de enige nieuwe roddel is dat Joost Bren iets geflikt heeft voordat hij BB is ingegaan, maar hij is niet vreemdgegaan. Misschien heeft hij haar zeekoewijf genoemd, maar dat zijn speculatiesquote:Op maandag 20 februari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Goede mogguh!
Ik heb een paar deeltjes gemist vanwege het hebben van een echt leven.
Wie praat mij even bij?
Is er nog geneukt ofzo en zijn er nog nieuwe roddels te melden
wij hebben het ook allemaal zelf moeten lezenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Goede mogguh!
Ik heb een paar deeltjes gemist vanwege het hebben van een echt leven.
Wie praat mij even bij?
ja ik ook, heeel erg, maar kon niet kiezen....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
No Ordinary Love van Sade vind ik ook wel mooi![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 00:44 schreef Annelies-G het volgende:
Annelies gaat naar bed, trusteeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]()
Ik zie de relevantie ook niet van die quote over dat 2,5 jarige meisje.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, hij quotte mij uit een ander topic over kinderpraatjes. Totaal zinloos overigens...
het is peter tochquote:Op maandag 20 februari 2006 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie ook niet van die quote over dat 2,5 jarige meisje.![]()
Lieske vond King of Sorrow zo mooi, ook zo'n klassieker, maar ja Sade is standaard kippenvel.. voor die lauwe laid back tunes voor in de late uurtjes, jeweet tog!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:45 schreef tann het volgende:
[..]
ja ik ook, heeel erg, maar kon niet kiezen....
Ik ook niet. Blijkbaar is hij meteen gefrustreerd, dus gaat hij maar rondneuzen in mijn AT. Moet hij weten, slaat alleen totaal nergens op. Huillie.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie ook niet van die quote over dat 2,5 jarige meisje.![]()
Wegens een opmerking van Tan is er de sterke verdenking dat Joost is vreemdgegaan toen die lelijke trol van hem in Amerika zat.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
Die Brenda?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
Wegens een opmerking van Tan is er de sterke verdenking dat Joost is vreemdgegaan toen die lelijke trol van hem in Amerika zat.![]()
khad al gezegd dat het niet was.....quote:Op maandag 20 februari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Wegens een opmerking van Tan is er de sterke verdenking dat Joost is vreemdgegaan toen die lelijke trol van hem in Amerika zat.![]()
maar het blijft een lelijk misbakselquote:Op maandag 20 februari 2006 00:53 schreef tann het volgende:
[..]
khad al gezegd dat het niet was.....![]()
Geef hem dan eens een adres waar ie die kan kopen.quote:
Zou ik ook zeggen als ik jou was.quote:
Je bent helemaal niet moe, je bent gewoon bang voor Peters Toorn!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Welterusten
En Peter6000, get a life.
ik zeg toch gvd dat hij haar zeekoewijf heeft genoemdquote:Op maandag 20 februari 2006 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik jou was.
Ik kan mij niet voorstellen wat het anders zou kunnen zijn.![]()
Het schijnt dat Joost stiekem geilt op móóie vrouwen.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen wat het anders zou kunnen zijn.![]()
http://www.mach3.comquote:Op maandag 20 februari 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Geef hem dan eens een adres waar ie die kan kopen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |