorryquote:
ze zijn geweldig!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef WithMe het volgende:
Wat een toffe avatars zeg!
Ik een Raffaela avatar maken, dat vergt doorzettingsvermogenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je niet toevallig iets leuks van Raffaela![]()
.
Moet ik mijn eigen beelden leveren? Want die heb ik niet, van een spiegel kan je niks opnemenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik een Raffaela avatar maken, dat vergt doorzettingsvermogen![]()
Als jij me wat beeldmateriaal kan aanwijzen wil ik ook voor jou wel iets maken hoor.
Ik zei aanwijzen, niet leverenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet ik mijn eigen beelden leveren? Want die heb ik niet, van een spiegel kan je niks opnemen.
linkje? (lui)quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de Jukeboxfilmpjes leuk (die van Raff dan he), dus als je daar iets van kan maken.
Linkje! (dankbaar)quote:
Dat maakt ze alleen maar beterquote:Op zondag 19 februari 2006 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mooie avatars ja, jammer alleen dat Ellen eropstaat
Geniet er nog van zolang het nog kan zal ik maar zeggenquote:
Denk het ook. Ik ga zelf maar eens wat in elkaar zetten als ik daar zin in heb.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef chansadres het volgende:
Denk dat Lynx omkomt van het werk door al de verzoekjes
Mag wel hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:26 schreef WithMe het volgende:
Ik moet ook maar eens een nieuwe avatar, maar ik ben natuurlijk niet heel erg origineel meer als ik er hier om een ga vragen.![]()
Valt mee, ik zit alweer stil..quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef chansadres het volgende:
Denk dat Lynx omkomt van het werk door al de verzoekjes
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Je mag zelfs kiezen
Ik ga voor nr. 2quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je mag zelfs kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |