quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:41 schreef Svensational het volgende:
Chansadres -2: Omdat ik je altijd Chandler wil noemen
kijk dat is nou argumentatie waar ik wat mee kanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Californian_dreamer -2, toffe gast maar mag wel wat zelfvertrouwen hebben
sbientje -2, heb ik altijd lol mee, maar zie ik hier niet
Woelli +2, hoe meer onder haar hoe beter
Andiyan 32
Lynx666 32
WithMe 31
-Vaduz- 29
chansadres 24
Californian_dreamer 22
Woelli 20
charmed_angel 18
superhero87 16
sbientje 11
Tha_Erik 8
Scheld Vaduz lekker de huid vol; dáár krijg je pas zelfvertrouwen van!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
kijk dat is nou argumentatie waar ik wat mee kan
ik weet dat ik weinig zelfvertrouwen heb, maar daar ben ik aan het werken, in ieder geval, jammer van de minpunten vaduz, maar de argumentatie kan ik wel waarderen
en de redeen daarvoor is? dat ie me 2 minpunten geeft? nou dat vind ik nou geen reden om tegen iemand uit te vallen. daarbij kan ik het door die argumentatie, (waarvan ik weet dat het waaris) het wel waarderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scheld Vaduz lekker de huid vol; dáár krijg je pas zelfvertrouwen van!![]()
![]()
Wat een kutreden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:41 schreef Svensational het volgende:
WithMe -2: Gebruikt veel te vaak de-PI.
Lees mijn andere redens dan nog maar eens doorquote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees mijn andere redens dan nog maar eens door!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
-2
Lynx666: te floortje
Withme: te floortje
Chansadres: te floortje
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hebben wij meteen een goede reden voor onze minpunten van morgen.![]()
succes!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
hoe kan iemand te pro-floortje zijn, mochten jullie minpunten niet genoeg zijn, wil ik graag de laatste klap uitdelen hoor
ga nu, heb een vergadering (word vast laat, maar ja, kon niet eerder) maar ben er vannacht vast weer
Iedereen wilt graag zijn favoriet wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef superhero87 het volgende:
Zoals het er nu staat word ik of Christon of MareschaHet liefst wil ik Angelique worden natuurlijk
![]()
Het lijkt er ook niet op dat hij die word, maar jijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef sbientje het volgende:
+2 superhero, hij mag niet de I-jay worden (ofzo)
om eerlijk te zijn heeft ie me gedwongen hem pluspunten te geven omdat ie niet de i-jay wilde wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het lijkt er ook niet op dat hij die word, maar jij
Want jij staat op dit moment op 10
Ik stond toch op de I-Jay plaatsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
pluspunten te geven omdat ie niet de i-jay wilde worden![]()
Nee hoor, sbientjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik stond toch op de I-Jay plaats![]()
Wat ken je mij toch goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik wist al vóór ik dit topic aanklikte dat je dit had gepost.![]()
Dat dacht je helemaal niet. Het enige wat je had kunnen denk is dat ALS dat gepost zou worden ik dat zou posten. Of bedoelde je dat ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef chansadres het volgende:
En waarom dacht ik dat jij dit zou posten
Als mn broekzak.quote:
Als er iets over postaantallen in voorkomt ben je niet echt origineelquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee erik, ik wil je eruit gooien, heb een exit verhaal in gedachten, en van de eerst eig deze survival
#1 zal je toch niet wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als er iets over postaantallen in voorkomt ben je niet echt origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |