ik ga mn post nog even kopieren hiernaartoe...
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LadyS het volgende:Daan, ik denk dat ik ook nog wat grotere maatjes kleding heb, veelal dingen die Amber niet passen (ze heeft een te klein kontje
![]()
) Wil je die ook al vast hebben? Sommige zijn nieuw, maar vind ik nu niet zo leuk meer
![]()
Echt van alles!
En ik kom het zelf wel brengen! Woon toch in de buurt. Scheelt weer voor Elisa
![]()
LadyS, wat lief
![]()
heel graag! alle kleertjes zijn echt welkom en je bent van harte welkom als je je mooie dochtertje ook meeneemt
![]()
als je deze week komt heb je koffie en gebak aangezien er nog veel over is van de verjaardag vandaag.
Rottdog
![]()
dank je wel
Christan
![]()
lief mannetje, wat ben je toch een heerlijk mannetje dat je dat wil doneren aan het baby'tje.. Maar Rewimo, niet lullig bedoelt, maar wat Bix ook al zei.. ik heb al behoorlijk veel speelgoed/knuffels en het is echt een piepklein kamertje en een heel klein flatje, dus als het teveel word dan gaat dat echt nooit passen en ik vind het zo zonde als ze dingen weg zou moeten doen van jullie.. maar ik vind het onwijs lief
![]()
het ontroert me echt dat Christan dat doet..
LadyBos, dank je wel voor alle leuke kleertjes! Ik heb ze net even allemaal bekeken en de sokjes zijn allemaal zo lief.. en veeeeeeeeeeeel
![]()
Leuk dat je op Dylan zn verjaardag was met je mooie meid
zal morgen een foto online gooien van je spulletjesBix, dank je wel voor het aanbod van de standaard, maar zoals gezegt door Ireth heb ik haar al voorzien van een badje & standaard.
![]()
Renzelltje, ook zo lief wat je allemaal wil doen.. en je mannetje ook. Ik hoorde vanmiddag pas je voicemail en ik was zo druk dat ik nu pas de tijd heb om te reageren. Ik bel je morgen eventjes.. dank je wel voor het zoeken naar spulletjes en bedank je mannetje even voor het GEWELDIGE aanbod wat we zeker gaan aannemen, als ie zich ondertussen niet bedacht heeft.
Renzells hele lieve mannetje heeft namelijk aangeboden om het geboortekaartje te ontwerpen voor vriendinnetje nadat ie van deze actie hoorde en kan deze ook nog eens heel goedkoop laten drukken
Evenstar, dank je wel dat je ook wilt doneren aan spulletjes
![]()
Sjak, dank je wel voor het ophalen en tot morgen! kopje thee/koffie staat klaar met een lekker stuk vlaai
Icaa, dank je wel dat je ook mee wilt doen met het vervoeren.
![]()
ElisaB.. ik vind je een topper dat je heel Nederland wilt rondcrossen om het allemaal hier te krijgen!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd