Unibaf m'n reet.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:13 schreef Forcefuzz het volgende:
Eigenlijk is dit <insert afrikaanse meisjesnaam> noodroep. Zij kan wel naar school dankzij Unicef.
als jij alle reclame blokken kan volpissen vind ik dat erg knapquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef c0nd0r het volgende:
Mwah vind het altijd wel een fijne plaspauze maar op sommige zenders wel errug vaak inderdaad
Als je veel bier drinkt moet dat mákkelijk lukken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef danos het volgende:
[..]
als jij alle reclame blokken kan volpissen vind ik dat erg knap
Ze presteren het daar zelfs om om 1:00u 's nachts je lastig te vallen met Muzzy, de o zo leuke cheesy taalcursus voor kinderen. Ontwikkeld door de BBC!11111``quote:Op maandag 20 februari 2006 15:12 schreef Jim.Beam het volgende:
[..] Zelfs op Discovery en Nat.Geo. [..]
Nee, want dan moet je alweer voordat de reclame begonnen isquote:Op maandag 20 februari 2006 15:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Als je veel bier drinkt moet dat mákkelijk lukken.
Dan moet je nét iets minder drinken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:21 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je alweer voordat de reclame begonnen is. En als je dan klaar bent begint de reclame net
.
Dat is Nat.Geo. Maar is wel het mooiste cadeau wat je je 'kids' kan geven, een andere taal!!!11!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ze presteren het daar zelfs om om 1:00u 's nachts je lastig te vallen met Muzzy, de o zo leuke cheesy taalcursus voor kinderen. Ontwikkeld door de BBC!11111``
Niet ervaren genoeg..quote:Op maandag 20 februari 2006 15:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan moet je nét iets minder drinken.
Ja idd. "Ik wou een XBOX 360 maar kreeg Engelsquote:Op maandag 20 februari 2006 15:24 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Dat is Nat.Geo. Maar is wel het mooiste cadeau wat je je 'kids' kan geven, een andere taal!!!11!![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja idd. "Ik wou Engels maar kreeg een XBOX 360"
Komen die op voor de rechten van het watersportende dier?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef Jim.Beam het volgende:
Enige sociale reclame die mij echt aanpakt is die van de HISWA of zoiets, variant van die met die panda. Dan heb ik echt zoiets van doe nou eens normaal met die beesten mongolen. Maar voor de rest....ja Aicha die niet naar school kan, boeiuh, bij de Taliban leer je veel meer dan bij een of andere boerenjuffrouw.
Daarom vind ik het ook wel is leuk om met die gasten op straat in discussie te gaan:quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef klabbakus het volgende:
idd valt mij ook op hoe makkelijk ze er over praten:
ze laten 5 minuten ellende zien en dat zou IK dan op kunnen lossen door 1 euro per week oid testortenyeah right
Maar wel leuk...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet echt een discussie dus besef ik nu
Liep ik met een maat over straat:quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook wel is leuk om met die gasten op straat in discussie te gaan:
Hij/zij: "Meneer mag ik u wat vragen?"
Ik: "Heb je al gedaan niet?"
Hij/zij:"Wilt u ook donateur worden voor <vulrandomgoeiedoelin>"
Ik: "Ja hoor, als jij mij uit kan leggen waarom we wel naar de maan en terug kunnen vliegen, maar het niet voor elkaar schijnen te kunnen boksen om 3e wereld landen eens gewoon op de rit te krijgen terwijl er al miljarden heen zijn gegaan en de techniek sprongen vooruit is gegaan"
Hij/zij: "..."
Niet echt een discussie dus besef ik nu
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Liep ik met een maat over straat:
" Mag ik u wat vragen"
NEE! (in koor)
" Maar het is voor een goed doel"![]()
(zegt hij) Wij zijn in en in slecht...
""
misschien is diabetes iets voor hemquote:Op maandag 20 februari 2006 15:16 schreef danos het volgende:
[..]
als jij alle reclame blokken kan volpissen vind ik dat erg knap
Dus niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
misschien is diabetes iets voor hem
[edit]
en toen was het topic dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |