iddquote:Op maandag 20 februari 2006 01:27 schreef search64 het volgende:
Faith no more met Easy is er wel een daarentegen.
Draai die twee maar omquote:Op maandag 20 februari 2006 12:31 schreef Elusive het volgende:
Guns n' Roses - Knockin' On Heaven's Door (McCartney en The Wings?)
Guns n' Roses - Live and Let Die (Bob Dylan)
Hee, doen jullie eens aardig! The Beatles zijn geweldig, ik ben gek op hun nummers en vind de uitvoering van Helter Skelter ook lekker. Ik vind alleen de uitvoering van U2 echt subliem lekker. Sterker nog, als ik in mijn oude stamkroeg binnenwandel, dan wordt deze meteen opgezet. Heerlijk nummer!quote:
Ja die idd ...quote:Op maandag 20 februari 2006 02:52 schreef Clashback het volgende:
Travis - Hit me baby one more time (Britney)
Vooral de begintijd van the beatles... krakkemikkige boyband liedjesquote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Leuk dat ze zo "vernieuwend" waren in die tijd, maar the Beatles kunnen dus echt de tand des tijds niet doorstaan zeg.
En vooral van de hele simpele melodietjes. Begrijp me niet verkeerd hoor, was voor in die tijd vast erg nieuw, en zelfs ruig ofzo.. En ik WEET ook wel dat ze erg invloedrijk waren.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Vooral de begintijd van the beatles... krakkemikkige boyband liedjes
Standing on the shoulder of giants, het britpopbandje Oasis heeft er nog een keer een albumtitel aan gewijdquote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Maar als ik (bijv) de composities van Pearl Jam ofzo vergelijk, de ingetogen woede, de (niet altijd hoor) complexe composities etc.. das toch niet meer te vergelijken?
Het mag weleens gezegd ja,quote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de beatles zijn lekker ruig.
Over overrated kutbands gesproken zeg... als ik in die tijd leefde was ik echt 10000% Rolling Stones fan..
Leuk dat ze zo "vernieuwend" waren in die tijd, maar the Beatles kunnen dus echt de tand des tijds niet doorstaan zeg.
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vooral van de hele simpele melodietjes. Begrijp me niet verkeerd hoor, was voor in die tijd vast erg nieuw, en zelfs ruig ofzo.. En ik WEET ook wel dat ze erg invloedrijk waren.
Maar als ik (bijv) de composities van Pearl Jam ofzo vergelijk, de ingetogen woede, de (niet altijd hoor) complexe composities etc.. das toch niet meer te vergelijken?
Vind one van Cash ook geweldig!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:45 schreef webfreak het volgende:
[..]
Grapje zeker.
Ik heb de cover niet gehoord (wil ik ook graag zo houden), maar ik weet gewoon dat 'ie kut isEch, ik doneer ál mijn spaarcentjes aan de derde wereld als 't niet zo is.
Ik wou graag "One" van Johnny Cash nomineren (origineel van U2).
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:31 schreef Yorrit het volgende:
Hendrix - All Along the Watchtower (Dylan)
Leuk zo'n reactie zonder enige vooroordelen dan ook...quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef Devlinsect het volgende:
Leuk! Een nutteloze opsomtopic!
Vera Hall - Troubled So Hard. Moby versie is beter.![]()
Max Romeo - Chase The Devil. Prodigy Out of Space is beter![]()
Carol Williams - Love Is You. Spiller Groovejet is een goede versie![]()
Chaka Khan - Fate. Stardust - Music is Better with U is goe man!
En dan natuurlijk de rest van de standaard covers/reply's:
- Sweet Dreams - Marilyn Manson. Jah die is beter dan origineel van Eurythmics
- All along the watchtower - Hendrix versie is beter
- dance en negermuziek met samples - origineel is altijd beter![]()
- alles van Kane. U2 is beter.![]()
En natuurlijk vind jij de cover van Cash beter dan het origineel van NIN. Tis wat je vind. Ik vind van niet.![]()
je spreekt je hier wel een beetje tegen he?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef Devlinsect het volgende:
Jammer dat je niet het voorbeeld noemde met Spiller Groovejetquote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Yorrit het volgende:
[..]
je spreekt je hier wel een beetje tegen he?
nou niet van onderwerp gaan veranderen!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:25 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jammer dat je niet het voorbeeld noemde met Spiller Groovejet![]()
Pardon? Dat nummer is echt al decennia oud. Repertoire van Michael Bublé bestaat bovendien onderhand uit alleen maar covers én hij bracht Feeling Good 2 jaar o.i.d. na Muse uit, dus je had kunnen weten dat dat niet klopt...quote:Op maandag 20 februari 2006 10:46 schreef Eix het volgende:
Muse - Feeling Good (orgineel van Michael Bublé)
Verkapte "kijk ik heb ook 14 mp3-files op m'n vaders computer!" postquote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef Devlinsect het volgende:
Leuk! Een nutteloze opsomtopic!
Vera Hall - Troubled So Hard. Moby versie is beter.![]()
Carol Williams - Love Is You. Spiller Groovejet is een goede versie![]()
Chaka Khan - Fate. Stardust - Music is Better with U is goe man!
En dan natuurlijk de rest van de standaard covers/reply's:
- Sweet Dreams - Marilyn Manson. Jah die is beter dan origineel van Eurythmics
- All along the watchtower - Hendrix versie is beter
- alles van Kane. U2 is beter.![]()
En natuurlijk vind jij de cover van Cash beter dan het origineel van NIN. Tis wat je vind. Ik vind van niet.![]()
Oh kut... Pearl Jam en the Beatles in één zinquote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En vooral van de hele simpele melodietjes. Begrijp me niet verkeerd hoor, was voor in die tijd vast erg nieuw, en zelfs ruig ofzo.. En ik WEET ook wel dat ze erg invloedrijk waren.
Gelukkig hebben we altijd webfreak nogquote:Op maandag 20 februari 2006 13:55 schreef Soul79 het volgende:
[..]
![]()
Beatle-fans zijn gemakkelijk op de kast te krijgen, maar stook dan wel een beetje overtuigend. Nu gaat er niemand meer in trappen ben ik bang.
Ja, gelukkig welquote:Op maandag 20 februari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd webfreak nog.
Ik voelde me de aangewezen persoon om het vooroordeel te bevestigenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd webfreak nog.
The Rolling Stones...over overrated kutbands gesproken zegquote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Over overrated kutbands gesproken zeg... als ik in die tijd leefde was ik echt 10000% Rolling Stones fan..
Metallica - Mercyfull fate is ook toffer dan Mercyfull fate - Curse of the pharaohsquote:Op maandag 20 februari 2006 03:06 schreef rompompom het volgende:
Whiskey in The Jar - Metallica. Mucho betero dan die van Thin Lizzy; meer tempo, strakkere gitaren.
pfffff Pearl Jam mag nog niet in de schaduw van The Beatles staan qua composities. Ga nou eerst maar is naar I am the walrus luisteren, en dan praten we verder.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:34 schreef MuseMuse het volgende:
Placebo - where is my mind (origineel van de pixies)
kom maar kom maar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |