quote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef superhero87 het volgende:
++ Charmed_angel : Verdient toch wel meer punten, soms erger ik me dood aan je, maar uiteindelijk ben je toch wel lief![]()
Ja, ik wilde gewoon even melden dat ik blij was dat ik er nog in zatquote:Op maandag 20 februari 2006 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan je proberen om je post te editten als je stemt? Dat met het oog op overzichtelijkheid.
Het is nu ook niet zo'n probleem, maar soms krijg je zo'n situatie:quote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde gewoon even melden dat ik blij was dat ik er nog in zat![]()
ik zal het onthouden voor de volgende keerquote:Op maandag 20 februari 2006 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is nu ook niet zo'n probleem, maar soms krijg je zo'n situatie:
: Ik ga stemmen
: Ik daarna
: En ik daar weer na
En dan is het lastig als het neit meer onder elkaar blijft staan.
Ik wil Marescha of Angelique wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:30 schreef Woelli het volgende:
We zijn nog maar met de finalisten over![]()
![]()
Ondanks dat jij voor Floortje ben, heb ik daarover heen gekeken en jou wel +puntjes gegevenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:47 schreef Lynx666 het volgende:
-- charmed_angel, Floortje op 4e plek zetten
Verrek jaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef WithMe het volgende:
Het is trouwens deel 3.
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ondanks dat jij voor Floortje ben, heb ik daarover heen gekeken en jou wel +puntjes gegeven![]()
![]()
![]()
Weet je Peri, je mag ook pluspunten geven!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef PeRi het volgende:
-2 chansadres door iene miene mutte, want ik wist niet meer wie ik nog meer minpunten moest geven.
quote:
Moet je maar vaker op het forum komenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef PeRi het volgende:
-2 Superhero, ja hoe weet ik nou dat je even weg bent man!.
001. 814 Tha_Erikquote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
-2 PeRi, omdat ik heulemaal niet de heule dag aan de computer zit te FOK!ken, ik doe ook andere dingen.
Erik eerstquote:
Je gaat tóch voor de 1000?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eerst. En ja, ik ben vaak aanwezig, deze week nog meer, omdat ik testweek heb en dus maar één of twee uurtjes op school zit
.
quote:**nieuwe regel**
Er was bepaald dat er een regelverandering zou komen op het moment dat er nog maar 20 deelnemers over waren. Dat moment is aangebroken. Dus vanaf NU ben je verplicht om één persoon -2 te geven, de rest staat vrij.
**nieuwe regel**quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:20 schreef Californian_dreamer het volgende:
WithMe: ++, vanwege de pluspunten die je me gister gaf
Lynx666: ++, dank je voor de avatar
Chansadres: ++, omdat ie meemag naar Idols
WithMe 33
Andiyan 32
Lynx666 32
chansadres 28
-Vaduz- 27
Californian_dreamer 24
charmed_angel 18
superhero87 18
Woelli 18
sbientje 15
Tha_Erik 8
PeRi 4
Uhuh. Minimaal 1, mag ook meer. En wees maar niet bang hoor, je wordt niet opgegeten als je iemand minpunten geeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
ow, dus ik moet een iemand minpunten geven?![]()
nah, maar ben vaak te positief over anderen...in tegenstelling tot mezelf, maar goed....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh. Minimaal 1, mag ook meer. En wees maar niet bang hoor, je wordt niet opgegeten als je iemand minpunten geeft!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:41 schreef Svensational het volgende:
Chansadres -2: Omdat ik je altijd Chandler wil noemen
kijk dat is nou argumentatie waar ik wat mee kanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Californian_dreamer -2, toffe gast maar mag wel wat zelfvertrouwen hebben
sbientje -2, heb ik altijd lol mee, maar zie ik hier niet
Woelli +2, hoe meer onder haar hoe beter
Andiyan 32
Lynx666 32
WithMe 31
-Vaduz- 29
chansadres 24
Californian_dreamer 22
Woelli 20
charmed_angel 18
superhero87 16
sbientje 11
Tha_Erik 8
Scheld Vaduz lekker de huid vol; dáár krijg je pas zelfvertrouwen van!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
kijk dat is nou argumentatie waar ik wat mee kan
ik weet dat ik weinig zelfvertrouwen heb, maar daar ben ik aan het werken, in ieder geval, jammer van de minpunten vaduz, maar de argumentatie kan ik wel waarderen
en de redeen daarvoor is? dat ie me 2 minpunten geeft? nou dat vind ik nou geen reden om tegen iemand uit te vallen. daarbij kan ik het door die argumentatie, (waarvan ik weet dat het waaris) het wel waarderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scheld Vaduz lekker de huid vol; dáár krijg je pas zelfvertrouwen van!![]()
![]()
Wat een kutreden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:41 schreef Svensational het volgende:
WithMe -2: Gebruikt veel te vaak de-PI.
Lees mijn andere redens dan nog maar eens doorquote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lees mijn andere redens dan nog maar eens door!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
-2
Lynx666: te floortje
Withme: te floortje
Chansadres: te floortje
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hebben wij meteen een goede reden voor onze minpunten van morgen.![]()
succes!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
hoe kan iemand te pro-floortje zijn, mochten jullie minpunten niet genoeg zijn, wil ik graag de laatste klap uitdelen hoor
ga nu, heb een vergadering (word vast laat, maar ja, kon niet eerder) maar ben er vannacht vast weer
Iedereen wilt graag zijn favoriet wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef superhero87 het volgende:
Zoals het er nu staat word ik of Christon of MareschaHet liefst wil ik Angelique worden natuurlijk
![]()
Het lijkt er ook niet op dat hij die word, maar jijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:52 schreef sbientje het volgende:
+2 superhero, hij mag niet de I-jay worden (ofzo)
om eerlijk te zijn heeft ie me gedwongen hem pluspunten te geven omdat ie niet de i-jay wilde wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
Het lijkt er ook niet op dat hij die word, maar jij
Want jij staat op dit moment op 10
Ik stond toch op de I-Jay plaatsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
pluspunten te geven omdat ie niet de i-jay wilde worden![]()
Nee hoor, sbientjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik stond toch op de I-Jay plaats![]()
Wat ken je mij toch goedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:32 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik wist al vóór ik dit topic aanklikte dat je dit had gepost.![]()
Dat dacht je helemaal niet. Het enige wat je had kunnen denk is dat ALS dat gepost zou worden ik dat zou posten. Of bedoelde je dat ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef chansadres het volgende:
En waarom dacht ik dat jij dit zou posten
Als mn broekzak.quote:
Als er iets over postaantallen in voorkomt ben je niet echt origineelquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
nee erik, ik wil je eruit gooien, heb een exit verhaal in gedachten, en van de eerst eig deze survival
#1 zal je toch niet wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als er iets over postaantallen in voorkomt ben je niet echt origineel.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:13 schreef Andiyan het volgende:
Nee, ik wil eerst Erik pluspunten geven.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:13 schreef Californian_dreamer het volgende:
too late frank
4 echte namen die niemand kentquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:17 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Omrie wil ook niet dat jij dankzij Reinier Erik eruit kan schoppen Danny!![]()
Wees blij dat ik jou niet heb genoemd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
4 echte namen die niemand kent
Geheim taalquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
4 echte namen die niemand kent
jammer, want dat is precies wat ik gedaan hebquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:17 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Omrie wil ook niet dat jij dankzij Reinier Erik eruit kan schoppen Danny!![]()
Ga danquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:33 schreef superhero87 het volgende:
Gaat iemand nog stemmen? Anders ga ik![]()
Das je eigen keus he stem op mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:01 schreef Andiyan het volgende:
op wie moet ik stemmen?
ja en dan nog 2 dus. any vrijwilligers?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:03 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Das je eigen keus he stem op mij![]()
![]()
Als de keuze zo moeilijk is....quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:05 schreef Andiyan het volgende:
[..]
ja en dan nog 2 dus. any vrijwilligers?![]()
Wat heb ik jou aangedaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
-2 Woelli Zo dan sta je weer onder mij
Not truequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Lynx666 -2, Leuke nieuwkomer, maar zonder Sbien was ie hier nooit terechtgekomen
Ik was al wat regelmatiger aan het posten hier, was net crew-af dus veel meer tijd om wat actiever te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan wil ik het echte verhaal, kan ik wellicht rectificeren.
Amenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
Tis te verrekte gezellig hier om t niet te doen
Klopt jaquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
Ik heb Lynx hier zelfs nog zien posten toen hij mod was hoor.
Kloptquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis te verrekte gezellig hier om t niet te doen
Nou ja, ik moet echt alles lezenquote:
Dat niet zozeer, maar in combinatie met het designen wat ik voor FOK! deed wel. En zeker die periode moest er veel gedaan worden (ivm de lancering van de OS site). Had er wel een volle agenda aan.quote:
Heb ik daar een goeie kans voor als iedereen het steeds op mijn gemund heeftquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:11 schreef Andiyan het volgende:
Woelli --, durf je ook een keer géén minpunten terug te geven aan de mensen die ze aan jou geven.![]()
Niet iedereen heeft het op jou gemunt hoorquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb ik daar een goeie kans voor als iedereen het steeds op mijn gemund heeft![]()
Volgens mij heb ik ze van jou omdat ik op je vrienden heb gestemd![]()
Durf jij de volgende keer 3 mensen -punten te geven?
Een 3de keer maakt nooit uitquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:13 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het op jou gemunt hoor, maar er moet iemand uit.
![]()
En ik gaf wel een goede redenering vond ik. 3x minpunten heb ik al 2x gegeven ofzo hoor.![]()
Jamaar op een gegeven moment teken ik mn doodvonnis dan.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:49 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Maar je bent evengoed wel leuk hoor Woelli.![]()
Ellen
![]()
Je weet toch wel dat ik geen WithMe benquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
-2 Woelli en toch geef ik je minpunten
Oh ja? Dat initiatief komt geheel van jouw kant.quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
-2 WithMe we zouden elkaar minpunten blijven geven
quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef WithMe het volgende:
[..]
Oh ja? Dat initiatief komt geheel van jouw kant.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:14 schreef chansadres het volgende:
Ik wilde precies hetzelfde doen!
++ Moeilijk, Moeilijk.... wie zal ik kiezen.... ik ga toch voor charmed_angel: die verdient het nog niet om eruit te worden gestemd
-- Woelli: Dat gestem heen en weer met Vaduz kan echt niet meer
-- Vaduz: idem
Sta je iig op 1 punt gelijk met je idoolquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus hypervrolijk, de hele tijd, lelijk kapsel, en ook nog eens zwanger ook..
Het zijn 3 puntenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sta je iig op 1 punt gelijk met je idool
Raffa is wel hypervrolijk, maar ze heeft indd geen maf kapselquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja maar Raffa is niet altijd hypervrolijk en ook geen maf kapsel.
Maar niet altijd! Potdimme, we worden niet vals he!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Raffa is wel hypervrolijk, maar ze heeft indd geen maf kapsel2 punten dus
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Raffa is wel hypervrolijk, maar ze heeft indd geen maf kapsel2 punten dus
![]()
Lol, okquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Raffa is niet altijd hypervrolijk
1 punt dus!
Je bent vergeten de punten eraf te halen voor Andiyan in het lijstjequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef PeRi het volgende:
-2 Vaduz, ik moet steeds om je lachen, das positief, maar ik doe niet aan pluspunten sorry..
-2 Andiyan, te hoog, hoe vaak moet ik het je nog zeggen..
-2 Woelli, heeft nog geen minpunten gehad van me deze ronde volgens mij.
Thanksquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent vergeten de punten eraf te halen voor Andiyan in het lijstje.
Nu issie primaquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks. Ik controleer drie keer en ik zie het gewoon echt niet
.
Dat komt omdat we je nu niet in echt zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef Andiyan het volgende:
Waarom sta ik te hoog?![]()
Ik krijg er geen groot ego van dus dat scheelt weer.![]()
Wie zie jij nu wel in echt dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat komt omdat we je nu niet in echt zien![]()
Wie zegt dat jij geen ego hebt![]()
Ik gun jou de eerste plaats wel hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Wie zie jij nu wel in echt dan?![]()
Ik heb geen ego omdat ik anderen de eerste plaats gun.![]()
Anders loop je te ver vooruit en trekt de spanning eruitquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef Andiyan het volgende:
Waarom sta ik te hoog?![]()
Ik krijg er geen groot ego van dus dat scheelt weer.![]()
Hela! Dat doen we hier nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:38 schreef Timmai het volgende:
-2 C_A x3
Spanning is niet goed voor je hart PeRi.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Anders loop je te ver vooruit en trekt de spanning eruit.
Klopt, deze is eigenlijk maar mondjesmaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste game blijft veul spannender.![]()
Potverdomme ik was ook een debutant, maar gewoon niet populair genoeg. En daardoorben ik nu de Charissaquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Klopt, deze is eigenlijk maar mondjesmaat.![]()
De winnaar zal ook nooit zo terecht zijn als Tommerd in de eerste was.![]()
Alle debutanten zitten er ook nog in hè![]()
Lynx, chansadres en C_D![]()
Wij zijn óók leuke usersquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Klopt, deze is eigenlijk maar mondjesmaat.![]()
De winnaar zal ook nooit zo terecht zijn als Tommerd in de eerste was.![]()
Alle debutanten zitten er ook nog in hè![]()
Lynx, chansadres en C_D![]()
Is dat een slecht iets?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef Andiyan het volgende:
Ohja, sorry Erik, maar die vete tegen jou daar kon ik ook niets aan doen.
En Lynx, ja jullie zijn leuk, maar allemaal Floortjefan![]()
Like... doh!quote:
Mee eens...quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste game blijft veul spannender.![]()
oh mag dat niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Timmai's stemming is ongeldig, want hij doet drie keer -2 op één persoon.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Woelli het volgende:
[..]
Mee eens...
Het was spannender en geen vriendjespolitiek![]()
Andiyan is gewoon tof.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
in een survival game is er altijd vriendjespolitiek
en er is niks mis met Floortjefan zijn...trouwens, Andiyan staat ook erg hoog, en hij is geen Floortjefan
Ff editten BVOquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef BVO het volgende:
Lynx, charmed en chansadres krijgen minpunten van me, newbies en c_a die me verraden heeft.
Californian_dreamer 28
Andiyan 26
WithMe 25
Lynx666 24
chansadres 22
superhero87 20
-Vaduz- 17
charmed_angel 12
Dit klopt niet meer... Ik hoor boven WithMe te staanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Californian_dreamer +2, geef ik je zelfvertrouwen nog meer een boost, goede reactie ook!
Charmed_angel –2, had nog minpunten van me tegoed
Chansadres –2, wordt gezellig onderin
Californian_dreamer 32
Andiyan 28
Lynx666 26
WithMe 23
superhero87 24
chansadres 16
-Vaduz- 15
charmed_angel 10
Nie waar! Hoe moet k aan dat ene woordje zien dat sjan ging stemmen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Chans, pas je de score even aan? DCP ging voor zijn beurt
.
Dan ga ik daarna stemmen.
Nou ok.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nie waar! Hoe moet k aan dat ene woordje zien dat sjan ging stemmen?
Hé, je moet editten ja!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef BVO het volgende:
++ Andiyan: Moet winnen.
++ superhero: Arme Kliek.
-- WithMe: Flora.
[lijstje]
wat klopt hier niet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Andiyan, omdat ik die vanavond niet heb gezien hier.
-2 superhero87, omdat ie me op het verkeerde been zette met z'n verjaardag.
-2 -Vaduz-, omdat ie moet winnen en er dus in moet blijven.
superhero87 24
Andiyan 24
Lynx666 24
Californian_dreamer 22
WithMe 19
chansadres 16
-Vaduz- 13
Geef je me minpunten als ik bijna jarig benquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
-2 superhero87, omdat ie me op het verkeerde been zette met z'n verjaardag.
Ja die klopt wel hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
ik wil straks gaan stemmen...... mar klopt d elijst nou?
Nogmaals, wat heb ik je toch misdaan?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
-2 WithMe ben eruit dus je kan me geen minpunten meer geven
Huh dat staat er niet. Er staat alleen Ok Yeahinio of zoquote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
Superhero was eerder Dizer, je moet even wachten dus
Jij mag wel hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh dat staat er niet. Er staat alleen Ok Yeahinio of zoMaar goed, alweer weggehaald
te floortjequote:Op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heb ik je toch misdaan?![]()
Maar er zijn ook anderen die heel erg Floortje zijn, waarom moet je mij dan steeds weer hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |