Mocht het voor Icaa lastig worden dan mag ze eventueel de spullen wel bij mij droppen (ook Tilburg) Hier is zondag zoieso iemand thuis...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een routeding in de auto, dus dat komt goed!
Zal ik de knoop maar doorhakken en besluiten om volgende week zondag een rondje te gaan maken?
Kunnen Ireth (Utrecht) Anitra (Lopik) _evenstar_ óf icaa (Nuth of Tilburg) en Sugar (Eindhoven) ook komende zondag?
Geen probleem; je ligt eerste op de routequote:Op zondag 19 februari 2006 22:09 schreef Anitra het volgende:
Elisa ik kan zondag wel, maar ik moet eind van de middag weg ivm verjaardag van mijn oma.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik de knoop maar doorhakken en besluiten om volgende week zondag een rondje te gaan maken?
Kunnen Ireth (Utrecht) Anitra (Lopik) _evenstar_ óf icaa (Nuth of Tilburg) en Sugar (Eindhoven) ook komende zondag?
Zondag is wat mij betreft oke, mits het voor 11 uur smorgens zou kunnen of na 4 uur smiddags. We hebben namelijk een uitstapje in de planning staan.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:02 schreef ElisaB het volgende:
LadyS, wat liefquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef LadyS het volgende:
Daan, ik denk dat ik ook nog wat grotere maatjes kleding heb, veelal dingen die Amber niet passen (ze heeft een te klein kontje) Wil je die ook al vast hebben? Sommige zijn nieuw, maar vind ik nu niet zo leuk meer
Echt van alles!
En ik kom het zelf wel brengen! Woon toch in de buurt. Scheelt weer voor Elisa
Ow, [piep], da's waarquote:Op zondag 19 februari 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
ElisaB, weet je zeker dat je zondag richting Brabant wilt? Dan zijn ook overal de caranavalsoptochten...
Dan wordt het na 16:00, want zo het er nu naar uitziet ben je het laatste adres vóór Almerequote:Op zondag 19 februari 2006 22:12 schreef Ireth het volgende:
Zondag is wat mij betreft oke, mits het voor 11 uur smorgens zou kunnen of na 4 uur smiddags. We hebben namelijk een uitstapje in de planning staan.
Mijn adres mail ik je dan wel, incl. telefoonnummer, op een navigatiesysteem kan je wat ons adres betreft momenteel niet vertrouwen. Wegens vele wegwerkzaamheden en nieuwe wegen en andere route's in de omgeving sturen de meeste Nav.Syst. je net zo hard weer diezelfde snelweg op als waar je af kwam
Nuth (in Limburg) zal ook wel optochten hebben...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, [piep], da's waar
Is dat maandag ook nog zo?? Is Tilburg bereikbaar? Lopik zal zo'n vaart niet lopen en Nuth ook niet denk ik (kwa volledig afgesloten).
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan wordt het na 16:00, want zo het er nu naar uitziet ben je het laatste adres vóór Almere
Dat wel ja, maar Nuth klinkt niet als de wereldstad die úren en úren volledig afgesloten is vanwege kilometerslange optochten. Tochquote:Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Nuth (in Limburg) zal ook wel optochten hebben...
Owkee, nou ja... kom ik nog eens ergens en maak ik nog eens wat meequote:Tilburg is wel bereikbaar hoor, maar in het centrum is e.e.a. afgesloten... En maandag is het ook nog carnaval.
Als Icaa niet kan zondag kan ze de spullen bij mij droppen... Het kan zijn dat ik zélf toch ff naar de optocht ga kijken, maar mannetje is zéker thuis...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar Nuth klinkt niet als de wereldstad die úren en úren volledig afgesloten is vanwege kilometerslange optochten. Toch
[..]
Owkee, nou ja... kom ik nog eens ergens en maak ik nog eens wat mee
Ik waag het er maar op (tenzij een van jullie zelf al zegt dat ik bij hen niet moet komen, omdat het echt onmogelijk is). Ik vind optochten wel leuk, dus als ik even moet wachten om de optocht voorbij te laten gaan, dan pik ik dat mooi ff mee
Yeps, gelezen en beantwoordquote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef Ireth het volgende:
Elisa, you got mail!
En jouw huis is niet onbereikbaar vanwege de carnaval?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
Als Icaa niet kan zondag kan ze de spullen bij mij droppen... Het kan zijn dat ik zélf toch ff naar de optocht ga kijken, maar mannetje is zéker thuis...
ik heb ook nog een wandplank van Winnie the Pooh. (bijv. voor boven de commode) Hij is alleen wel donkerblauw. Wil je die ook?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
LadyS, wat liefheel graag! alle kleertjes zijn echt welkom en je bent van harte welkom als je je mooie dochtertje ook meeneemt
als je deze week komt heb je koffie en gebak aangezien er nog veel over is van de verjaardag vandaag.
dat is goed.. en lijkt me ook wel het verstandigste...quote:Op maandag 20 februari 2006 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Daan, wat die knuffels betreft: ik stel voor dat je uit alle knuffels de leukste/mooiste/meest passende uitzoekt en voor de rest een goeie bestemming zoektMisschien een ziekenhuis, een asielzoekerscentrum, kindertehuis, whatever. Ik schat dat niemand dat een probleem gaat vinden hier
plankje voor boven de commode heb ik al voor dr dus dat hoeft niet... maar dank je welquote:Op maandag 20 februari 2006 08:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb ook nog een wandplank van Winnie the Pooh. (bijv. voor boven de commode) Hij is alleen wel donkerblauw. Wil je die ook?
En anders iemand anders misschien tegen verzendkosten?
Als je een weekendje Zeeland gaat doen, kom je vást langs Roosendaal. En dan is het 3 km van de snelweg af om even bij mij langs te rijden. Is dat een optie misschien?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:33 schreef renzell het volgende:
Oei, ik kan zondag ook niet. Wij zijn een weekendje in Zeeland.... kan het misschien wel meenemen naar Rotterdam, want we gaan misschien eerst nog langs mijn ouders. Of wordt er niet langs Rotterdam gereden?
quote:Op zondag 26 feb ga ik naar:
Anitra - Lopik (vóór 11:00)
Sugar - Eindhoven (niet, of vóór 12:00)
_evenstar_ - Nuth óf icaa - Tilburg
Ireth - Utrecht (ná 16:00)
DaanBanaantje - Almere
Dat zou ook moeten kunnen. Als de carnaval meewerkt that is (oftewel: woon je ergens waar ik de kans loop in een carnavalsoptocht van 7 km terecht te komen?)quote:Op maandag 20 februari 2006 10:19 schreef Sugar het volgende:
Oplossing! Wij zijn tot 12.00 u. thuis zondag, hoor ik net. Daarna verkleed en al naar Weert!Dus Elisa, als het voor die tijd lukt...
![]()
Kan jij eventueel langs Nuth rijden (ik heb geen idee of ik nu een oneerbaar voorstel doe, want zo goed is mijn topografie niet; als het erg om is of lastig is, dan rij ik zelf naar Nuth).quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef Icaä het volgende:
Binnenkort gaat er een auto Tilburg-Maastricht-Tilburg (de onze dus)
Helpt dit?
Moet er nog iets vanuit Tilburg worden geregeld natuurlijk, maar je weet nooit wie meeleest.
Owkee dan! Opgelostquote:Op maandag 20 februari 2006 11:26 schreef Sugar het volgende:
Nee hoor, we wonen niet in het centrum en volgens mij is de optocht inEindhoven zelfs zaterdag. Dus het lukt, geweldig, Elisa! Ik mail je mijn adres even.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef Lishe het volgende:
Nou, ik kom net van de zolder af. Daan ik heb nog wat echte meiden-kleertjes, er zat nog een stapeltje nieuwe dingen tussen.Niet mijn smaak, maar wellicht die van je vriendin. Ik kom het een keertje brengen, samen met de spullen van Rottdog als het lukt, dan kies je maar lekker zelf!
En wat is dat heerlijk, snuffelen tussen die mini-pakjes... Ik heb geloof ik nog niet eens alle dozen gevonden.
gelukkigquote:Op maandag 20 februari 2006 17:35 schreef Rewimo het volgende:
Daan, dat is prima hoorDan komt het sowieso prima terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |