quote:
Stop met blowen lieverd, dat was onze grote held Lekker_Simpel.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:02 schreef PC eend het volgende:
En wat is dat voor gein dat ik je moeder hoer genoemd zou hebben ed?
Hmmm ik dacht echt dat je dat een keer tegen mij zeiquote:Op maandag 20 februari 2006 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Stop met blowen lieverd, dat was onze grote held Lekker_Simpel.
Jij moet niet denken. Laat dat maar aan mij over.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik dacht echt dat je dat een keer tegen mij zei![]()
Of je zet ICQ weer es aan ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmmm ik dacht echt dat je dat een keer tegen mij zei![]()
OMGquote:Op maandag 20 februari 2006 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Jij moet niet denken. Laat dat maar aan mij over.
Of plaats even -enorme- foto's van je baby.quote:
Welke babyquote:Op maandag 20 februari 2006 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Of plaats even -enorme- foto's van je baby.![]()
Aan hem moet ik het denken overlatenquote:
Precies.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:17 schreef MissHobje het volgende:
En wat moet ik daarmee dan![]()
Niets dus ....![]()
Best een mooie benaming keuzequote:Op maandag 20 februari 2006 03:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee,een MissHobje-link-doorstuur-contact ofzo
Ja ben ook beetje traag van begrip ofzoquote:
Peet, Lekker_Simpel en PCeend zijn eerst.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:22 schreef MissHobje het volgende:
En jij wil vast een baby van Tann ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 03:26 schreef APK het volgende:
[..]
Peet, Lekker_Simpel en PCeend zijn eerst.
Bovendien denk ik niet dat Tan het leuk vindt als ik voetbal kijk en zeg: 'Hé bolle, haal nog effe een biertje voor me'![]()
Heb jij dat gezegdquote:Op maandag 20 februari 2006 03:26 schreef APK het volgende:
[..]
Bovendien denk ik niet dat Tan het leuk vindt als ik voetbal kijk en zeg: 'Hé bolle, haal nog effe een biertje voor me'![]()
Niet tegen Tanja, maar de vriendin van Gert mocht ik gewoon 'bolle' noemen.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Niet tegen Tanja, maar de vriendin van Gert mocht ik gewoon 'bolle' noemen.
Hee, je icoon doet hetquote:Op maandag 20 februari 2006 05:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Tan, wat ga je eten vandaag?
Wat een naamquote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef tann het volgende:
[..]
ja jij houdt wel van sex met meiden tussen de 16 en 21 he las ik?? kzal de compliment ff doorgeven aan Dido...maar ze is wel ouder dan 21![]()
![]()
neuken?quote:Op maandag 20 februari 2006 07:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een naamEn ja ik hou van sex met meiden tussen de 16 en 21 ja niet zo gek als ik zelf 17 ben hé
Jij bent veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te oud joh :pquote:
Hey biter, verzin je eigen stylo kaolo bakraquote:Op maandag 20 februari 2006 05:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Tan, wat ga je eten vandaag?
avater kloonquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Hey biter, verzin je eigen stylo kaolo bakraIk own hier Dommel en Semafoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |