Was in 2000 ook al zo en niets van gemerkt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:50 schreef Et-Cetera het volgende:
Staan in 2012 niet alle planeten op een rij ofzo?
Meen ik ergens gelezen te hebben.
Nee, dat staan ze niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:50 schreef Et-Cetera het volgende:
Staan in 2012 niet alle planeten op een rij ofzo?
Meen ik ergens gelezen te hebben.
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hier wil ik graag een bron van. Want die heb ik nog nooit gezien in alle 2012 topics. (misschien heb ik wat gemist, dat kan ook).
bronquote:Like most experts in the field, Hathaway has confidence in the conveyor belt model and agrees with Dikpati that the next solar maximum should be a doozy. But he disagrees with one point. Dikpati's forecast puts Solar Max at 2012. Hathaway believes it will arrive sooner, in 2010 or 2011.
bron
Nee niet alle planeten, maar dit verhaal is geen loos verhaal maar komt van het volgende vandaan, wat dus daadwerkelijk zal gebeuren:quote:
Bron: Why 2012quote:December 21st, 2012 (13.0.0.0.0 in the Long Count) therefore represents an extremely close conjunction of the winter solstice sun with the crossing point of Galactic Equator and the ecliptic, what the ancient Maya recognized as the Sacred Tree
Tsja, zonnemaxima komen om de 11 jaar, de vorige was in het jaar 2000, dus 2011 zou weer de volgende geven..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |