Ach we zien wel, toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg snel. Ik denk dat je de cijfertjes een beetje verkeerd hebt of dat ze nog heeeeeeeeeeeeeel ver weg zijn van een werkend prototype.![]()
Snel he.. maar dat is wel wat ze zeiden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg snel. Ik denk dat je de cijfertjes een beetje verkeerd hebt of dat ze nog heeeeeeeeeeeeeel ver weg zijn van een werkend prototype.![]()
Heeft er nog iemand een linkje? Ben er wel benieuwd naar. Overigens denk ik niet dat dit al "op de tekentafel" ligt. Eerder dat er een theoretisch raamwerk voor bestaat. Het lijkt me niet dat we dit soort motoren binnen 50 jaar hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Snel he.. maar dat is wel wat ze zeiden.
Kan je zien waar ze op de tekentafel al mee bezig zijn.
quote:De nog in de theoretische fase verkerende motor
quote:gebaseerd op een controversiële kwantumtheorie over hoe het universum in elkaar zit.
Not in our lifetime...quote:''Het apparaat ligt niet om de hoek."
Ik baseer mijn gedachten liever op techniek dan op een stukje tekst. Leuke aan techniek is dat je aan de tekst nu eens iets niet kunt opmaken. Je kunt alleen maar de gedachte over iets dat een journalist denkt opmaken in hoeverre hij of zij het zelf gelooft. Maar over de techniek in kwestie, is geen duidelijk. Ik vind het wel interessant.quote:
Dude. Even iets duidelijker vertellen wat je hier nou zegt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ik baseer mijn gedachten liever op techniek dan op een stukje tekst. Leuke aan techniek is dat je aan de tekst nu eens iets niet kunt opmaken. Je kunt alleen maar de gedachte over iets dat een journalist denkt opmaken in hoeverre hij of zij het zelf gelooft. Maar over de techniek in kwestie, is geen duidelijk. Ik vind het wel interessant.
Jij trekt je conclusies over de techniek op basis van wat een ander verteld en niet op basis van de onderzoeken die werkelijk betrekking hebben op de techniek. Da's een beetje kortzichtig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dude. Even iets duidelijker vertellen wat je hier nou zegt.
En jij niet zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:27 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij trekt je conclusies over de techniek op basis van wat een ander verteld en niet op basis van de onderzoeken die werkelijk betrekking hebben op de techniek. Da's een beetje kortzichtig.
Ik zeg juist dat ik het niet weet. Zeker niet op basis van een artikel. Kijk, zo komen we er wel hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En jij niet zeker?![]()
![]()
. Of ga je me vertellen dat jij het hele theoretische raamwerk begrijpt rond die theorie? Dan zou je één van de weinigen zijn op deze aardkloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om in richting van dit topic te blijven moet je het gaan zoeken op Zecharia Sitchin, die heeft volgens hemzelf, de terugkomst van Niburu afgelezen van de oud sumerische klei-tabletten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:46 schreef RecomServ het volgende:
In 2012 zullen wij, volgens vele verhalen, beschikking krijgen over nieuwe technologieën die ons nu nog ver te boven gaan.
Ik ben pas sinds deze week bekend met deze theorieën maar vindt het reuze interessant!
Ik lees momenteel veel over wat er komen gaat en hoe deze conclusies tot stand zijn gekomen, maar ik weet nog niet goed hoe ik mezelf hierop moet gaan voorbereiden en wat er van ons verwacht wordt.
iemand hier die mij een duwtje in de juiste richting kan geven?
Want?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:12 schreef Moondreamer het volgende:
2010 - The year we make contact: is misschien een film die veel antwoorden kan beantwoorden !
Of 2012 gepaard gaat met nieuwe technologieën weet ik niet ... persoonlijk denk ik eerder richting een verhoging van ons bewustzijn (een alsmaar versnellende spiraalbeweging die door de geschiedenis heen te zien valt) dan een verhoging van de "stuff" die op deze planeet gemaakt wordt en (commercieel) te koop aangeboden wordt. Who knows right?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:46 schreef RecomServ het volgende:
In 2012 zullen wij, volgens vele verhalen, beschikking krijgen over nieuwe technologieën die ons nu nog ver te boven gaan.
Ik ben pas sinds deze week bekend met deze theorieën maar vindt het reuze interessant!
Ik lees momenteel veel over wat er komen gaat en hoe deze conclusies tot stand zijn gekomen, maar ik weet nog niet goed hoe ik mezelf hierop moet gaan voorbereiden en wat er van ons verwacht wordt.
iemand hier die mij een duwtje in de juiste richting kan geven?
misschien komt er een catastrophale, maar korte, nucleare oorlog welke bijna de aarde verwoest. Ik kan me wel inbeelden dat de mens daarna iets heeft van .. "okay... genoeg geweest. nu vrede"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:12 schreef UncleScorp het volgende:
Een verhoging van ons bewustzijn ? Ik kan me moeilijk inbeelden dat zoiets ingeprogrammeerd zou zijn om op een bepaalde datum actief te worden ?
Of het zou moeten komen door een ander trillingsniveau van onze aardbol, maar dat is dan weer iets dat zich dan ook op andere planeten in ons zonnestelsel zou moeten laten voelen niet ? Dan kan ik me nog steeds niet voorstellen dat dat zoiets bij ons zou teweeg brengen ?
En in de praktijk ... kijk es rond je heen ... zie je al die mensen ineens veranderen ? Kweet het zo niet
Zelfs na 2 wereldoorlogen met voldoende verschrikkingen kwam de mens niet to besefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:35 schreef RickySway het volgende:
misschien komt er een catastrophale, maar korte, nucleare oorlog welke bijna de aarde verwoest. Ik kan me wel inbeelden dat de mens daarna iets heeft van .. "okay... genoeg geweest. nu vrede"
Als het zoiets zou zijn, zou dat voor mij betekenen dat ze in de oudheid kennis meegekregen hebben ... van iets dat intelligenter is dan ons ... en dan zijn er vele mogelijkheden om het verhaal in te vullen.quote:Misschien is het zonnestelsel een groot klokwerk en wordt jupiter in 2012 onze 2e zon (zoals in de film 2010), welke weer via fotosynthese een tot voorheen onbekend effect op ons heeft?
Ik kan me niet voorstellen dat onze creators (zij die ons DNA aanpasten) konden inschatten hoe snel/traag we zouden evolueren.quote:Of heeft ons DNA een trigger welke in die tijd afgaat, net zoals de pubertijd als klokwerk begint bij iedereen rond de 13e?
Verander de woorden jezus en gods koninkrijk en ... wie weet ?quote:Misschien komt daarwerkelijk jezus terug met een vloot aan aliens welke ons vervolgens trainen om in gods koninkrijk te wonen.....
Religie lijkt wel belangrijk voor jou ... ik denk dat het enige wat de huidige religies kan omverwerpen, een nieuwe openbaring is, mss wel iets buitenaards ... maar dan heb je weer andere profetieen die zeggen dat er eerst een "valse profeet" zal verschijnen ...quote:misschien is iedereen tegen die tijd zo gehyped in 2012 dat het de grootste teleurstelling wordt in de geschiedenis en zodoende ons allemaal keihard een realiteit in duwt waar religie niet langer bestaat.....
Totally agreed ...quote:Het feit dat we ons niet kunnen voorstellen betekent niet dat het onmogelijk is.
Dat doet me dan weer denken dat ik in een ander topic las dat bijv. de globale opwarming niet alleen op aarde merkbaar is, maar ook op andere planeten/manen in ons zonnestelsel ...quote:Maar inderdaad, ik ben het met je eens dat ik het ook als implausibel bestempel.
Daarnaast is het wel keiharde wetenschap dat er in 2012 IETS astronomisch gebeurt. of dit een invloed heeft op ons of enkel een spektakel in de night-sky is zien we dan wel weer.
Hier wil ik graag een bron van. Want die heb ik nog nooit gezien in alle 2012 topics. (misschien heb ik wat gemist, dat kan ook).quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:35 schreef RickySway het volgende:
[..]
misschien komt er een catastrophale, maar korte, nucleare oorlog welke bijna de aarde verwoest. Ik kan me wel inbeelden dat de mens daarna iets heeft van .. "okay... genoeg geweest. nu vrede"
Misschien is het zonnestelsel een groot klokwerk en wordt jupiter in 2012 onze 2e zon (zoals in de film 2010), welke weer via fotosynthese een tot voorheen onbekend effect op ons heeft? Of heeft ons DNA een trigger welke in die tijd afgaat, net zoals de pubertijd als klokwerk begint bij iedereen rond de 13e?
Misschien komt daarwerkelijk jezus terug met een vloot aan aliens welke ons vervolgens trainen om in gods koninkrijk te wonen..... misschien is iedereen tegen die tijd zo gehyped in 2012 dat het de grootste teleurstelling wordt in de geschiedenis en zodoende ons allemaal keihard een realiteit in duwt waar religie niet langer bestaat.....
Het feit dat we ons niet kunnen voorstellen betekent niet dat het onmogelijk is.
Maar inderdaad, ik ben het met je eens dat ik het ook als implausibel bestempel.
Daarnaast is het wel keiharde wetenschap dat er in 2012 IETS astronomisch gebeurt. of dit een invloed heeft op ons of enkel een spektakel in de night-sky is zien we dan wel weer.
Denk dat je het dit keer ook niet zal zien, maar ik hoop dat ik ongelijk krijg....quote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef Knarf het volgende:
[..]
Want die heb ik nog nooit gezien in alle 2012 topics. (misschien heb ik wat gemist, dat kan ook).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |