Ik vind het lief dat jullie met z'n allen dit voor mekaar boksen. Toch cool dat je iemand kunt helpen? En ik verplaats eea een beetje, want ik heb geen babyspullen. Ieder zn dingquote:
En ik vond het zelf nog wel zo overzichtelijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef DaanBanaantje het volgende:
Ik snap zelf niks meer van het schema
Egwel; ik ga naar Nuthquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:46 schreef Vicky het volgende:
Elisa, ik doe het wel over de post anders moet je helemaal alle kanten oprijden!
Er zijn er zeker nog 2 tevoorschijn gekomen in de weken nadienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:47 schreef Rewimo het volgende:
ElisaB, heb je wel gekeken of alle blikken soep uit je auto zijn inmiddels?![]()
Misschien vind je er nog meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:52 schreef ElisaB het volgende:
Er zijn er zeker nog 2 tevoorschijn gekomen in de weken nadien
hehe.. ik hou me alweer inquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:51 schreef Lishe het volgende:
Ja Daan, nu moet je niet gauw hetzelfde als ik heb ook gaan shoppen he?Hier ook veel rose, paars en vlinders.
Ik vind het zo super dit!! En het aanbod van Renzell-lief, geweldig!!!!![]()
helemaal prima hoor! ik hoor wel een datum dan binnenkort!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:05 schreef Lishe het volgende:
Ow, ik wacht op een mailtje van Rottdog, want haar eerste voorstel kwam mij niet uit. Maar ik kom graag een keer op een maandag of donderdag als jou dat uitkomt.
kleine kleertjes zijn heel erg welkom, aangezien het meeste wat ik nu heb wat groter is.. dus 50/56 en 62 komen heel goed van pas.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef renzell het volgende:
Nog heel even resumerend Daan;
- boxkleed.... wel of niet meegeven?
-Nog meer kleertjes maat 50/56? Heb bijvoorbeeld nog een heel lief mintgroen met wit jasje, kan goed voor een meisje. Of heb je echt al genoeg kleertjes?
Enne... ben je nu helemaal rond? Of mis je nog dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |