Ricky wie?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:40 schreef greatgonzo het volgende:
hoor net dat Beorn Nijenhuis achter de schermen is gegaan met Ricky
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef snellejelle het volgende:
shani heeft vlak voor de sluiting de hele chinese ploeg gehad
Gangbang met o.a. Erica Terpstra, Eddy Verheijen en Ingrid Paul.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef greatgonzo het volgende:
is er nog geneukt in de trein dan??
Jezus man,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gangbang met o.a. Erica Terpstra, Eddy Verheijen en Ingrid Paul.
Dat zal wel door de drank en de moeheid komen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zag de twinkeling tussen de ouwe beer Ritsma en het jonge wulpse deerntje Ireen Wust trouwens wel, daar in die trein.
Ritsma heeft vast zn vrije tijd in het Olympische dorp goed besteed hebben, ik verwacht nog wel wat roddels de komende wekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zag de twinkeling tussen de ouwe beer Ritsma en het jonge wulpse deerntje Ireen Wust trouwens wel, daar in die trein.
Weet je dat zeker? Ik zag hem uitgebreid met een meisje staan zoenen bij de terugkomst.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:19 schreef greatgonzo het volgende:
Ritsma is sinds kort weer vrijgezel, dus dat beloofd idd wat
Het wachten is op de coming out van Renatequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:25 schreef Mirri het volgende:
Sorry als ik zo stoor in dit topic, maar ik vroeg me af of iemand weet of die ene vrouw die op de tribune voor Renate Groenewold zat...DE vriendin of EEN vriendin is van haar. Het zou mij eigenlijk niets verbazen als Renaat op vrouwen valt. Het ging toch ook zonder reden uit met die vriend van d'r...Weet iemand of ze lesbsich is?
en de docu serie die vlak voor de OS werd uitgezonden, vertelde Ritsma dat zijn relatie op de klippen was gelopen door het schaatsen, dat was dus medio januari. Kan dus best dat die weer een meisje heeftquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik zag hem uitgebreid met een meisje staan zoenen bij de terugkomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |