Ja echt.. ssst.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet moe, je bent gewoon bang voor Peters Toorn!![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:58 schreef Suikeroom het volgende:
Kom je aandacht tekort Manu, ik wil anders wel ff je handje vasthouden
Waar was jij toen ik genegeerd werd?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:58 schreef Suikeroom het volgende:
Dat doet Tann al, veel beterquote:Op maandag 20 februari 2006 00:58 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:58 schreef Gert het volgende:
Het schijnt dat Joost stiekem geilt op móóie vrouwen.
misschien was er toen cola over m'n laptop heengeflikkerdquote:Op maandag 20 februari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar was jij toen ik genegeerd werd?![]()
![]()
sorry ik voer alleen brood met schimmel aan de eendjes, of aan Roeland want die houdt daar wel van tog tann?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waar was jij toen ik genegeerd werd?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:01 schreef tann het volgende:
[..]
wel grappig he manu, hoe SO reageert op Bren of Joost onderwerpen...![]()
op tiefen nou, kben flauw van je met die BBopmerkingen....quote:Op maandag 20 februari 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
sorry ik voer alleen brood met schimmel aan de eendjes, of aan Roeland want die houdt daar wel van tog tann?![]()
Waarom schrijf jij de hele tijd 'tog'quote:Op maandag 20 februari 2006 01:01 schreef Suikeroom het volgende:
sorry ik voer alleen brood met schimmel aan de eendjes, of aan Roeland want die houdt daar wel van tog tann?![]()
lekker frustrerend he!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef tann het volgende:
[..]
op tiefen nou, kben flauw van je met die BBopmerkingen....![]()
![]()
ja kwou allang weer op bed, maar mn grote zambia vriend canisfire was er weer, maar kben nu echt binnen 10 vertrokken, maar weer vroeg dagquote:
Zal je net zienquote:Op maandag 20 februari 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
misschien was er toen cola over m'n laptop heengeflikkerd
Je begint al een echte fokker te worden, nog een weekje en dan heb je je eerste ban!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef tann het volgende:
![]()
ik ben bang voor je dat je die stempel niet zo snel kwijt raaktquote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
onze grote oude hippiequote:Op maandag 20 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal je net zien
Maar ik had het niet tegen jou, zo word je genegeerd, zo reageren er verschilende mensen op een post
Jappie had gelijk![]()
[ APK modus] NEGERENquote:Op maandag 20 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij de hele tijd 'tog'
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:04 schreef Kimske het volgende:
[..]
lekker frustrerend he!
zou t dan stiekem niet roeland maar roeleend zijn?
tiefen met ie is geen ziekte tochquote:Op maandag 20 februari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Je begint al een echte fokker te worden, nog een weekje en dan heb je je eerste ban!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |