Die korte nummertjes dat ie weer even moet schreeuwen om analusië ofzoiets mallotigs (en dat is dat nog een redelijk nummer), staan er geheid 7 van op iedere pixies plaat. Dat "grappige" unisex collegerock geluid, van "wij hebben er zin an, en maken lekker teksten waar niemand iets van snapt, hahahaha!!" Die zelfingenomenheid gekoppeld aan middelmatige garagerock liedjes kan me verschrikkelijk ergeren ja. Sorry voor mensen hun onuitroebare jeugdsentimentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef spacemangraig het volgende:
Misschien dat je uit kunt leggen wat je onder 'die ongein van black' verstaat. Wat mij betreft is hij namelijk een geniale songwriter. Maar goed dit is puur een kwestie van smaak, het lijkt me dan ook verstandig om de discussie te staken.
Zeg, topic niet gelezen ofzo? Zulke dingen zég je hier nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:42 schreef _dirkjan_ het volgende:
mad world (gary jules, origineel van tears for fears)
Sowieso.. 80's sound ruktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zeg, topic niet gelezen ofzo? Zulke dingen zég je hier niet![]()
Maar serieus: welke versie kende je eerder? Als je die van Donnie Darko eerder hoorde (en het een goede film vond) kan ik me ergens wel voorstellen dat die 80's versie van TFF je wat vreemd in de oren klinkt.
Snob.quote:
quote:
De cover ken ik langer, verder heb ik het topic niet gelezen maar ga ik nu doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:45 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zeg, topic niet gelezen ofzo? Zulke dingen zég je hier niet![]()
Maar serieus: welke versie kende je eerder? Als je die van Donnie Darko eerder hoorde (en het een goede film vond) kan ik me ergens wel voorstellen dat die 80's versie van TFF je wat vreemd in de oren klinkt.
bepaaldeveel dingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
![]()
Niet alles uit de 80's zuigt hoor.. alleen bepaalde dingen![]()
Dankje voor je steun DJquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
De cover ken ik langer, verder heb ik het topic niet gelezen maar ga ik nu doen![]()
[..]
bepaaldeveel dingen
Ja, Dylan uit de jaren 80 zuigt bijvoorbeeld heel hard. Maar dat komt eigenlijk voor vooral door de Mark Knofler (die ik er overigens van verdenk zich thans Nederlands te hebben geleerd en onder Kamagurka op Fok! post. Boring as ever!)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
![]()
Nou vooruit: beperkte smaak danquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Vind je?
Dankje..
http://www.last.fm/user/prep2fight
![]()
nu ik jouw ondertitel zie... jou heb ik geloof ik op msn ? hmm waarom ook al weer?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:49 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dankje voor je steun DJ![]()
Ik vind trouwens helemaal niet dat ik een slechte smaak heb.. k heb de beste smaak die er is![]()
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
![]()
Niet dát nummer dus!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft kutdingen gemaakt.. maar niet alles uit de jaren 80 van Dylan was slecht..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ja, Dylan uit de jaren 80 zuigt bijvoorbeeld heel hard. Maar dat komt eigenlijk voor vooral door de Mark Knofler (die ik er overigens van verdenk zich thans Nederlands te hebben geleerd en onder Kamagurka op Fok! post. Boring as ever!)
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Niet dát nummer dus!![]()
Uit de jaren 70 sucked nog veel meer, dus laten die weg in godsnaam links liggen..
Dune met who wants to live forever vind ik denk ik ook wel beter dan queen![]()
Don't know..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:51 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
nu ik jouw ondertitel zie... jou heb ik geloof ik op msn ? hmm waarom ook al weer?![]()
Doe je zweetband op en maak jezelf bekend!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ja, Dylan uit de jaren 80 zuigt bijvoorbeeld heel hard. Maar dat komt eigenlijk voor vooral door de Mark Knofler (die ik er overigens van verdenk zich thans Nederlands te hebben geleerd en onder Kamagurka op Fok! post. Boring as ever!)
Ja, je moet natuurlijk wel weten dat de tekst van Debaser over Un Chien Anadalou gaat, anders is er weinig aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die korte nummertjes dat ie weer even moet schreeuwen om analusië ofzoiets mallotigs (en dat is dat nog een redelijk nummer), staan er geheid 7 van op iedere pixies plaat. Dat "grappige" unisex collegerock geluid, van "wij hebben er zin an, en maken lekker teksten waar niemand iets van snapt, hahahaha!!" Die zelfingenomenheid gekoppeld aan middelmatige garagerock liedjes kan me verschrikkelijk ergeren ja. Sorry voor mensen hun onuitroebare jeugdsentiment![]()
Geef me dan maar Hüsker Dü ofzo, dat rockt tenminste lekker door en zijn vaak wel nummers met kop en staart.
lol, jou smaak dan ?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:53 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Doe je zweetband op en maak jezelf bekend!
Overigens geilde jij toch op dit soort stokoude gitaarmastubators wazoo?quote:
wel een mooie gitaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |