abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35270951
En hier een nieuw deeltje!

Elisa ik kan zondag wel, maar ik moet eind van de middag weg ivm verjaardag van mijn oma.
pi_35270995
oeh sorry ik zie dat soort dingen altijd weer te laat... dank je wel voor het openen van een nieuwe!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zondag 19 februari 2006 @ 22:10:30 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35271000
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een routeding in de auto, dus dat komt goed!

Zal ik de knoop maar doorhakken en besluiten om volgende week zondag een rondje te gaan maken?

Kunnen Ireth (Utrecht) Anitra (Lopik) _evenstar_ óf icaa (Nuth of Tilburg) en Sugar (Eindhoven) ook komende zondag?
Mocht het voor Icaa lastig worden dan mag ze eventueel de spullen wel bij mij droppen (ook Tilburg) Hier is zondag zoieso iemand thuis...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 februari 2006 @ 22:10:58 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_35271027
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:09 schreef Anitra het volgende:
Elisa ik kan zondag wel, maar ik moet eind van de middag weg ivm verjaardag van mijn oma.
Geen probleem; je ligt eerste op de route

Deze staat nog open voor de rest:
quote:

Zal ik de knoop maar doorhakken en besluiten om volgende week zondag een rondje te gaan maken?

Kunnen Ireth (Utrecht) Anitra (Lopik) _evenstar_ óf icaa (Nuth of Tilburg) en Sugar (Eindhoven) ook komende zondag?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_35271042
Flugeltje, ik lees net je mailtje, dank je wel
pi_35271061
rens, gooi jij je spullen bij Sugar neer?
  zondag 19 februari 2006 @ 22:12:03 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35271072
ElisaB, weet je zeker dat je zondag richting Brabant wilt? Dan zijn ook overal de caranavalsoptochten...
  zondag 19 februari 2006 @ 22:12:47 #8
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35271101
quote:

Zondag is wat mij betreft oke, mits het voor 11 uur smorgens zou kunnen of na 4 uur smiddags. We hebben namelijk een uitstapje in de planning staan.
Mijn adres mail ik je dan wel, incl. telefoonnummer, op een navigatiesysteem kan je wat ons adres betreft momenteel niet vertrouwen. Wegens vele wegwerkzaamheden en nieuwe wegen en andere route's in de omgeving sturen de meeste Nav.Syst. je net zo hard weer diezelfde snelweg op als waar je af kwam
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_35271118
gewoon ook een heel deel alleen maar over spulletjes voor vriendinnetje
pi_35271123
Dat is mooi Elisa
Ik vind het echt super dat je een rondje Nederland gaat maken!!

Renzell wat een geweldig aanbod van het kaartje!!
pi_35271142
ik ga mn post nog even kopieren hiernaartoe...
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LadyS het volgende:
Daan, ik denk dat ik ook nog wat grotere maatjes kleding heb, veelal dingen die Amber niet passen (ze heeft een te klein kontje ) Wil je die ook al vast hebben? Sommige zijn nieuw, maar vind ik nu niet zo leuk meer Echt van alles!

En ik kom het zelf wel brengen! Woon toch in de buurt. Scheelt weer voor Elisa
LadyS, wat lief heel graag! alle kleertjes zijn echt welkom en je bent van harte welkom als je je mooie dochtertje ook meeneemt als je deze week komt heb je koffie en gebak aangezien er nog veel over is van de verjaardag vandaag.

Rottdog dank je wel

Christan lief mannetje, wat ben je toch een heerlijk mannetje dat je dat wil doneren aan het baby'tje.. Maar Rewimo, niet lullig bedoelt, maar wat Bix ook al zei.. ik heb al behoorlijk veel speelgoed/knuffels en het is echt een piepklein kamertje en een heel klein flatje, dus als het teveel word dan gaat dat echt nooit passen en ik vind het zo zonde als ze dingen weg zou moeten doen van jullie.. maar ik vind het onwijs lief het ontroert me echt dat Christan dat doet..

LadyBos, dank je wel voor alle leuke kleertjes! Ik heb ze net even allemaal bekeken en de sokjes zijn allemaal zo lief.. en veeeeeeeeeeeel Leuk dat je op Dylan zn verjaardag was met je mooie meid zal morgen een foto online gooien van je spulletjes

Bix, dank je wel voor het aanbod van de standaard, maar zoals gezegt door Ireth heb ik haar al voorzien van een badje & standaard.

Renzelltje, ook zo lief wat je allemaal wil doen.. en je mannetje ook. Ik hoorde vanmiddag pas je voicemail en ik was zo druk dat ik nu pas de tijd heb om te reageren. Ik bel je morgen eventjes.. dank je wel voor het zoeken naar spulletjes en bedank je mannetje even voor het GEWELDIGE aanbod wat we zeker gaan aannemen, als ie zich ondertussen niet bedacht heeft.
Renzells hele lieve mannetje heeft namelijk aangeboden om het geboortekaartje te ontwerpen voor vriendinnetje nadat ie van deze actie hoorde en kan deze ook nog eens heel goedkoop laten drukken

Evenstar, dank je wel dat je ook wilt doneren aan spulletjes

Sjak, dank je wel voor het ophalen en tot morgen! kopje thee/koffie staat klaar met een lekker stuk vlaai

Icaa, dank je wel dat je ook mee wilt doen met het vervoeren.

ElisaB.. ik vind je een topper dat je heel Nederland wilt rondcrossen om het allemaal hier te krijgen!
pi_35271201
sjak, je mag 'm zo hebben hoor. (wilde je ook nog positiekleding komen 'snuffelen'?) het is een standaard voor een 'gewoon' babybadje, maar daar zette ik de tummytub vervolgens gewoon in en dat werkt prima. volgens mijn kraamhulp was deze constructie nog stukken steviger ook dan een 'officiële' tummytubstandaard. maar je moet maar even kijken hoor, het is een heel simpel ding, maar wel fijn voor de eerste maanden. (daarna ging ze meer spetteren en vond ik het teveel geklieder worden. vanaf toen zetten we 't badje/de tummytub in ons eigen bad of ging ze zelf in 't grote bad).
  zondag 19 februari 2006 @ 22:16:48 #13
33954 ElisaB
pi_35271253
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
ElisaB, weet je zeker dat je zondag richting Brabant wilt? Dan zijn ook overal de caranavalsoptochten...
Ow, [piep], da's waar

Is dat maandag ook nog zo?? Is Tilburg bereikbaar? Lopik zal zo'n vaart niet lopen en Nuth ook niet denk ik (kwa volledig afgesloten).
  zondag 19 februari 2006 @ 22:18:11 #14
33954 ElisaB
pi_35271321
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:12 schreef Ireth het volgende:
Zondag is wat mij betreft oke, mits het voor 11 uur smorgens zou kunnen of na 4 uur smiddags. We hebben namelijk een uitstapje in de planning staan.
Mijn adres mail ik je dan wel, incl. telefoonnummer, op een navigatiesysteem kan je wat ons adres betreft momenteel niet vertrouwen. Wegens vele wegwerkzaamheden en nieuwe wegen en andere route's in de omgeving sturen de meeste Nav.Syst. je net zo hard weer diezelfde snelweg op als waar je af kwam
Dan wordt het na 16:00, want zo het er nu naar uitziet ben je het laatste adres vóór Almere
  zondag 19 februari 2006 @ 22:19:32 #15
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35271368
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, [piep], da's waar

Is dat maandag ook nog zo?? Is Tilburg bereikbaar? Lopik zal zo'n vaart niet lopen en Nuth ook niet denk ik (kwa volledig afgesloten).
Nuth (in Limburg) zal ook wel optochten hebben...

Tilburg is wel bereikbaar hoor, maar in het centrum is e.e.a. afgesloten... En maandag is het ook nog carnaval.
  zondag 19 februari 2006 @ 22:20:26 #16
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35271402
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dan wordt het na 16:00, want zo het er nu naar uitziet ben je het laatste adres vóór Almere
pi_35271486
In lopik word geen carnaval gevierd, dus hier is alles veilig
pi_35271488
teeveepeetje
Daantje, het pakketje gaat dinsdag mee met de post!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 19 februari 2006 @ 22:23:26 #19
33954 ElisaB
pi_35271515
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Nuth (in Limburg) zal ook wel optochten hebben...
Dat wel ja, maar Nuth klinkt niet als de wereldstad die úren en úren volledig afgesloten is vanwege kilometerslange optochten. Toch
quote:
Tilburg is wel bereikbaar hoor, maar in het centrum is e.e.a. afgesloten... En maandag is het ook nog carnaval.
Owkee, nou ja... kom ik nog eens ergens en maak ik nog eens wat mee

Ik waag het er maar op (tenzij een van jullie zelf al zegt dat ik bij hen niet moet komen, omdat het echt onmogelijk is). Ik vind optochten wel leuk, dus als ik even moet wachten om de optocht voorbij te laten gaan, dan pik ik dat mooi ff mee
  zondag 19 februari 2006 @ 22:27:10 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35271654
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat wel ja, maar Nuth klinkt niet als de wereldstad die úren en úren volledig afgesloten is vanwege kilometerslange optochten. Toch
[..]

Owkee, nou ja... kom ik nog eens ergens en maak ik nog eens wat mee

Ik waag het er maar op (tenzij een van jullie zelf al zegt dat ik bij hen niet moet komen, omdat het echt onmogelijk is). Ik vind optochten wel leuk, dus als ik even moet wachten om de optocht voorbij te laten gaan, dan pik ik dat mooi ff mee
Als Icaa niet kan zondag kan ze de spullen bij mij droppen... Het kan zijn dat ik zélf toch ff naar de optocht ga kijken, maar mannetje is zéker thuis...
  zondag 19 februari 2006 @ 22:29:43 #21
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35271733
Elisa, you got mail!
  zondag 19 februari 2006 @ 22:33:14 #22
33954 ElisaB
pi_35271860
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef Ireth het volgende:
Elisa, you got mail!
Yeps, gelezen en beantwoord
  zondag 19 februari 2006 @ 22:33:40 #23
33954 ElisaB
pi_35271877
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Als Icaa niet kan zondag kan ze de spullen bij mij droppen... Het kan zijn dat ik zélf toch ff naar de optocht ga kijken, maar mannetje is zéker thuis...
En jouw huis is niet onbereikbaar vanwege de carnaval?
  zondag 19 februari 2006 @ 22:45:57 #24
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35272348
Ik zorg dat onze spullen voor zondag bij Sugar liggen!

En jaaaaa, vriendje vindt het super om te doen! Dus leuk dat jij het ook een goed idee vindt!
pi_35272572
wat een leuk & lief idee van je vriend, renzell!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')