quote:Op maandag 20 februari 2006 14:23 schreef Slarioux het volgende:
Gewoon wiefie, niet moeilijk doen.
ik vraag me af hoe jij in godsnaam op waifai komt, aangezien je "Fidelity" met ie uit hoort te spreken.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:36 schreef LedZep het volgende:
Hoe komen mensen in godsnaam op Wiefie vraag ik me af.
Hifi gebruikt toch sowieso niemand.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef Catch22- het volgende:
Wai Fai
je zegt toch ook niet "Wat een gave Hiefie installatie hedde ge doar"
Nee lekker interessant doen is veel beter inderdaad. Je bent gewoon een Nederlander. Dus probeer dan ook niet stoer Amerikaans te praten.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef Catch22- het volgende:
Wai Fai
je zegt toch ook niet "Wat een gave Hiefie installatie hedde ge doar"
Faidelutie?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe jij in godsnaam op waifai komt, aangezien je "Fidelity" met ie uit hoort te spreken.
Denk ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 14:39 schreef Tobbes het volgende:
Wai - Fie dus, zoals ik eerder pretendeerde.
Doe het dan goed, heb het dan over je draadloze netwerk. Voor mijn part je DraLoNequote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee lekker interessant doen is veel beter inderdaad. Je bent gewoon een Nederlander. Dus probeer dan ook niet stoer Amerikaans te praten.![]()
Je zit er echt mee, hequote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Doe het dan goed, heb het dan over je draadloze netwerk. Voor mijn part je DraLoNe
Maar WieFie is voor rukkers die wel een amerikaanse term gebruiken maar niet weten waar ie voor staat of hoe je 'm hoort uit te spreken.
Dus niet, een waifie is een kleine enegelse echtgenote. Een eifie is een klein gronings mokkeltje.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef LedZep het volgende:
Wai Fie is in ieder geval beter dan wiefie. Dat lijkt net grunnigers.
En daarom spreken ze het in Amerika ook verschillend uitquote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Doe het dan goed, heb het dan over je draadloze netwerk. Voor mijn part je DraLoNe
Maar WieFie is voor rukkers die wel een amerikaanse term gebruiken maar niet weten waar ie voor staat of hoe je 'm hoort uit te spreken.
DrIn?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:06 schreef Keiichi het volgende:
Draadloos internet, dat wordt door de meeste mensen nog het beste begrepen![]()
Is zoooo wat?quote:
Hehehequote:Op maandag 20 februari 2006 15:09 schreef Sjoem het volgende:
Wiefie klinkt alsof een kamper zijn vriendin roept.
Joh, maar da's Frankrijk. Daar spreken ze alles uit volgens hun eigen uitspraakregels, ook al is het een buitenlandse term.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat mensen uit Frankrijk (want daar komt ons product vandaan) zelfs wiefie zeggen.
Ik zal het ff uitleggen omdat jouw niveau niet zo heel erg hoog is. Het zijn mensen uit Frankrijk die al geruime tijd in Nederland werken en wonen. Het is/was maar een extra toelichting. Maar ik zal bij de eerst komende vergadering over waifai beginnen. haha. Ben benieuwd naar de koppies van mijn collegae.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Joh, maar da's Frankrijk. Daar spreken ze alles uit volgens hun eigen uitspraakregels, ook al is het een buitenlandse term.
Heel spannend allemaal, het blijft echter een feit dat het niet verwonderlijk is dat Fransen het als wiefie uitspreken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:41 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ik zal het ff uitleggen omdat jouw niveau niet zo heel erg hoog is. Het zijn mensen uit Frankrijk die al geruime tijd in Nederland werken en wonen. Het is/was maar een extra toelichting. Maar ik zal bij de eerst komende vergadering over waifai beginnen. haha. Ben benieuwd naar de koppies van mijn collegae.
Alsof Engels zo'n mooie taal is...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:53 schreef JosvG het volgende:
Wai-Fai, ik vind wiefie maar zo vernederlandst klinken, alsof Nederlands een mooie taal is ofzo.
gebruik dan ook geen amerikaanse afkorting en zeg gewoon draadloos netwerk, Déé-ênquote:Op maandag 20 februari 2006 14:41 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee lekker interessant doen is veel beter inderdaad. Je bent gewoon een Nederlander. Dus probeer dan ook niet stoer Amerikaans te praten.![]()
Nee maar je woont er wel simpele.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:53 schreef JosvG het volgende:
Wai-Fai, ik vind wiefie maar zo vernederlandst klinken, alsof Nederlands een mooie taal is ofzo.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef leejow het volgende:
WaiFai, flikker op met je vernederlandsing.. Het is ook een rauter een geen roeter..
Inderdaad, Engels invoeren over de hele wereld!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:53 schreef JosvG het volgende:
lees het topic eens door, en je zult er achter komen dat dat dus niet het geval is.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
Enne Wai Fai dus het is een afkorting van 2 Engelse woorden die met die klanken beginnen!
Ben jij ff 'the men'!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:40 schreef yosander het volgende:
Wai Fai natuurlijk!!![]()
Ook een nieuwslezer bij 4 in het land: 'blabla Wie-Fie blabla'!!![]()
Ik zat echt letterlijk zo te schudden:![]()
Wai-Fih klinkt mongool.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Tokus het volgende:
lees het topic eens door, en je zult er achter komen dat dat dus niet het geval is.
Is zooooquote:Op maandag 20 februari 2006 15:31 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Is zoooo wat?
Ik werk de hele dag met wifi, en zelfs de hoogste baas heeft het hier over wiefie.
Weet niet waar jij werkt en hoe ze het daar uitspreken. Kan je vertellen dat mensen uit Frankrijk (want daar komt ons product vandaan) zelfs wiefie zeggen.
[..]
Daar heb ik zelf toch niet voor gekozen? Simpele.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:18 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nee maar je woont er wel simpele.
Ik ben het met je eens, behalve die Windows Iks Pee, ik zou niet weten hoe ik dit anders uit moet sprekenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:15 schreef P0rt0 het volgende:
Ikop mensen die de termen gaan verpauperen
roeter
wie-fie
windows iks pee
netwerkbrug ipv networkbridge
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |