Unibaf m'n reet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Eigenlijk is dit <insert afrikaanse meisjesnaam> noodroep. Zij kan wel naar school dankzij Unicef.
als jij alle reclame blokken kan volpissen vind ik dat erg knapquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
Mwah vind het altijd wel een fijne plaspauze maar op sommige zenders wel errug vaak inderdaad
Als je veel bier drinkt moet dat mákkelijk lukken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef danos het volgende:
[..]
als jij alle reclame blokken kan volpissen vind ik dat erg knap
Ze presteren het daar zelfs om om 1:00u 's nachts je lastig te vallen met Muzzy, de o zo leuke cheesy taalcursus voor kinderen. Ontwikkeld door de BBC!11111``quote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef Jim.Beam het volgende:
[..] Zelfs op Discovery en Nat.Geo. [..]
Nee, want dan moet je alweer voordat de reclame begonnen isquote:Op maandag 20 februari 2006 15:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als je veel bier drinkt moet dat mákkelijk lukken.
Dan moet je nét iets minder drinken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je alweer voordat de reclame begonnen is. En als je dan klaar bent begint de reclame net
.
Dat is Nat.Geo. Maar is wel het mooiste cadeau wat je je 'kids' kan geven, een andere taal!!!11!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ze presteren het daar zelfs om om 1:00u 's nachts je lastig te vallen met Muzzy, de o zo leuke cheesy taalcursus voor kinderen. Ontwikkeld door de BBC!11111``
Niet ervaren genoeg..quote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet je nét iets minder drinken.
Ja idd. "Ik wou een XBOX 360 maar kreeg Engelsquote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Dat is Nat.Geo. Maar is wel het mooiste cadeau wat je je 'kids' kan geven, een andere taal!!!11!![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja idd. "Ik wou Engels maar kreeg een XBOX 360"
Komen die op voor de rechten van het watersportende dier?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef Jim.Beam het volgende:
Enige sociale reclame die mij echt aanpakt is die van de HISWA of zoiets, variant van die met die panda. Dan heb ik echt zoiets van doe nou eens normaal met die beesten mongolen. Maar voor de rest....ja Aicha die niet naar school kan, boeiuh, bij de Taliban leer je veel meer dan bij een of andere boerenjuffrouw.
Daarom vind ik het ook wel is leuk om met die gasten op straat in discussie te gaan:quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef klabbakus het volgende:
idd valt mij ook op hoe makkelijk ze er over praten:
ze laten 5 minuten ellende zien en dat zou IK dan op kunnen lossen door 1 euro per week oid testortenyeah right
Maar wel leuk...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet echt een discussie dus besef ik nu
Liep ik met een maat over straat:quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook wel is leuk om met die gasten op straat in discussie te gaan:
Hij/zij: "Meneer mag ik u wat vragen?"
Ik: "Heb je al gedaan niet?"
Hij/zij:"Wilt u ook donateur worden voor <vulrandomgoeiedoelin>"
Ik: "Ja hoor, als jij mij uit kan leggen waarom we wel naar de maan en terug kunnen vliegen, maar het niet voor elkaar schijnen te kunnen boksen om 3e wereld landen eens gewoon op de rit te krijgen terwijl er al miljarden heen zijn gegaan en de techniek sprongen vooruit is gegaan"
Hij/zij: "..."
Niet echt een discussie dus besef ik nu
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Liep ik met een maat over straat:
" Mag ik u wat vragen"
NEE! (in koor)
" Maar het is voor een goed doel"![]()
(zegt hij) Wij zijn in en in slecht...
""
misschien is diabetes iets voor hemquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef danos het volgende:
[..]
als jij alle reclame blokken kan volpissen vind ik dat erg knap
Dus niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
misschien is diabetes iets voor hem
[edit]
en toen was het topic dood
Op zich is het redelijk logisch dat die reclames van bouw- en engineersbedrijven met name op de 'wetenschapszenders' te zien zijn, aangezien je er ook regelmatig programma's ziet over die sectorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Dus niet.
Dosign enginering ofzo is ook zoiets. Ik snap nog steeds niet wat het doet en waarvoor het er is. En waarom zou een bouwbedrijf zo'n dure commercial op discovery uitzenden? Volgens mij 't enige bouwbedrijf wat zowiezo reclames op nationale zenders doen. Of misschien is 't een bouwbedrijf met werknemers die allemaal lepra hebben en dat je zo voor 't goede doel bouwt?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja idd. "Ik wou een XBOX 360 maar kreeg Engels"
Ja oké.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op zich is het redelijk logisch dat die reclames van bouw- en engineersbedrijven met name op de 'wetenschapszenders' te zien zijn, aangezien je er ook regelmatig programma's ziet over die sector
In deze moet ik je gelijk gevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:52 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja oké.
Nou goed over die vliegeniersfilmpjes dan. In elk filmpje zie je zo'n vliegpioneer, maar het leuke is volgens die gozers die dat lullen zijn al die gasten die 't eerst 'echt' hebben gevlogen. Althans zo lijkt 't. Maar na 3 jaar die filmpjes heb ik ze wel gezien, een of andere zweedse trut die te pletter valt omdat ze een parachute wil testen, stuk of 3 italianen die allemaal 't grootste vliegtuig uit die tijd hebben gemaakt, een of andere seniele fransoos die gewoon niet kon vliegen. En daarna gaan we vrolijk verder met het bindende element in de techniek: dosign enginering!
...Om vervolgens de seropositieve Aicha zonder school, door lepra missende handen en voeten horen te vertellen dat Youssou van 1 euri weer kan lopen.![]()
Ergste is dat ze sinds een paar jaar zich vooral willen profileren met 'hippe' programma's zoals dat Scrapheap Challenge of Braniac. Mén ga alsjeblieft terug naar oude tijden met alleen maar historische programma's, over oorlog, geweld, doodslag, smerige dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
In deze moet ik je gelijk geven
Sowieso vind ik dat met name discovery zichzelf vaak te overdreven probeert te profileren als een wetenschapszender om mensen het gevoel te geven dat ze naar een intelligente zender zitten te kijken ofzo
Muzzy blijft leuk trouwens
Ja Deadliest Catch is erg vermakelijk, maar net als alle andere leuke programma's op Discovery komt het altijd laat op de avond/snachts/of 7 uur sochtends. Die motorbouwers zijn ook altijd lachen alhoewel ze de herhaling van de 3de herhaling al gehad hebben. Die knurft van een Mark Evans met z'n how to build a Jaguar kan ook opzouten, evenals die nerds van Mythfuckers. Ik wil oorlog en geschiedenis.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:12 schreef sandermans het volgende:
Dat krabbenvissen vond ik opzich wel leuk eigenlijk, al die beteuterde gezichtjes als ze weer eens een lege kooi hadden
Die vliegeniers filmpjes moeten opzouten, en die filmpjes over die uitstervende culturen ofzo "ik ben mowgli, ik woon in de jungle en ik geloof in junglebook" dat soort dingen
Nu is er wel oorlog, dat is ook altijd wel leuk
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:17 schreef Mastertje het volgende:
Ik zag'm net weer hoor, de raclame met die oude graftak die een beetje een groen pedofiel wezen staat te promoten! Helooo I'm muzzzzy! Twee van die foute kinderen op de bank "WON TOO TREE!! WUN TWOO TREA!" Kijk, dit hebben ze geleerd dankzij Mussi!" HOUD JE BEK TOCH LELIJKE GRAFTAK! GA BEUGELS PROMOTEN MET DIE LELIJKE PAARDENBEK!
Ontwikkeld door de BBC, toonaangevend op gebied van taal zoals u weet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:17 schreef Mastertje het volgende:
Ik zag'm net weer hoor, de raclame met die oude graftak die een beetje een groen pedofiel wezen staat te promoten! Helooo I'm muzzzzy! Twee van die foute kinderen op de bank "WON TOO TREE!! WUN TWOO TREA!" Kijk, dit hebben ze geleerd dankzij Mussi!" HOUD JE BEK TOCH LELIJKE GRAFTAK! GA BEUGELS PROMOTEN MET DIE LELIJKE PAARDENBEK!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:19 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ontwikkeld door de BBC, toonaangevend op gebied van taal zoals u weet. zeggen ze![]()
Boring & Bullshit Channel.
topgear en petrol heads is wel grappig.
Doe dan een reclame van 1 minuut ofzo. Ik sta heus niet 6 minuten te pissen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:07 schreef t0y het volgende:
Reclame is wel ok, kun je in die tussentijd wat nuttigs doen.
Zijn ze ook mee bezig bij SBS6 is een proef met de reclames van Rome!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:59 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Doe dan een reclame van 1 minuut ofzo. Ik sta heus niet 6 minuten te pissen.
Was ook maar 1 keer. Irritantste bij Rome is nog dat ze net 5 min bezig zijn, ze voor reclame gaan. Dan na 15/20 min weer 8. min reclame, en op 't eind weer ff een blokje. Ze knippen ook veel uit die serie volgens mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zijn ze ook mee bezig bij SBS6 is een proef met de reclames van Rome!![]()
Ow dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:29 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Was ook maar 1 keer. Irritantste bij Rome is nog dat ze net 5 min bezig zijn, ze voor reclame gaan. Dan na 15/20 min weer 8. min reclame, en op 't eind weer ff een blokje. Ze knippen ook veel uit die serie volgens mij.
Ik dacht eerst dat 't Allard Kalff wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:33 schreef Eightball het volgende:
Sommige mensen zijn nou eenmaal iets té lenig en komen dan in de knoop.
Terecht dat daar veel voor gewaarschuwd wordt!
Leen zou een medaille moeten krijgen in plaats van hoon, hij behoedt je immers voor te dure leningen.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |