Dat valt me eigenlijk erg mee qua prijs. Waar heb je deze vloer vandaan? Ik vind hem echt heel erg mooiquote:Op maandag 20 februari 2006 20:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En toch, als je wat rondzoekt; duur/goed laminaat is ongeveer even duur per m2 als hout. Deze antiek houten vloer (Frans Eiken 22mm dik, 18cm breed) was een dikke 35 euro de verkante meter. Goed laminaat gaat ook al richting de 30 euro.
Niet op het idee gekomen om even een kale bezemsteel aan het plamuurmes te schroeven?quote:Op maandag 20 februari 2006 20:31 schreef ArtyShock het volgende:
Oh ja, mochten jullie denken dat we voor de rest helemaal niets hebben uitgevoerd... De slaapkamer voor is helemaal geschuurd, de trap is gekit en het plafond in de grote slaapkamer is geheel afgestoken.
Het plafond zat/zit in de voorste slaapkamer en de hal boven vol met barstjes. Dat moet dus opnieuw.
Het eerste begin:
[afbeelding]
Halfweg:
[afbeelding]
En zo'n beetje aan het einde.
[afbeelding]
Ik heb meer dan zes uur op dit trapje gebivakkeerd. Ik ben in één dag rug-, reuma- en RSI patiënt geworden. Wat een @&%^$# werk.En wat een ravage.
Nu de hal nog.
Ik weet hetquote:Op maandag 20 februari 2006 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles went heIk zou de boel wel ff lekker fixeren voor je gaat witten
Heb ik de eerste keer nagelaten
Geen goed plan
![]()
En dat fixeer is er 3x opgegaanEn wat een chemisch bocht is dat
Serieuze tip als je met dat spul aan de gang gaat: gebruik rubberhandschoenen en koop daar voldoende setjes van. Je krijgt het maar moeizaam van je handen af
Bij De Vloerderijquote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk erg mee qua prijs. Waar heb je deze vloer vandaan? Ik vind hem echt heel erg mooi![]()
Was kostte het om het te laten leggen? Wij zouden hem wel zelf kunnen/durven leggen maar ik ben benieuwd wat dat dan scheelt...
Mooi huis ook trouwens.![]()
't Was nou niet dat alles er héél gemakkelijk afging. Het was vooral een kwestie van hard en precies steken. Ik wilde de onderlaag niet te veel slopen. Zo'n bezemsteel werkt echt niet nauwkeurig genoeg.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef boertie het volgende:
Niet op het idee gekomen om even een kale bezemsteel aan het plamuurmes te schroeven?Een losse bezemsteel kost toch geen hol?
![]()
Ja dat is re-de-lijk schoon en volgens mij is dat vooral aan de bewoners voor ons te danken die al dat soort rotklusjes al hebben gedaan. De mensen dáárvoor schijnen tamelijk hopeloos te werk zijn gegaan in het huis qua verven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het zijn wel mooie deuren!![]()
Gelukkig lijkt het glas wel nog aardig schoon.Die klusjosties van een vorige bewoners bij ons hebben die randjes fijn meegenomen.
En we hebben van dat korrelglas. Aan de 'gladde' kant is dat met heel veel gepiel nog wel schoon te krabben, maar de korrelkant dus niet. Ik moet nog steeds een keer met een tandenborstel en afbijt aan de slag.
![]()
![]()
Frans antiek eiken, aan plankies gezaagd en in de antiekolie gezet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Prachtige mooie houten vloer !![]()
![]()
Wat voor houtsoort is het eigenlijk ?![]()
Dat valt echt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
We hebben net de konijnenren definitief gekocht en die wordt morgen bezorgd.
Heb er helemaal een klont van in mijn maag. Die beestjes opeens op 1m80![]()
Opeens kan dat hele huis me even gestolen worden![]()
Verloop aan de parkweg is enorm hoogquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef Étoile het volgende:
Het zijn echt zulke leuke huizen he!
Klopt het trouwens dat er vlak naast jullie ook mensen aan het verhuizen/verbouwen zijn? Als ik naar de suup fiets zoek ik altijd even![]()
![]()
Ja! De buren hebben het niet getroffen met twee klussende herrieschoppers aan weerszijdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef Étoile het volgende:
Het zijn echt zulke leuke huizen he!
Klopt het trouwens dat er vlak naast jullie ook mensen aan het verhuizen/verbouwen zijn? Als ik naar de suup fiets zoek ik altijd even![]()
![]()
Haha stoer! Volgende keer zal ik zwaaienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja! De buren hebben het niet getroffen met twee klussende herrieschoppers aan weerszijden![]()
Overigens geen foto's. Ik heb het toestel kwijtgemaakt en ik betwijfel of het nog opduikt.
*zeg!*quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:14 schreef Étoile het volgende:
[..]
Haha stoer! Volgende keer zal ik zwaaien
Als jullie nog eens heel hard hulp nodig hebben dan moet je het maar zeggen
Waarom is die man in Gelderland toen niet doorgegaan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ja. Uitbreiden gaan we het sowieso van de zomer. Maar erg blij ben ik er dus niet mee. Het is ook nog eens veel gammeler dan het hok van die man in Gelderland. Dit is gewoon van een winkel.
Hadden we een bus voor moeten huren (hok was groot en uit één stuk) en heen en weer moeten rijden en die tijd hadden we zo snel niet. Man bleek helemaal onderin Gelderland te wonen, dus ook helaas niet op zijn gunstigste.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:08 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Waarom is die man in Gelderland toen niet doorgegaan dan?
Hij is enorm glad en steil!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:10 schreef Juleh het volgende:
Trap ziet er idd strak uit. Istie niet een beetje glad zo
![]()
Lieten is een groot woordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ze lieten zich wel vangen dus?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Het duurde nog lang voordat het stof weer was neergedaald, daar in die tuin in het Laakkwartier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |