abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:47:41 #101
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35465266
Wel een mooi effect een muur in een andere opvallende kleur
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:53:02 #102
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_35465405
Eventjes opnieuw.

Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_35465610
Geinig gedaan arty! Zet je zonnebril al vast maar op , het voorjaar is alvast een beetje aanwezig daaro
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:34:31 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35469976
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieten is een groot woord

Laten we zeggen dat het ons uit-ein-de-lijk gelukt is

En lachen dat het was voor de achterburen

Tijgerend door de tuin, om mijn as rollend in schijnbewegingen, grommend van vastberadenheid, klauwend door het zand en over de grindtegels, en met ten slotte drie spartelende konijnen in mijn handen heb ik het front verlaten.

Het duurde nog lang voordat het stof weer was neergedaald, daar in die tuin in het Laakkwartier
Precies! Zo hoort het! Je niet zómaar gewonnen geven daar in die tuin!

Enneh... dat oranje is wel heel mooi hoor!
Trouwens... alles is mooi!

Ik ben heel benieuwd hoe het is als het straks ingericht is.
Heel veel succes en sterkte met verhuizen vandaag!
pi_35472166
Ziet er weer tof uit Dude / Arty Sterkte vandaag iig
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_35473645
Ziet er super uit, volgens mij wordt het een hele warme kamer zo! Nu die lentezon nog!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:24:29 #107
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_35476096
Ik dat konijnenvangen eigenlijk best wel willen zien.

Zijn die beesten nu niet in de stress geschoten trouwens, of valt het wel mee?
.
..
...
....
pi_35481131
Wat een mooi huis En oranje

* innepin blijft even lurken...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35481706
Die muur!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:13:59 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35491875
Dag 1 van de verhuizing zit er op

Dankzij twee echte mannetjesputters als hulpen én een keistoere verhuiswagen was het een eitje! Naar Den Haag gereden, boel ingeladen, gepicknickt in het lege huis en weer terug gesjeesd. Hop daar alles weer uitgeladen en aan het bier en de pizza gegaan.

Morgen Arty's spullen overbrengen en het nieuwe huis schoonmaken en wat zooi naar boven verslepen. Alles wat dan beneden staat onder het plastic en de laatste verfklusjes doen (dingen bijwerken).

Dinsdag de poezen halen en klaar is kees
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:15:21 #111
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35491912
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:24 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik dat konijnenvangen eigenlijk best wel willen zien.

Zijn die beesten nu niet in de stress geschoten trouwens, of valt het wel mee?
Eentje is nog zeker een uur in shock in een hoekje blijven zitten

Maar inmiddels zijn ze weer up & go hoor
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:15:29 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35491918
Sounds good!
Ik ben benieuwd naar de foto's van de week!

En hoe je poezebeesten het hebben ervaren!

Ik heb nog geprobeerd meer verhuishulp te regelen: Groningen rijden
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:19:08 #113
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_35492065
Die vloer!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_35492101
Mooi oranje!
Gaaf gifje ook .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:21:18 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35492134
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sounds good!
Ik ben benieuwd naar de foto's van de week!

En hoe je poezebeesten het hebben ervaren!

Ik heb nog geprobeerd meer verhuishulp te regelen: Groningen rijden
Wat lief

Er was nog precies één stoel vrij voorin de bus. Zooooo cool, zo'n driezits voorin Lekker wijdbeens zitten met een hand in je broek en breakie-breakie roepen tegen alle collega-chauffeurs op de weg

En hardop boeren en 'lekker mokkel' mimen tegen meisjes in het baanvak naast je en dan aan de ramen likken in het voorbijgaan God, ik hou van het truckersbestaan

Morgen foto's (niet van de mokkels, wél van de bus)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35492218
Vindt die vloer ook niet verkeerd. Moet echter toegeven dat ik er net ff iets anders van had verwacht, kan ik nie uitlegguh.....

Ga in iedergeval as. vrijdag ook bij de vloerderij kijken. Volgens mij zit er echter niet bar veel prijsverschil in tussen deze franse abdij vloer en een hardhouten jatoba vloer. Die 7 euro verschil per m2 is ff slikken dan weer doorgaan.

Hoe dan ook, het is wel erg netjes afgeleverd hoor! en die trap........ zucht, nu jullie dara zoveel ervaring mee hebben he.... ikkuh heb ook en trap..... ennuh..... uhm... euh....
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:28:13 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35492406
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Gompy58 het volgende:
Vindt die vloer ook niet verkeerd. Moet echter toegeven dat ik er net ff iets anders van had verwacht, kan ik nie uitlegguh.....

Ga in iedergeval as. vrijdag ook bij de vloerderij kijken. Volgens mij zit er echter niet bar veel prijsverschil in tussen deze franse abdij vloer en een hardhouten jatoba vloer. Die 7 euro verschil per m2 is ff slikken dan weer doorgaan.

Hoe dan ook, het is wel erg netjes afgeleverd hoor! en die trap........ zucht, nu jullie dara zoveel ervaring mee hebben he.... ikkuh heb ook en trap..... ennuh..... uhm... euh....
Wij wisten eigenlijk niet precies wat we er van moesten verwachten. Je ziet wel plankjes in de showroom, maar tóch. Maar hij bevalt ons goed. Mooi solide vloertje

Ja wat wil je met die trap? Wil je ruilen of zo?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:37:23 #118
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35492778
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat lief

Er was nog precies één stoel vrij voorin de bus. Zooooo cool, zo'n driezits voorin Lekker wijdbeens zitten met een hand in je broek en breakie-breakie roepen tegen alle collega-chauffeurs op de weg

En hardop boeren en 'lekker mokkel' mimen tegen meisjes in het baanvak naast je en dan aan de ramen likken in het voorbijgaan God, ik hou van het truckersbestaan

Morgen foto's (niet van de mokkels, wél van de bus)

Maf mens!
pi_35493108
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja wat wil je met die trap? Wil je ruilen of zo?
ruilen is wellicht een wat omslachtige optie. Ik zat meer te denken aan de mogelijkheid dat je de in Groningen opgedane ervaringen met schilderen herhaald in Utrecht

Trainings kamp idee, zodat je laten we zeggen de ervaring niet zomaar laat verdwijnen

Overigens, hoe is de vloer bevestigd ? Ik heb nu een "offerte" liggen van 2500 euries.
Dan heb ik dezelfde vloer als jullie nu hebben, frans abdij dinges. Ongveer 30 m2, in de olie. Zonder plinten maar zwevend gelegd.

Moet ik alleen zelf de oude eruit halen. Het verschil tussen zelf en laten leggen schijnt ongveer 5-600 euro te zijn. Voor dat geld ga ik geen risico nemen en me in het zweet werken hoor. Ja ok, je moet ervoor werken, maar als het niet goed gaat dan heb je iig garantie.

Hoe zit/zat het bij jullie trouwens? Ik doe het liefst zaken met 1 bedrijf. Hier schijn je de vloer van de vloerderij te kopen en doe je apart zaken met de legger. Als dan de vloer niet goed is... wie is dan de pineut. (in wurst kees senario))
pi_35494163
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Gompy58 het volgende:

Overigens, hoe is de vloer bevestigd ? Ik heb nu een "offerte" liggen van 2500 euries.
Dan heb ik dezelfde vloer als jullie nu hebben, frans abdij dinges. Ongveer 30 m2, in de olie. Zonder plinten maar zwevend gelegd.

Moet ik alleen zelf de oude eruit halen. Het verschil tussen zelf en laten leggen schijnt ongveer 5-600 euro te zijn. Voor dat geld ga ik geen risico nemen en me in het zweet werken hoor. Ja ok, je moet ervoor werken, maar als het niet goed gaat dan heb je iig garantie.
Die vloer is toch ongeveer 40 EUR de m2?
Hoe kom je dan aan 2500? Wij willen nl ook een soortgelijke vloer gaan kopen en leggen...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:17:27 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35494661
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:44 schreef Gompy58 het volgende:

[..]

ruilen is wellicht een wat omslachtige optie. Ik zat meer te denken aan de mogelijkheid dat je de in Groningen opgedane ervaringen met schilderen herhaald in Utrecht

Trainings kamp idee, zodat je laten we zeggen de ervaring niet zomaar laat verdwijnen

Hoe zit/zat het bij jullie trouwens? Ik doe het liefst zaken met 1 bedrijf. Hier schijn je de vloer van de vloerderij te kopen en doe je apart zaken met de legger. Als dan de vloer niet goed is... wie is dan de pineut. (in wurst kees senario))
Ja dáááág, met je trap!

Vloer: Vloerderij levert inderdaad het hout en heeft een vaste poule van drie of vier leggers. Die zijn niet exclusief bij hen in dienst, maar wel de vaste freelancers die voor hen werken. Kennen elkaar ook allemaal goed. Zie ook de website van de vloerderij.
Als de vloer niet goed zou zijn, ga je naar de Vloerderij. Als hij niet goed is gelegd naar de legger. Maar dat zijn mannen met ervaring en er heerst zeker niet de mentaliteit zoals bij grote bedrijven van: grote stappen snel thuis. Ik heb er een erg goed gevoel bij, bij hoe het allemaal verliep. Zo komt onze legger nog een keertje terug om plintjes te leggen (kunnen wij eerst de wandplinten aflakken) en om met het resthout de overloop te doen. Dat regelen we gewoon direct met hem.

Wij hebben de vloer laten schroeven. Werkt hij minder en het ligt mooi stabiel. Geen omkijken meer naar.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 27 februari 2006 @ 13:14:50 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35539598
Dude en Arty?
Leven jullie nog? Hoe is het gisteren gegaan?
  maandag 27 februari 2006 @ 13:28:46 #123
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35539995
Arty, welke kleur oranje hebben jullie gebruikt.. hij is zeg maar ehm MOOI !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 27 februari 2006 @ 14:55:06 #124
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_35542518
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Dude en Arty?
Leven jullie nog? Hoe is het gisteren gegaan?
Wij leven nog. Nou ja, in de biologische zin des woords. Twee dagen kasten verslepen en trappen optillen en al wat dies meer zij...

Vanochtend dus een beetje uitgeslapen, voor het eerst in het nieuwe huis. Als een blok! Ik ben nu even in het oude huis met de laptop, omdat hier de internetverbinding nog is ingesteld. Ik moet in het nieuwe huis de kabels nog aanleggen en het modem configureren enzo.

Dude is misschien vanavond en anders morgenvroeg nog even op internet vanuit Den Haag en hopelijk hebben we internet op het eind van de week op het nieuwe adres aan de praat, want het is nog een troep enzo. Nog zó veel werk te doen en we beginnen beiden ook weer met het reguliere werk enzo... Dus niet al te veel updates vermoed ik de komende tijd.

Alhoewel... Vanaf werk...
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  maandag 27 februari 2006 @ 14:57:40 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35542604
Maar wel al in het nieuwe huis geslapen dus!
Zo leuk altijd die eerste nachtjes. Dat besef 'nu is het echt-echt-echt ons huis enzo'.

En nu idd de puinhopen nog wat wegwerken hier ende daar.
  maandag 27 februari 2006 @ 14:58:02 #126
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_35542623
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Arty, welke kleur oranje hebben jullie gebruikt.. hij is zeg maar ehm MOOI !
De enige oranje die we konden vinden die mooi was, kwam van de Gamma. Uit de collectie van ehm... *kuch* Jan des Bouvrie *kuch*. Tja. Die sprong er echt uit zeg maar. We hebben nog nagevraagd of die kleur ook vanuit Histor of eigen merk gemengd kon worden, maar JdB heeft schijnbaar iets uitgekozen wat reguliere verfmengmachines niet kunnen maken.
pi_35542658
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:58 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

De enige oranje die we konden vinden die mooi was, kwam van de Gamma. Uit de collectie van ehm... *kuch* Jan des Bouvrie *kuch*. Tja. Die sprong er echt uit zeg maar. We hebben nog nagevraagd of die kleur ook vanuit Histor of eigen merk gemengd kon worden, maar JdB heeft schijnbaar iets uitgekozen wat reguliere verfmengmachines niet kunnen maken.
Typisch.
Maar wel een erg geschikte kleur!
  maandag 27 februari 2006 @ 14:59:44 #128
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_35542707
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Maar wel al in het nieuwe huis geslapen dus!
Zo leuk altijd die eerste nachtjes. Dat besef 'nu is het echt-echt-echt ons huis enzo'.

En nu idd de puinhopen nog wat wegwerken hier ende daar.
Mja. Als je de dozen en de kasten en losse onderdelen ziet, dan lijkt het huis wel te klein voor alle troep die we hebben meegesleept. Dude is orde aan het scheppen in de chaos en ik ben de laatste kleine dingetjes in het nieuwe huis aan het doen.

Nou ja, later meer. Ik ga weer aan de slag.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:02:01 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35542780
Verf van JdB! Arty! Dude! Dubbel-

Enneh... heel langzaam aan ontstaat orde in de chaos! Echt!
Wij hebben gisteren nog weer een kast in elkaar gezet en nog wat zooi uitgezocht en versleept en ineens hebben we weer een paar vierkante meter loopruimte op zolder.
pi_35557546
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef Igraine het volgende:

[..]

Die vloer is toch ongeveer 40 EUR de m2?
Hoe kom je dan aan 2500? Wij willen nl ook een soortgelijke vloer gaan kopen en leggen...
alles uit en thuis zou ik ongeveer bij de vloerderij 2500 eurie kwijt zijn. Dan zou ik idd de zelfde vloer hebben als in dit topic. Het hout is iets van 35-40 euro p/m en dan leggen en bewerken er nog bij he! en zwevend leggen is ook duurder... maar wel beter voor de relatie met je onderburen indien van toepassing.

Heb trouwens .... uhm, mijn vloier gekocht... maar wel ergens anders... In amsterdam bij ton de groot op het KNSM eiland. Was ff bij broertjelief ivm nieuw familielid. Zag zijn vloertje. Waar jij hebben gekocht ???? nou euh, daar en daar..

lang leve de koopzondag. Ik er heen, ff gekeken, goedgekeurd en besteld..... Ben alleen wel ff iets duurder uit... 3200 euro is het geworden. Frans eiken, naturel geolied en gelegd met plinten voor 32m2... 18cm breed en 22mm dik zwevend...

oh ja, schroeven kan niet, gaat niet samen he, zweven en schroeven...maar dat zweven moet wel ivm Vereniging van Eigenaren...
pi_35599060
Heb even het hele topic zitten doorkijken, allereerst gefeliciteerd natuurlijk en wat een PRACHTIG huis! Echt geweldig mooi met al die details en authentieke elementen, ben benieuwd hoe jullie het gaan inrichten en zo, veel succes!
pi_35629616
Oohhh, wat is het mooi geworden
  donderdag 2 maart 2006 @ 08:52:58 #133
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35633408
Mogge!

Ja ik leef nog! En heb net een barre voettocht door de sneeuwstorm naar mijn werk doorstaan. Maar dan kan ik dus wel even Fok!ken

Zodra we thuis internet hebben volgen er weer kiekjes. Vooralsnog is het een chaos aan de Parkplatz. We hebben geen plek voor kasten want er staan te veel dozen en er staan te veel dozen omdat we geen kasten hebben.
Maar er zijn kleine stapjes vooruit: mijn huis in Den Haag is gisteren overgegaan naar de nieuwe eigenaar (en dat voelt lekker! Die stek is nu in elk geval uit mijn systeem) én de katten zijn dus inmiddels ook in Groningen. Toch ook een hoogtepuntje, want het voelt nu weer 'compleet'.

Komende dagen: weer gewoon werken én dozen schuiven én hopelijk de oranje muur en nog wat verfwerk afmaken beneden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35633444
Ziet er goed uit dude!
Die vloer....kwijl....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 2 maart 2006 @ 09:54:41 #135
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_35634552
*newsflash* (Ook voor Dude, aangezien ik haar sinds gisternacht niet meer in aanspreekbare staat heb getroffen )

Internet doet het dus ook. Ietwat provisorisch wat kabelaanleg betreft, maar het werkt wel.

Dus naast het fixen van de wasmachine, het wegwerken van de magnetronkabels, gisteren ook internet aan de praat gekregen. De eerste levensbehoeften druppelen langzaam binnen op de Parkweg.
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:31:09 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35635446
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 09:54 schreef ArtyShock het volgende:
*newsflash* (Ook voor Dude, aangezien ik haar sinds gisternacht niet meer in aanspreekbare staat heb getroffen )

Internet doet het dus ook. Ietwat provisorisch wat kabelaanleg betreft, maar het werkt wel.

Dus naast het fixen van de wasmachine, het wegwerken van de magnetronkabels, gisteren ook internet aan de praat gekregen. De eerste levensbehoeften druppelen langzaam binnen op de Parkweg.
Zie je dat het goed is dat ik even inlogde? Zo hoor je nog eens wat.
Goed werk man
Vanavond eindelijk Fokken huiswerk nakijken
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:04:08 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35663384
*Pics*

Afgelopen weekend: de verhuizing!
Hemeltergend slopend, maar wat mot mot! Dus eerst heen en weer naar Den Haag voor de spullen-minus-de-katten en de dag erna Arty's spullen in Groningen verhuizen.

Al het afzien was louter te doorstaan dankzij onze mega stoere ronkende met-de-vlam-in-de-pijp-rij-ik-door-de-Brennerpas-met-mijn-dertig-tonner-diesel-ver-van-huis-maar-in-mijn-sas- mini-truck:

Het is best een eenzaam bestaan, dat truckersleven. Als je dan zo die ringweg van Amsterdam oprijdt, dan denk je wel even: was ik nu maar bij mijn gezin. Mijn bloedjes Rachelle en Maikol. Wier foto's hier prijken aan mijn dashboard. Wier namen hier gedrukt staan op de kentekenborden achter de voorruit. Maar je weet ook: het zit me in het bloed, dit zwervende bestaan. Trucker ben je for life, zeggen we wel eens tegen elkaar op het bakkie. Alleen truckers onder elkaar begrijpen dat écht.

Enfin, de eerste lading in het nieuwe huis

De volgende dag dus Arty's spullen:

Een klein ongelukje met een fles olijfolie die in de keuken precies op het deksel van een emmer latex had gelekt:

En nu staat het héle huis vol Een rondgang:

Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:09:03 #138
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35663591
Jaha, en alsof we toen niet kapót waren zijn we ook nog 'even' naar Den Haag gereden maandagavond/-nacht. Om daar te overnachten in het nagenoeg lege huis, wat laatste vuilnis bij de weg te zetten en de katten op te halen.

MOE!

Maar wel even Fok!ken want we waren nog net in de lucht daar!

Dawast weer
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35664011
Wow wat een bende
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:42:42 #140
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_35664825
Aan wat voor mensen is het huis in Den Haag eigenlijk verkocht?
.
..
...
....
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:47:13 #141
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_35664947
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef innepin het volgende:
Wow wat een bende
Erg hè?

Ooit, óóit... kunnen we er vast hartelijk om lachen

Dit was Dude onder de verkeerde account
  vrijdag 3 maart 2006 @ 00:49:10 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35665010
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:42 schreef Sandertje21 het volgende:
Aan wat voor mensen is het huis in Den Haag eigenlijk verkocht?
Jongen van 23. Helemaal verliefd op het huis, net als ik was. Dat is leuk verkopen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35665353
*Ontzag en herinnering straalt hier van mij af nu*

SUPER foto's en verhalen

Die vloer, die man op dat bed, die poezen, schuren, je konijnenhoktwijfelaar, het bakkie van de man met de vlam in de pijp, die verf, de zoekgeraakte camera, de uuuuren op een trap, afsteken, de dozen, verf, een kast netjes gerangschikt in een verhuiswagen, paneeldeuren, verf, enorme troep, kapotte rug, een soort psychedelisch bewegende muur die Fok! lijkt te zeggen, groningen, laptop, troeper dan troep, maar oh die voldoening, die zoete overwinning dat álles in het nieuwe huis staat !!
pi_35665369
tvptje dus.
pi_35665940
Ghe, die indruk van de koper wil wel eens anders zijn dan het is hoor.
Ik was weg van mijn flatje maar heb stiekum wel beetje de lompe ik-wilnie-kerel gespeeld bij de onderhandelingen.

Maar goed.... Ziet er erg tof uit! En die verhuiswagen valt me wel erg tegen hoor . Ik had een dikke vette DAF truck verwacht na je verhalen .
  vrijdag 3 maart 2006 @ 06:54:27 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35667926
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:21 schreef blieblie het volgende:
Ghe, die indruk van de koper wil wel eens anders zijn dan het is hoor.
Ik was weg van mijn flatje maar heb stiekum wel beetje de lompe ik-wilnie-kerel gespeeld bij de onderhandelingen.
O op zo'n manier hebben we het niet echt gespeeld. Scheelt misschien dat er geen makelaars-mannetjes bij waren. Was allemaal vrij vriendschappelijk. En binnenkort gaan we gezellig bij hem eten om de overdracht te vieren
quote:
Maar goed.... Ziet er erg tof uit! En die verhuiswagen valt me wel erg tegen hoor . Ik had een dikke vette DAF truck verwacht na je verhalen .
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 08:50:03 #147
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35668587
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:01 schreef Bluezz het volgende:
*Ontzag en herinnering straalt hier van mij af nu*

SUPER foto's en verhalen

Die vloer, die man op dat bed, die poezen, schuren, je konijnenhoktwijfelaar, het bakkie van de man met de vlam in de pijp, die verf, de zoekgeraakte camera, de uuuuren op een trap, afsteken, de dozen, verf, een kast netjes gerangschikt in een verhuiswagen, paneeldeuren, verf, enorme troep, kapotte rug, een soort psychedelisch bewegende muur die Fok! lijkt te zeggen, groningen, laptop, troeper dan troep, maar oh die voldoening, die zoete overwinning dat álles in het nieuwe huis staat !!

Komt die overwinning snel denk je?

Ik ben de romantiek van 'huisje opknappen' even helemaal kwijt vrees ik Maar die komt wel weer terug. Even de batterij opladen na de verhuizing en dan gaan we één dezer dagen gewoon weer dapper aan de slag.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35668899
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 08:50 schreef Duderinnetje het volgende:

Komt die overwinning snel denk je?

Ik ben de romantiek van 'huisje opknappen' even helemaal kwijt vrees ik Maar die komt wel weer terug. Even de batterij opladen na de verhuizing en dan gaan we één dezer dagen gewoon weer dapper aan de slag.
Ik had echt een week nodig om er echt van te kunnen genieten hoor!! En je niet op bezoek te voelen
Komt echt goed
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:32:16 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35669348
OMG! De puinhopen!
En dat kleine stoeltje met rieten zitting. Dat is volgens mij het equivalent van de Billy Boekenkast van een 'paar' jaar terug.

Ik herkende je huisje trouwens helemaal niet, zo zonder meubels!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:36:19 #150
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_35669436
Staan Arty's spullen inmiddels binnen? Op de foto staat dat nog oneerbiedig buiten, maar met dit vieze weer is het beter om dat ook even binnen te zetten hoor ..... of nemen Dude's spullen alle ruimte in
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_35669760
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:

Is dat hoofd van die hert echt?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:17:11 #152
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35670396
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:50 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Is dat hoofd van die hert echt?
Nee

Van plastic en ik ben dol op dat ding Maar Arty vindt het stomme kitsch
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:19:10 #153
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35670454
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:36 schreef stinkie het volgende:
Staan Arty's spullen inmiddels binnen? Op de foto staat dat nog oneerbiedig buiten, maar met dit vieze weer is het beter om dat ook even binnen te zetten hoor ..... of nemen Dude's spullen alle ruimte in
Mag ik hier even officieel vastleggen dat ik één vrachtwagentje spullen had en Arty twee-en-een-half??

Ben ik wel een vrouw eigenlijk?
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:26:34 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35670628
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee

Eekhoorn voor ernaast hebben?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:31:15 #155
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_35670724
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eekhoorn voor ernaast hebben?
Sterf!
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:34:15 #156
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_35670771
Tof!
nee geen tvp

veel plezier in groningen dude en arty!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_35671041
Doe je nog een leuke fotomuur dude?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:17:12 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35671850
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:45 schreef Bluezz het volgende:
Doe je nog een leuke fotomuur dude?

Neh... ik heb te veel dode dierbaren voor een fotomuur. En om nou de hele tijd naar onze eigen koppen te kijken... Ik hang wel een paar leuke foto's in het trapgat of zo (klinkt ergens ook wel weer morbide. Dat ik wat vrienden in mijn trapgat ga ophangen )
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:18:44 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35671893
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:31 schreef stinkie het volgende:

[..]

Sterf!
O,o, de eerste user die in dit lieve topicje tegen een ban aanloopt

Maar je eekhoorn hoef ik niet, dus wees gerust

Algemene vraag: piepende deuren: silliconenspray?
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:20:10 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671932
Ja, zou ik wel denken idd. Of je moet er van dat echte vet op willen smeren.
Nadeel van die spray is dat het eigenlijk altijd wel uit loopt.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:22:09 #161
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35671992
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zou ik wel denken idd. Of je moet er van dat echte vet op willen smeren.
Nadeel van die spray is dat het eigenlijk altijd wel uit loopt.
Ja het lekt inderdaad hè? Krantje eronder dan maar.

De deuren piepen zo erg dat de buren volgens mij rechtop in hun bed zitten als wij de badkamer inlopen
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:23:56 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35672048
Dan idd maar even iets aan doen.
Ik zou trouwens ook niet weten waar je ander 'vet' vandaan zou kunnen halen om ze te smeren.
Idd maar een krantje eronder leggen en gewoon af en toe even met een doekje erlangs. De deuren zitten goed genoeg in het vet, dus daar zal het niet in trekken.
pi_35673433

die verhuischaos! 't is maar goed dat er een echte trucker woont

Wat zijn de klusplannen de komende tijd, behalve het inrichten?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_35673725
Wat je ook kan doen is even je deuren eruit lichten, met een stompje van een kaars de scharnieren invetten en je bent verzekerd van geruime tijd pieploze deuren...

*Deze tip is geld waard dus waar kan ik m'n rekeningnummer achterlaten...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:39:55 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:40:25 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35674356
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:19 schreef Dengaman het volgende:
Wat je ook kan doen is even je deuren eruit lichten, met een stompje van een kaars de scharnieren invetten en je bent verzekerd van geruime tijd pieploze deuren...

*Deze tip is geld waard dus waar kan ik m'n rekeningnummer achterlaten...

* Handkusje werpt
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35674624
Groningers onder elkaar hè, dus de handkus wordt geaccepteerd...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_35676638
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee

Leuk ding!

Eekhoorn ernaast zou niet misstaan.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:18:39 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35678040
Dengaman! Die ga ik onthouden!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:37:03 #171
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35680985
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:10 schreef Étoile het volgende:

die verhuischaos! 't is maar goed dat er een echte trucker woont

Wat zijn de klusplannen de komende tijd, behalve het inrichten?
Verven. dan verven, daarna aflakken en verven en vervolgens schuren en verven.
O had ik verven al genoemd?

En: lambrizering in de hal 'restaureren' (en verven ), wasmachine naar boven (laten) plaatsen, fonteintje voor in de gang opsnorren en laten aanleggen, plafond grote voorkamer boven herstellen (al wel afgestoken door Arty), radiatoren wegwerken (ombouw) en idem voor twee verwarmingsbuizen in de voorkamer, laminaat boven opschuren en opnieuw lakken, overloopvloer laten voorzien van hout, verroeste afscheiding rond voortuin weghalen, konijnenhok opleuken, keuken regelen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35681721
OMG van de wasmachien hebben onze helpers nog blauwe plekken
  zaterdag 4 maart 2006 @ 01:20:18 #173
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35699648
En wanneer hopen jullie een beetje op orde te zijn Dude?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_35702805
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Verven. dan verven, daarna aflakken en verven en vervolgens schuren en verven.
O had ik verven al genoemd?

En: lambrizering in de hal 'restaureren' (en verven ), wasmachine naar boven (laten) plaatsen, fonteintje voor in de gang opsnorren en laten aanleggen, plafond grote voorkamer boven herstellen (al wel afgestoken door Arty), radiatoren wegwerken (ombouw) en idem voor twee verwarmingsbuizen in de voorkamer, laminaat boven opschuren en opnieuw lakken, overloopvloer laten voorzien van hout, verroeste afscheiding rond voortuin weghalen, konijnenhok opleuken, keuken regelen
Vergeet je nu dat ene plintje dat ook nog moet niet?

Ziet er gaaf uit zeg! En die vloer vind ik dus helemaal
Succes met inrichten (wel het leukste vind ik hoor!).
pi_35702858
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

... laminaat boven opschuren en opnieuw lakken ...
Kijk, jullie verzetten echt mega veel werk in een veels te korte tijd. En het is en wordt echt heel mooi, maar hier slaan jullie door. Ik vemoed dat jullie toch een beetje teveel verfdampen hebben opgesnoven.

Als dat niet is, leg eens uit wat het voordeel van schuren en lakken is (Als het al gaat) van laminaat?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 09:06:52 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35703014
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 08:26 schreef Marsepein het volgende:
Als dat niet is, leg eens uit wat het voordeel van schuren en lakken is (Als het al gaat) van laminaat?
Dat vroeg ik me ook al af, maar ik gok dat het over lamel-parket gaat?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:58:05 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35704427
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 01:20 schreef Martijn_77 het volgende:
En wanneer hopen jullie een beetje op orde te zijn Dude?
Die hoop hebben we reeds opgegeven waarde Martijn
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 11:00:42 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35704488
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 08:26 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Kijk, jullie verzetten echt mega veel werk in een veels te korte tijd. En het is en wordt echt heel mooi, maar hier slaan jullie door. Ik vemoed dat jullie toch een beetje teveel verfdampen hebben opgesnoven.

Geen idee... bedoel ik parket misschien?

Het is op een paar plekken versleten en dus willen we het opknappen. En het is nogal blank hout, en dat mag wel een tintje donkerder.

Zoiets....

Maar het kan gerust dat de verfdampen hun hersenverwekende werk hebben verricht ja
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:49:00 #179
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35707238
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die hoop hebben we reeds opgegeven waarde Martijn
Oke, maar jullie doen wel erg veel in een hele korte tijd!!

Hulde!!
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 4 maart 2006 @ 12:57:16 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35707499
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Oke, maar jullie doen wel erg veel in een hele korte tijd!!

Hulde!!
Nou we doen al een week zo ongeveer helemaal niets hoor

Maar dat komt wel weer. Al met al denk ik dat als we een beetje aanpakken, we ongeveer over een half jaar kunnen zeggen: we zijn er

En dat komt voornamelijk omdat we allebei pietlutten zijn met verven en zo. Want verbouwen ed. hoeven we niet eens.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 13:00:56 #181
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35707588
Ja, oke maar je kunt beter pietlutten enzo dat het straks naar je zin is dan dat je straks constant aan dingen zit te irriteren
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 4 maart 2006 @ 14:18:03 #182
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_35709865
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jongen van 23. Helemaal verliefd op het huis, net als ik was. Dat is leuk verkopen
Ik had het kunnen zijn.
.
..
...
....
pi_35715434
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Geen idee... bedoel ik parket misschien?

Het is op een paar plekken versleten en dus willen we het opknappen. En het is nogal blank hout, en dat mag wel een tintje donkerder.

Zoiets....

Maar het kan gerust dat de verfdampen hun hersenverwekende werk hebben verricht ja
Het is dus wat BE vermoedde, (lamel)parket Laminaat is een houtvezelplaat met daarop een kunststof laag, meestal met een houtprint
  maandag 6 maart 2006 @ 20:42:59 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35787517
Wie weet doen we er nog iemand plezier mee: iemand uit groningen nog verhuisdozen nodig? Uiterlijk aanstaand weekend gratis af te halen. Zo'n 15 op dit moment schat ik!

Anders gaan ze toedeledokie
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_35790346
*steekt zijn hand op

al kom ik niet uit groningen maar wel vlakbij
  maandag 6 maart 2006 @ 21:45:59 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35790365
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:45 schreef Juleh het volgende:
*steekt zijn hand op

al kom ik niet uit groningen maar wel vlakbij
Wanneer kom je ze halen? Mail me maar even.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:19:22 #187
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35837117
Ja hoi wakker worden allemaal

Ik ga jullie weer vervelen met enkele kieken. Niet zozeer in de categorie 'Klussen' dan wel in die van 'Wonen'. Want het klussen staat nog steeds op een laag pitje.

Deze week hebben we vooral puingeruimd, ofwel dozen geleegd. Het mag een wonder heten: we hebben inmiddels iets dat lijkt op een bewoonbare woonkamer. Alles moet nog op zijn definitieve plek, maar we kunnen zitten, aan tafel eten en rondlopen
Nog even een vóór:

En inmiddels:

Sfeâh-fotow:
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:24:07 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35837224
Al die dozen in de tuin!

Ziet er goed uit hoor!
Mooi dressoir! Is dat de onderste helft van je servieskast?
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:24:23 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35837233
De keuken is ook enigszins bruikbaar en nmiddels met prullaria zo gezellig mogelijk gemaakt als een gemiddelde slagerij zijn kan. Van:

naar:

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 08-03-2006 10:36:30 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:26:21 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35837280
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Al die dozen in de tuin!

Ziet er goed uit hoor!
Mooi dressoir! Is dat de onderste helft van je servieskast?
Jep! Bovenste deel komt erop zodra de plintenman is geweest en de kast tegen de muur kan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:28:25 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35837329
Aha. Zit er een uitsparing bij de pootjes?
Anders zou ik namelijk de plinten tegen je kastje aan leggen. Dan staat hij zo stijf mogelijk tegen de muur. Op zich komt dat ding er nog op te staan dus dan hoe je niet bang te zijn voor dingen die erachter vallen, dat scheel wel.
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:31:44 #192
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35837395
De poezen zijn nog steeds opgehokt, maar volgende week willen we een kattenluik maken en mogen ze de wijde wereld in. Poes2 heeft er wel zin in:

Poes3 dut liever op de huidige Fok!-plek:

(Poes1 is op elke foto een zwarte vlek op een kussen, dus die slaan we even over).
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:34:27 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35837453
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Aha. Zit er een uitsparing bij de pootjes?
Anders zou ik namelijk de plinten tegen je kastje aan leggen. Dan staat hij zo stijf mogelijk tegen de muur. Op zich komt dat ding er nog op te staan dus dan hoe je niet bang te zijn voor dingen die erachter vallen, dat scheel wel.
Ja dat is een idee, ware het niet dat er al een vaste dikke plint loopt (de afwerkplintjes zijn piepdunne latjes langs de houten vloer.)
De plint die er zit is zo'n keivaste oorspronkelijke dikke plint. De kast komt dus sowieso anderhalve centimeter van de muur te staan. Fijne plek voor al het stof en zo, heb ik gemerkt toen ik de kast weghaalde in het oude huis
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:36:17 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35837504
Ja, erg he. Maar zit jij dan niet met 10 pijpenragers aan elkaar elke 2 dagen daarachter te prutsen en te stoffen?

Die lamp is trouwens ook heel mooi bij de oranje muur. Is de muur nu trouwens naar tevredenheid?
pi_35837533
Zo, begint er aardig bewoonbaar uit te zien! Je doet de katten wel snel naar buiten hoor. De kat van mijn schoonouders is na 8 weken uiteindelijk toch nog terug gelopen naar het andere (oude) huis) 15 km verderop. Terwijl die kat al weken buitenkwam.
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:40:03 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35837618
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, erg he. Maar zit jij dan niet met 10 pijpenragers aan elkaar elke 2 dagen daarachter te prutsen en te stoffen?
Ja ik pijp wel elke tien dagen twee keer
Maar dat helpt niet tegen stof hoor.
quote:
Die lamp is trouwens ook heel mooi bij de oranje muur. Is de muur nu trouwens naar tevredenheid?
De kleur vinden we echt prachtig! Valt alleszins mee qua fel-heid. Wel knal, maar geen speelgoed-knal, snap je? Wel moet de muur nog een (paar) keer over, want hij is nog wolkerig. Bedoeling is dat aanstaand weekend te gaan doen. Dan ga ik met een vriendin ook aan de slag met de grote voorkamer boven. De lounge-kamer-to-be. Nog even een leuke kleur verzinnen voor op de muur.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:40:47 #197
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35837633
Ik raad ook aan om de katten minimaal 6 weken binnen te houden voordat je ze naar buiten laat gaan, dat verkleint de 'terugloopkans' aanzienlijk. Verder mooi huis!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:41:43 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35837653
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:40 schreef Saffier het volgende:
Ik raad ook aan om de katten minimaal 6 weken binnen te houden voordat je ze naar buiten laat gaan, dat verkleint de 'terugloopkans' aanzienlijk. Verder mooi huis!
I know.
Maar dat heb ik echt nog nooit gedaan en ik verhuis heul vaak!

Zijn ouwe besjes. Wandelen een keer de tuin door en denken: het zal mijn tijd wel weer duren
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:42:57 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35837681
Ik zeg fuchsia rose!
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:44:11 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35837713
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 10:37 schreef Marsepein het volgende:
Zo, begint er aardig bewoonbaar uit te zien! Je doet de katten wel snel naar buiten hoor. De kat van mijn schoonouders is na 8 weken uiteindelijk toch nog terug gelopen naar het andere (oude) huis) 15 km verderop. Terwijl die kat al weken buitenkwam.
Kans is er inderdaad altijd. Maar ik ga het er lekker toch op wagen!

Overigens is Poes3 al wel buiten geweest. Door de voordeur ontsnapt Snel bij de kladden gegrepen natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')