Wat is't uitgestorven bij de TKTSquote:
Koorts is zo goed als weg, hosten is er nog, eten blijft binnenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef Sunjammer het volgende:
Hoi Engeltje... nog steeds ziekjes?
Dag Angel,quote:
Ach, ons SAJ-tje is d'r ookquote:Op maandag 20 februari 2006 19:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ah, ons engeltje is er weer
Life's coughy, but ok.quote:
En je hebt nog steeds een stoere mannelijke baard staan?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koorts is zo goed als weg, hosten is er nog, eten blijft binnen
Redelijk goed, thanxquote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life's coughy, but ok.
And how's yours?
En hoelang hadden jullie nou?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef Burner82 het volgende:
frank (mijn vriend) gaat zaterdag zijn schoonfamilie ontmoeten![]()
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagdquote:Op maandag 20 februari 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hoelang hadden jullie nou?
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagd
maar we wachten gewoon voor een leuk speciaal moment om het te vragen
dus onofficieel, 2 maanden of zo
Opening van Cannes, mei 2006. Nog ff wachten mopquote:Op maandag 20 februari 2006 19:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is er al een film van Da Vinci Code? Ik wil die film zien, want ik hoor er niet bij aangezien ik het boek niet gelezen heb.![]()
Wat gevraagd?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
officieel nog steeds niet, want we hebben elkaar nog niet gevraagd
maar we wachten gewoon voor een leuk speciaal moment om het te vragen
dus onofficieel, 2 maanden of zo
Nee die had ik er maar afgehaald vanochtend voor dat ik ging werkenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En je hebt nog steeds een stoere mannelijke baard staan?
de maanden dat we elkaar ervoor al kende niet meegeteld....quote:
Of ze vriendjes zijn...quote:
"wil je verkering met me?"quote:
Maak daar maar het 1e boek van. Z'n boeken zijn in omgekeerde volgorde vertaald...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:05 schreef Andyvie het volgende:
Ik zag trouwens dat het 4e boek van Dan Brown ook in het Nederlands is verschenen. Van de week maar ff halen met een boekenbon die ik nog heb liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |