quote:Op maandag 20 februari 2006 15:55 schreef freecell het volgende:
Ik ga straks mezelf naar de winkel slapen
En ik ook.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou we kunnen een keer een meeting houden in een kuuroord ofzo?en dan met zijn allen in een whirpool en dat neem ik stiekem Lush mee
misschien dat ik toch maar eens een keer meega naar zo'n saunameet danquote:Op maandag 20 februari 2006 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Daar hebben we al steeds saunameets voor, BJ(en dan wordt er ook lush meegenomen
![]()
)
Waar koop je zo'n ding? En wat kost dat? Vind ik ook wel een leuk speeltje!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik heb een curvimeter gekochtEen wàt, Isabeau?? Nou, een curvimeter. Dat is een metertje waarmee je over kaarten kan rollen met een wieltje en dan de afstand aflezen. Zo weet ik dat ik gisteren 9,75 km heb gewandeld en vrijdag 7,5 km
Heel handig!
En jij dacht dat, dat niet te halen isquote:Op maandag 20 februari 2006 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, nu moeten we gewoon gemiddeld 1 topic per week doen
Ja echt heel gezellig hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:34 schreef freecell het volgende:
truckersfestifal?geweldig!
Ik ga wrs ook weer eens niet op vakantie dit jaar, al jaren geen geld voor
wel met pinksteren naar opwekking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |