HOAX!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:01 schreef Flammie het volgende:
Dit dus.
Die kerels komen daar ook met het doel om te neuken en flink van bil te gaan met mooie vrouwen dus als er dan iemand voor hun staat met een goed stel tieten die ook nog gewillig is dan heb je geen voodoo meer nodig man
Thaise wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
HOAX!
Aziatische vrouwen hebben geen tieten.
Dan ben ik zeker stiekem toch aziatischquote:Op woensdag 21 april 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
HOAX!
Dan heb je toch m'n geboortedatum nodig vrees ikquote:Op woensdag 21 april 2010 12:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
HOAX!
* JoepiePoepie is Aziatisch-Hollands, best of both worldsquote:Op woensdag 21 april 2010 13:43 schreef _Led_ het volgende:
Dan heb je toch m'n geboortedatum nodig vrees ik
Maar daar kun jij niet over oordelen, want jij bent bevoodood door een Thaise voodoo-vrouwquote:Op woensdag 21 april 2010 17:59 schreef Flammie het volgende:
Als ik die Nederlanders met van die rotte nederlandse meiden zie (met pittig kort kapsel) vraag ik me nog veel vaker af waarom
oh ja kutquote:Op donderdag 22 april 2010 10:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar daar kun jij niet over oordelen, want jij bent bevoodood door een Thaise voodoo-vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |