dat kun jij niet zien.. mare ben keiwakker als je het zo graag wil wetenquote:Op maandag 20 februari 2006 04:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je bent niet helemaal wakker zie ik![]()
ik zei gisteren dat je op Fergie leekquote:Op maandag 20 februari 2006 04:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat kun jij niet zien.. mare ben keiwakker als je het zo graag wil weten
Ohhquote:Op maandag 20 februari 2006 04:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik zei gisteren dat je op Fergie leek
Gezellig!quote:Op maandag 20 februari 2006 06:27 schreef nanalune het volgende:
[..]
Goedemorgenen ik neem ook een lekker bakkie
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 06:27 schreef nanalune het volgende:
[..]
Goedemorgenen ik neem ook een lekker bakkie
![]()
Jawelquote:Op maandag 20 februari 2006 07:35 schreef remlof het volgende:
goeiemorgen!
damn het is toch geen maandag he?
jawelquote:Op maandag 20 februari 2006 07:35 schreef remlof het volgende:
damn het is toch geen maandag he?
zo... gescoord dit weekend dus... al die vrolijkheid...quote:Op maandag 20 februari 2006 08:09 schreef Stofje het volgende:
Het is weer ochtend, een nieuwe dag staat op het punt van beginnen, geniet hiervan
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 08:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goeiemorgen
quote:Ik ben dus Marloes, voor bijna iedereen Loesje, 18 jaar en kom uit Winschoten. Winschoten ligt in Groningen, ongeveer zo'n 35 kilometer der vandaan. En ja, het is een uithoek ;-)
break a leg! je kan hetquote:Op maandag 20 februari 2006 08:56 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Straks twede gesprek bij mogelijke werkgever, krijg hopelijk een goed beeld van de baan en of het wat is voor me.
Wish me luck!
Apart.... wat zei je... ik ga kapot dus het moet vandaagquote:Op maandag 20 februari 2006 09:48 schreef Muck het volgende:
![]()
ik heb net de dokter gebeld omdat ik een keelontsteking heb, die alleen maar erger wordt, kan ik woensdag pas terecht.![]()
Inderdaad... volop zon 20 graden. Vier je het buiten ?!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
Wat een mooie dag.....ik ben jariggggggggggg![]()
en het regende hé..en je zou drijf nat worden(logisch)quote:Op maandag 20 februari 2006 08:38 schreef Camplo het volgende:
Godverdomme! Goedemorgen my ass.
Fucking regen, fucking lekke band, en een zeikende ma om 08:00....
lekker dan weer (insert scream --> ARGHHHHHH![]()
)
Zo nu nog ff tukken tot een uur of 12 hopelijk is die kutregen dan gestopt.
Middag maar doen hehquote:
feliciflaptaart! have fun today..quote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef Flyingdutchman het volgende:
Wat een mooie dag.....ik ben jariggggggggggg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |