Is dat hoofd van die hert echt?quote:
Neequote:
Mag ik hier even officieel vastleggen dat ik één vrachtwagentje spullen had en Arty twee-en-een-half??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:36 schreef stinkie het volgende:
Staan Arty's spullen inmiddels binnen? Op de foto staat dat nog oneerbiedig buiten, maar met dit vieze weer is het beter om dat ook even binnen te zetten hoor ..... of nemen Dude's spullen alle ruimte in![]()
Eekhoorn voor ernaast hebben?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee![]()
Van plastic en ik ben dol op dat ding Maar Arty vindt het stomme kitsch![]()
![]()
![]()
quote:
O,o, de eerste user die in dit lieve topicje tegen een ban aanlooptquote:
Ja het lekt inderdaad hè? Krantje eronder dan maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zou ik wel denken idd. Of je moet er van dat echte vet op willen smeren.
Nadeel van die spray is dat het eigenlijk altijd wel uit loopt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef gurlie het volgende:
Dude!
Iets voor jou?
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15579&catalogId=10103&storeId=9&productId=64026&langId=-22&parentCats=15579*15751*15754
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:19 schreef Dengaman het volgende:
Wat je ook kan doen is even je deuren eruit lichten, met een stompje van een kaars de scharnieren invetten en je bent verzekerd van geruime tijd pieploze deuren...
*Deze tip is geld waard dus waar kan ik m'n rekeningnummer achterlaten...
Leuk ding!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee![]()
Van plastic en ik ben dol op dat ding Maar Arty vindt het stomme kitsch![]()
![]()
![]()
Verven. dan verven, daarna aflakken en verven en vervolgens schuren en verven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:10 schreef Étoile het volgende:
![]()
die verhuischaos! 't is maar goed dat er een echte trucker woont
Wat zijn de klusplannen de komende tijd, behalve het inrichten?
Vergeet je nu dat ene plintje dat ook nog moet niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Verven. dan verven, daarna aflakken en verven en vervolgens schuren en verven.
O had ik verven al genoemd?
En: lambrizering in de hal 'restaureren' (en verven), wasmachine naar boven (laten) plaatsen, fonteintje voor in de gang opsnorren en laten aanleggen, plafond grote voorkamer boven herstellen (al wel afgestoken door Arty), radiatoren wegwerken (ombouw) en idem voor twee verwarmingsbuizen in de voorkamer, laminaat boven opschuren en opnieuw lakken, overloopvloer laten voorzien van hout, verroeste afscheiding rond voortuin weghalen, konijnenhok opleuken, keuken regelen
![]()
Kijk, jullie verzetten echt mega veel werk in een veels te korte tijd. En het is en wordt echt heel mooi, maar hier slaan jullie door. Ik vemoed dat jullie toch een beetje teveel verfdampen hebben opgesnoven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
... laminaat boven opschuren en opnieuw lakken ...
Dat vroeg ik me ook al af, maar ik gok dat het over lamel-parket gaat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:26 schreef Marsepein het volgende:
Als dat niet is, leg eens uit wat het voordeel van schuren en lakken is (Als het al gaat) van laminaat?
Die hoop hebben we reeds opgegeven waarde Martijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:20 schreef Martijn_77 het volgende:
En wanneer hopen jullie een beetje op orde te zijn Dude?
Geen idee... bedoel ik parket misschien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:26 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Kijk, jullie verzetten echt mega veel werk in een veels te korte tijd. En het is en wordt echt heel mooi, maar hier slaan jullie door. Ik vemoed dat jullie toch een beetje teveel verfdampen hebben opgesnoven.
Als dat niet is, leg eens uit wat het voordeel van schuren en lakken is (Als het al gaat) van laminaat?
Oke, maar jullie doen wel erg veel in een hele korte tijd!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die hoop hebben we reeds opgegeven waarde Martijn![]()
Nou we doen al een week zo ongeveer helemaal niets hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, maar jullie doen wel erg veel in een hele korte tijd!!![]()
Hulde!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |