ik rij ook bij een onwijs grote rijschool, maar vervangersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn instructrice was vandaag ook ziek, maar daarom ben ik bij een grote rijschool gegaan: ik reed met een vervanger. Gezellig over Lada's gekletst
Ze hadden iemand van de ANWB ingehuurd die normaal in de zomer op motoren lesgeeft, en nu deed hij lesgeven in de simulator. Maar vandaag even nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik rij ook bij een onwijs grote rijschool, maar vervangers![]()
Das ook wel netjes dan. Dan les je toch terwijl je instructeur ziek is. Iemand die ik ken die heeft ook van iets van 10 verschillende instructeurs les gehad omdat zijn vaste instructeur ziek was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:33 schreef Sylvana het volgende:
ik rij bij een eenmansbedrijfje, maar als me instructeur ziek is dan regelt hij ook gewoon een andere instucteur die hij kent als vervanger hoor
Dat overdreven naar borden kijken dat gaat op den duur echt je strot uithangenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:25 schreef randysgz het volgende:
Ik heb net mn 29ste rijles gehad.
minpunten
ik geef nog teveel lichte schokjes met schakelen.![]()
En ik moet beter op de borden letten.(stond lekker aangegeven vond ik) mn instructeur vond dat het er wel duidelijk stond.
in een vroeger stadium richting aangeven.
Hoeft geen nadeel te zijn volgens mij, er zijn mensen die zelfs op het examen nog niet rijden alsof ze examen hebbenquote:ben best nu wel kwaad op mezelf.Elke rijles beschouw ik als een examen..
Ga zo doorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
van auto rijden word je lui.... ik rijd nu een weekje in mijn autootje... Een totale afstand van 160 km afgelegd... Geen speciale kilometers gemaakt; normaal had ik deze afstand met mijn fiets gedaan!
krijg nu echt minder beweging
dat is ook zo. Maar je een beetje schuin erop kijkt komen de letters wel heel dicht bij elkaar waardoor het onduidelijk wordt vind ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:23 schreef Robin__ het volgende:
Maar ook wel wat verder weg als 25 meter
Is die 25 meter echt zo moeilijk voor veel mensen dan??! zie de vraag hier best vaak voorbij komen..
Als je er gewoon recht op kijkt vind ik zelfs 50 meter (ik zeg zelfs omdat 25 blijkbaar ver is) prima te doen![]()
moet je het zelf ff veranderen op de wikiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:44 schreef erikkll het volgende:
de datum waarop ik geslaagd ben staat verkeerd in de OP
26-08-2005 moet 't zijn
(jaja, in 1x en na 22 lessen van 50 minuten)
ik zat vroegah ook op 24km per dag 120km per week.. en dan ook nog eens in het weekend naar 'n kroeg/discotheek..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
van auto rijden word je lui.... ik rijd nu een weekje in mijn autootje... Een totale afstand van 160 km afgelegd... Geen speciale kilometers gemaakt; normaal had ik deze afstand met mijn fiets gedaan!
Niet raar, eerder logischquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:55 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ik zat vroegah ook op 24km per dag 120km per week.. en dan ook nog eens in het weekend naar 'n kroeg/discotheek..
4km heen.. 5-6 km terug.. (raar maar waar, de terug reis duurt ook altijd langer)
Ik zou even je ogen laten testen. Ik had het ook met mn TTT en 1e keer afrijden dat ik het eigenlijk gewoon niet kon lezen. Voor de tijd had ik met mn instructeur nog even gekeken wat de nummerborden waren ( dichterbij gaan staan dan eigenlijk mocht etc ) en die vroeg de man net, dus ik wist de borden nog uit mn hoofd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:47 schreef cyberterrorist het volgende:
Ik heb nog een vraagje.
Me ogen zijn niet zo super meer, maar gister heb ik met een beetje mazzel het nummerbord goed geraden....![]()
Maar als ik dat nou niet had gedaan? Geen examen? Weet iemand hoe het zit.
Ik heb wel van te voren als smoesje gegeven dat me bril vorige week stuk is gegaan....![]()
Mênquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Examen was bij mij 190 geloof ik. Maar dat was met auto waar ik altijd in moest lessen. Denk dat dat het verschil is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef Robbiej het volgende:
voor afrijden betaal ik 220 euro...
CBR praktijkexamen Incl. autohuur tijdens examen ¤ 220,00
is dat niet duur??..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:01 schreef Robbiej het volgende:
voor afrijden betaal ik 220 euro...
CBR praktijkexamen Incl. autohuur tijdens examen ¤ 220,00
is dat niet duur??..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |