Leuk! Van jou weten we dat je heel open bent, en voor veel open staat. Een echte denker, en heel origineel in je antwoorden. En snelquote:Op zondag 19 februari 2006 21:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Het uitgangspunt in het leven
Het uitgangspunt, daar waar je voor staat. Bepaald de weg die je opgaat
Mijn uitgangspunt is alle dimensies leren kennen. Via een stelselmatige aanpak. Stelselmatig kan ik omschrijven in meer woorden. In ieder geval een bepaalde manier van aanpak hanteren, en niet zomaar wat doen.
Lees mijn ondertitel
Daar sta ik dus voor
Mijn user-name staat voor dromen vangen. Mijn dromen vangen. Dromen opvangen en weten wat ik droom. En dromen nastreven ook.
Sight_key heb ik nog als naam hier. De sleutel tot zicht ook wel.
illusion heb ik gehad. Yingyang en levensgenieter en nog een paar waar ik de naam van kwijt ben.
Bij het regristreren hier was Danny al gepakt door Danny die het forum gelanceerd heeft. Daarom ff gaan zoeken naar een andere passende naam
Ik ga het nog leuk vinden denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef jimjim1983 het volgende:
hmmm.....wat zegt mijn nickname dan?
Thanksquote:Op zondag 19 februari 2006 21:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Leuk! Van jou weten we dat je heel open bent, en voor veel open staat. Een echte denker, en heel origineel in je antwoorden. En snel![]()
(wil jij een nieuwe ouwehoer aan maken?)
ehmmmmm je luistert naar dooie beats?? Trance of hardcore of zo?quote:
Ik ben half Italiaans, al ben ik er niet bijzonder goed in. Ik heb de betekenis er wel uit kunnen halen, al moet ik langer nadenken dan menig volle Italiaan denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef Fiskje88 het volgende:
Mijn nickname staat voor m'n idool, Giancarlo Fisichella. En '88 voor m'n geboortejaar.
Voorlopig heb ik redelijk serieus gepost (vind ik zelf althans...) maar of je dat zou kunnen aflezen aan m'n naam? Hmm, ik vraag het me af. Oh wacht, nu je het zegt, mijn ondertitel, 'dalla mia finestra vedo il mondo' is Italiaans voor 'vanuit mijn raam zie ik de wereld'. Dus misschien dat daar het serieuze aspect dan inzit.
Dit kan een interessant topic worden!![]()
Gaia. Dat is toch de godin van de aarde...?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef gaai het volgende:
Hm....grappig topic![]()
Mijn nick zegt, volgens mij, niet veel meer dan dat ik gaia heet, maar dat die naam al 'bezet' was en ik toen maar deze heb genomen.....zo noemen mensen me toch vaak, als ze te lui zijn voor 2 lettergrepen....![]()
Ja, die jah......quote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Gaia. Dat is toch de godin van de aarde...?![]()
ik ben paranoide begaafdquote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik zeg maar één ding en dat is dit en daarmee uit.
Helleuh, wakker wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Dat zou dus betekenen dat ik er allemaal geen reet van geloof?
helaas, je kunt het niet fouter hebben.
Zie bovenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef NanKing het volgende:
Het naddeel aan internet is dat zoveel mensen zich anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn. Dus je stelling gaat helaas voor een hoop mensen op dit forum niet op denk ik.
Ik vind jouw signature wel hilarisch, overigens.....quote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ja ik had het sterretje nog even gelezen ;') . Je hebt wel gelijk dat sommige dingen je aan het denken zet aan usernames en sigs.quote:
Nee dat bedoel ik totaal nietquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zie boven![]()
Maar, ok. Dus stel dat jij zegt: ik geloof helemaal niks van die spirituele shit. Dan bedoel je dus het tegenovergestelde?![]()
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jij hebt echt een gavequote:Op zondag 19 februari 2006 21:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ehmmmmm je luistert naar dooie beats?? Trance of hardcore of zo?![]()
![]()
Ik heb gelijhijkquote:Op zondag 19 februari 2006 21:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik had het sterretje nog even gelezen ;') . Je hebt wel gelijk dat sommige dingen je aan het denken zet aan usernames en sigs.
Zo is een sig vaak een quote of zinnetje hoe iemand tegen het leven aankijkt (lees: niet altijd).
Een username is natuurlijk ook erg persoonlijk in de meeste gevallen dus dat kan ook veel over iemand zeggen.
Dus conclusie, je hebt gelijk.
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik heb gelijhijkJippiiieeeee!
nee, maar ik vind gewoon dat het tijd wordt dat een aantal mensen hier onder de loep genomen worden
maar laten we het wel leuk houden
![]()
Ik wist dat je dat niet bedoeldequote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik totaal niet.
Als iemand het in die bewoording zegt "ik geloof niet in die spirituele shit" en iemand blijft toch in TRU komen, zoekt die persoon vaak een bevesteging voor iets. Oftewel dat hij/zij iedere keer kan zeggen "haha het bestaat niet zie je wel" .
Of hij/zij zoekt bevestiging dat het wel bestaat, maar durft het niet zo publiekelijk te zeggen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Asics het volgende:
[..]
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jij hebt echt een gave
Even m'n bril opzoeken...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Helleuh, wakker wordenlees de kleine lettertjes bij het sterretje eens
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik voel me aangesproken... maar ik heb Keileweg-ethicus juist gekozen om lekker arrogant te doen, en natuurlijk ben ik geen groot denker. Ik denk dat deze openingspost nogal kortzichtig is, het lijkt wel of jij jezelf alwetend genoeg vindt om te denken een oordeel te kunnen vellen over mensen door middel va een nickname/ondertitel/signature/avatar...
Tsja...wat kun je er verder aan doenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef Barb het volgende:
Ik vind het vervelend als iemand een nickname heeft die erg veel op de mijne lijkt,.
Ooooh. Hahaquote:Op zondag 19 februari 2006 23:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ja nu kijk je naar hoe ik ben en reageer...analyze my nickname please
het kan overigens ook niet...ik heb deze nick gejat van een vriend, daar mijn eigen naam gebanned was
King Arthurquote:Op zondag 19 februari 2006 23:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ooooh. Hahamag ik vragen waarom gebanned
![]()
Ok. Hoe had je geheten als je een eigen nick verzonnen had dan?
Trouwens, Camelot...is toch de naam van het kasteel van Prins Valiant? Of zit ik er weer compleet naast![]()
Kastelen.....ben er gek op en deels in opgegroeid![]()
Ik blijf je in de gaten houdenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zeggen.
Mits je toestemming hebt uiteraard. Je mag mij best onder de loep nemen hoor
.
Erg boeiend, Lilith! Als ik een filmproducente zou zijn, zou ik een film over je willen maken!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Lilith komt uit een kabbalistisch Joods geschrift uit de 13 de eeuw en betekend in het (heel) kort; de eerste vrouw.
Nu ben ik het eerste kind, en dus de eerste vrouw uit het huwelijk van mijn ouders.
Ook ben ik aan bijna kanten het eerste kleinkind, dus ook de eerste kleindochter.
Vandaar Lilith.
Wicca is mijn kat, en wicca omdat ik katten heel dicht bij de natuur vind staan.
Ik geloof wel in "natuurmagie".
Omdat mijn kat altijd bij MIJ "hangt" worden wij hier altijd in een adem genoemd.
Vandaar mijn nick
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Erg boeiend, Lilith! Als ik een filmproducente zou zijn, zou ik een film over je willen maken!![]()
ik zie in jou een rijke toekomst.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
een eerlijk, nuchter persoon!
ik ben steengoed in cold reading
je kunt me altijd buzzenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie in jou een rijke toekomst.
Kom is lekker langs om me Msn, wil alles van je horenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Misschien klinkt het een beetje kortzichtig en provocerend, maar iets valt mij al geruime tijd op.
Het valt te beluisteren dat je aan een nickname zelfs af kunt lezen hoe iemand in werkelijkheid is. Niets blijkt minder waar zo te merken.
Wanneer mensen van het forum een 'grappige' (onder voorbehoud) en opvallende, nickname hebben gekozen, staan zij vaak niet echt serieus tegenover de paranormale wereld (die heel normaal is m.i.) en vinden het allemaal maar onzin. Of ze weten niet goed wat ze ermee moeten.....
Sommige bijnamen stralen een soort verwaandheid of zelfs arrogantie uit. Ook het onderschrift speelt daarin een grote rol. Dit zijn vaak de betwetertjes, die keiharde bewijzen overal voor willen hebben. *
Dit was dan weer mijn psycho analyse voor vandaag
Voel je vooral niet aangevallen, daarmee geef je alleen nog maar meer te kennen hoe je bent![]()
Wie voelt zich aangesproken?![]()
en wie is dat ook al opgevallen?![]()
* het zegt niet alles over iemand natuurlijk, want sommigen houden bijvoorbeeld gewoon van lol trappen die een onzinnige avatar hebben. Maar sommige dingen zetten je gewoon aan tot nadenken....
Jaaaaaa, grote mond, klein hartje. Je doet je bruut voor........ totdat de baby huiltquote:
Demon for some, angel to othersquote:Op maandag 20 februari 2006 09:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaaa, grote mond, klein hartje. Je doet je bruut voor........ totdat de baby huilt![]()
Met onderschrift en alles? je bent in de filosofische fase van je leven. Dit gebeurt tussen je 17e - 21ste.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef zoalshetis het volgende:
wat kan je van mijn naam breien?
Ik ben het hier wel mee eens ja!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Misschien klinkt het een beetje kortzichtig en provocerend, maar iets valt mij al geruime tijd op.
Het valt te beluisteren dat je aan een nickname zelfs af kunt lezen hoe iemand in werkelijkheid is. Niets blijkt minder waar zo te merken.
Wanneer mensen van het forum een 'grappige' (onder voorbehoud) en opvallende, nickname hebben gekozen, staan zij vaak niet echt serieus tegenover de paranormale wereld (die heel normaal is m.i.) en vinden het allemaal maar onzin. Of ze weten niet goed wat ze ermee moeten.....
Sommige bijnamen stralen een soort verwaandheid of zelfs arrogantie uit. Ook het onderschrift speelt daarin een grote rol. Dit zijn vaak de betwetertjes, die keiharde bewijzen overal voor willen hebben. *
Dit was dan weer mijn psycho analyse voor vandaag
Voel je vooral niet aangevallen, daarmee geef je alleen nog maar meer te kennen hoe je bent![]()
* het zegt niet alles over iemand natuurlijk, want sommigen houden bijvoorbeeld gewoon van lol trappen die een onzinnige avatar hebben. Maar sommige dingen zetten je gewoon aan tot nadenken....
Dat maakt je weer zo mysterieus....1 van de eigenschappen van een schorpioenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:50 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb geen onderschrift ... je moet het puur met mijn nickname doen
Of juist heel vaag.............vissenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dat maakt je weer zo mysterieus....1 van de eigenschappen van een schorpioen![]()
Ik zie een man met een zwarte cape.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:50 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb geen onderschrift ... je moet het puur met mijn nickname doen
ik dacht dat ie bij ouwehoer toegaf dat ie een schorpioen was toen...tenminste zijn nickname zou het verklarenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Of juist heel vaag.............vissen![]()
Het valt mij gewoon op, soms. Ik zeg toch: niet altijd is dat zo (zie kleine lettertjesquote:Op maandag 20 februari 2006 10:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zie een man met een zwarte cape.
Maar ff serieus, het is toch een open deur wanneer je iemand met een niet serieuse nickname bestempeld als "niet serieus"??? Beetje simplistisch gezegd misschien, maar ik zie zeg maar de link niet die er door TS gelegd wordt met hoe mensen denken over het paranormale . . .
Wat zegt mijn nickname dan volgens TS?
Hopelijk welquote:Op maandag 20 februari 2006 10:22 schreef vamperotica het volgende:
Tja... Mijn Nick... Ik weet niet of ie wat over mij persoonlijk zegt....
Het doet iig vermoeden dat die 4 monstertjes er niet voor niets zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 10:22 schreef vamperotica het volgende:
Tja... Mijn Nick... Ik weet niet of ie wat over mij persoonlijk zegt....
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het doet iig vermoeden dat die 4 monstertjes er niet voor niets zijn
Toch wel ... die nick is amper uitspreekbaarquote:Op maandag 20 februari 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik spoor gewoon niet... maar of je dat uit mijn nickname kan uitwijzen weet ik niet
valt wel mee toch....quote:Op maandag 20 februari 2006 10:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Toch wel ... die nick is amper uitspreekbaar
anders wel met je onderschriftquote:Op maandag 20 februari 2006 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik spoor gewoon niet... maar of je dat uit mijn nickname kan uitwijzen weet ik niet
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:05 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ik dacht dat ie bij ouwehoer toegaf dat ie een schorpioen was toen...tenminste zijn nickname zou het verklaren
Heb je mijn antwoord op jou nog gelezen?
Oh ja. Stupid mequote:
Wat vind je eigenlijk van jezelf?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef L.Denninger het volgende:
Joh, wat zouden jullie nou van mij vinden ?
een lekker wijf ?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef L.Denninger het volgende:
Joh, wat zouden jullie nou van mij vinden ?
Ik ben een kadootje van God aan mezelfquote:Op maandag 20 februari 2006 10:42 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van jezelf?
![]()
Ben jij dat?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik ben een kadootje van God aan mezelf
[afbeelding]
Ben ik dat, ben jij dat, wie zal het zeggen... misschien ben jij wel ik en ik niet, astraal gezien maakt het weinig uit..quote:
Ik geloof wel in natuurmagie maar ga niet met volle maan hier achter in de tuin allerlei rituelen uit staan voerenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh ja. Stupid meik had jouw antwoord terug zelfs al gelezen
![]()
gaat lekker![]()
Ben je trouwens Wicca?
Ik ben ik, maar dat geldt voor iedereen, ook voor jou, maar niet als je mij zou zijn, of juist wel natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:49 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ben ik dat, ben jij dat, wie zal het zeggen... misschien ben jij wel ik en ik niet, astraal gezien maakt het weinig uit..
Vroeg ik me ook af. Zou dezelfde als de mijne kunnen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:05 schreef CarDani het volgende:
Wat denk je dat mijn naam is trouwens?
denk ik ookquote:Op maandag 20 februari 2006 11:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Zou dezelfde als de mijne kunnen zijn.
Ik had gegokt op Carolien en Daniëlle.......( iig. wel een combinatie van namen )quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef CarDani het volgende:
Het zijn de namen van mijn kinderen. Carlo en Danique![]()
![]()
Jou naam doet me vermoeden dat je dol bent op papagaaienquote:Op maandag 20 februari 2006 11:18 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik had gegokt op Carolien en Daniëlle.......( iig. wel een combinatie van namen )![]()
Ja, je zat wel héél dicht in de buurtquote:Op maandag 20 februari 2006 11:18 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik had gegokt op Carolien en Daniëlle.......( iig. wel een combinatie van namen )![]()
Het is nóg eenvoudiger : ik heet gewoon gaia.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jou naam doet me vermoeden dat je dol bent op papagaaien
Of Vlaamse Gaai.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jou naam doet me vermoeden dat je dol bent op papagaaien
Aparte naam zeg!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:23 schreef gaai het volgende:
[..]
Het is nóg eenvoudiger : ik heet gewoon gaia.![]()
Jij houdt vast van aquarellerenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef Cleetje het volgende:
Interessant topic wel, ik ben wel nieuwsgierig wat de TS uit mijn nickname en onderschrift kan opmaken
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het doet iig vermoeden dat die 4 monstertjes er niet voor niets zijn
Dat was dus niet zoquote:
Uhhh....wat?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat was dus niet zoWe zaten ernaast
Maar CarDani... wat is het dan wel?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:23 schreef gaai het volgende:
[..]
Het is nóg eenvoudiger : ik heet gewoon gaia.![]()
Ooo, Barra en ik dachten dat je misschen hetzelfde zou heten als ik irl. Danielle dus.quote:
Owwwww, nee... dat is het niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooo, Barra en ik dachten dat je misschen hetzelfde zou heten als ik irl. Danielle dus.
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij houdt vast van aquarelleren
da's dan weer een naam die ik niet bij je vind passen!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooo, Barra en ik dachten dat je misschen hetzelfde zou heten als ik irl. Danielle dus.
Jawel ! Ze heeft echt een Daniëlle gezichtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
da's dan weer een naam die ik niet bij je vind passen!
Mirage eens ffe denken .....quote:Op maandag 20 februari 2006 12:02 schreef Mirage het volgende:
Ik zal mijn nick, ondertitel en sig maar niet door een man uit laten leggen.....![]()
dames ?
En de ondertitel vind ik helemaal toppiequote:Op maandag 20 februari 2006 12:02 schreef Mirage het volgende:
Ik zal mijn nick, ondertitel en sig maar niet door een man uit laten leggen.....![]()
dames ?
Volgens mij staat Mir voor vredequote:Op maandag 20 februari 2006 12:02 schreef Mirage het volgende:
dames ?
Mirage heeft dus vrede met haar leeftijd?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:07 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Volgens mij staat Mir voor vrede![]()
Dat willen we denk ik liever niet wetenquote:Op maandag 20 februari 2006 12:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mirage heeft dus vrede met haar leeftijd?![]()
En mijn nicknaam? Nou nou?![]()
Nokwanda betekend: uitbreidende factor. ik ben de persoon die de familie groter heeft gemaakt. Die naam kreeg ik van mijn Afrikaanse familie omdat ik hun familie heb uitgebreid. Hebben ze een tijdje over gedachtquote:
Wat? dat zij vrede heeft met haar age of wat me naam moet voorstellen?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:12 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Dat willen we denk ik liever niet weten
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:02 schreef Mirage het volgende:
dames ?
irl misschien wel. Wat had je dan gedacht?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
da's dan weer een naam die ik niet bij je vind passen!
Wat je naam moet voorstellen (tenminste, als je een man bent)quote:Op maandag 20 februari 2006 12:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat? dat zij vrede heeft met haar age of wat me naam moet voorstellen?
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:58 schreef mailyourmom het volgende:
... niemand?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:02 schreef Mirage het volgende:
dames ?
Mwhaha, prachtig geprobeerd. Helaas, was ik maar zo verheven. Probeer het nog eens. Het is helemaal niet moeilijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel.....
Dat belerende vingertje... ieders geweten dat ons erop wijst dat we vergeten zijn onze moeder te mailen
Tja... wat had ik dan gedacht?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
irl misschien wel. Wat had je dan gedacht?
Volgens mij zou jij ook als ik je echte naam zou weten in gedachte altijd Vamp blijven
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tja... wat had ik dan gedacht?
ik weet het niet... denk idd dat ik je Nick zou blijven gebruiken...
Ik denk ook wel dat het scheelt als je irl andere mensen kent met die namen...
Ik ook. Ik heet namelijk niet eens Freek.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik Freek hoor begin ik raar op te kijken
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:29 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heet namelijk niet eens Freek.
(sorry, ben melig)
Jij heet ook geen Freek maar Freakquote:Op maandag 20 februari 2006 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
9 van de 10 mensen noemen me IRL ook Barra....
als ik Freek hoor begin ik raar op te kijken
freak in the morning freak in the eveningquote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij heet ook geen Freek maar Freak![]()
Okee, daar heeft het dus duidelijk niets mee te maken...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef Mirage het volgende:
een probleem met mijn leeftijd
ik ben 26![]()
Wel als ze alleen vriendinnen van 16 heeftquote:Op maandag 20 februari 2006 12:40 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Okee, daar heeft het dus duidelijk niets mee te maken...
Ik ben een man ja... Maaruh, denk je nou aan ranzige dingen of is me nick gwoon te mietjes achtig voor een man of zoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Wat je naam moet voorstellen (tenminste, als je een man bent)
Op zo een jonge leeftijd al een complex over hoe oud je bent...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef Mirage het volgende:
ik ben 26![]()
Je bent vergeten je moeder te mailen. Of jij moet je man er weer eens aan herinneren zijn moeder te mailen ?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:22 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Mwhaha, prachtig geprobeerd. Helaas, was ik maar zo verheven. Probeer het nog eens. Het is helemaal niet moeilijk.
nee het lijkt er niet eens opquote:Op maandag 20 februari 2006 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op zo een jonge leeftijd al een complex over hoe oud je bent...![]()
Maaruh, ik leid dus af van barracupdinges dat Mirage dus gebaseerd is op je echte naam? Iets als Miranda Kampage of zo?
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef mailyourmom het volgende:
Barra, er was toch zo'n mythisch beest dat geiten leegzuigt... Ah, ik zie het al, chupacabra heet ie... Die heeft dus niets met jouw nic te maken.
* mailyourmom is man. En nee, leuk geprobeerd maar ook dat is niet goed. Het is mijn achternaam (Postuma), letterlijk vertaald naar het Engelsquote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef CarDani het volgende:
[..]
Je bent vergeten je moeder te mailen. Of jij moet je man er weer eens aan herinneren zijn moeder te mailen ?![]()
LOL!!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:08 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
* mailyourmom is man. En nee, leuk geprobeerd maar ook dat is niet goed. Het is mijn achternaam (Postuma), letterlijk vertaald naar het Engels![]()
Nah, die vind ik wel heel leuk eigenlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 13:08 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
* mailyourmom is man. En nee, leuk geprobeerd maar ook dat is niet goed. Het is mijn achternaam (Postuma), letterlijk vertaald naar het Engels![]()
Was wel het eerste waar ik aan moest denken. En een dyslectisuc zou het verschil in naam niet eens merken.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omfg .....nee ... die heeft niets met mij te maken
Is wel een goeiequote:Op maandag 20 februari 2006 13:13 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Was wel het eerste waar ik aan moest denken. En een dyslectisuc zou het verschil in naam niet eens merken.
Neeeeeeeee....niet mijn géit!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pas op of ik zuig jullie geiten uit!
Hahaha, ik zal oppassen!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pas op of ik zuig jullie geiten uit!
een faaaaataaaamorgaaaaaanaaaaaaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een mirage is een luchtspiegeling.
* mailyourmom is ook benieuwd.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:12 schreef CarDani het volgende:
Nou Mirage.....vertel ons eens over jouw nickname.![]()
Mirakel - rage ?
de rage van de mirakelen?
ze is gewoone enquote:
Mirage-Mirakel-Wonder ?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef Mirage het volgende:
ik ben 26![]()
Ik ben een man ja... Maaruh, denk je nou aan ranzige dingen of is me nick gwoon te mietjes achtig voor een man of zoquote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Wat je naam moet voorstellen (tenminste, als je een man bent)
Je heet Daniëlle en bent helemaal gek van auto's?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:05 schreef CarDani het volgende:
Wat denk je dat mijn naam is trouwens?
Bierquote:Op maandag 20 februari 2006 16:39 schreef bonke het volgende:
owkeej, wat is er met mijn nick allemaal aan de hand
Maar ik welquote:
lees terug lieve jijquote:Op maandag 20 februari 2006 16:40 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je heet Daniëlle en bent helemaal gek van auto's?![]()
Je houdt van een lolletje, maar je staat heel sceptisch tegenover de paranormale wereld (dat WEET ikquote:Op maandag 20 februari 2006 16:39 schreef bonke het volgende:
owkeej, wat is er met mijn nick allemaal aan de hand
Mirage is dacht ik de Engelse en misschien ook Franse vertaling voor fata morganaquote:Op maandag 20 februari 2006 12:04 schreef CarDani het volgende:
[..]
Mirage eens ffe denken .....
Mirror - spiegel - Miranda
Age - leeftijd - moeite met ouder worden?![]()
Daar dacht ik dus ook meteen aan, aan die geitenzuiger toen ik zijn nick voor het eerst zagquote:Op maandag 20 februari 2006 12:38 schreef mailyourmom het volgende:
Barra, er was toch zo'n mythisch beest dat geiten leegzuigt... Ah, ik zie het al, chupacabra heet ie... Die heeft dus niets met jouw nic te maken.
Je doet net alsof je heel hard voor mensen bent? Zoiets?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:49 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook meteen aan, aan die geitenzuiger toen ik zijn nick voor het eerst zag![]()
Zie je! Ik wist het andere woord voor fata morgana niet meerquote:Op maandag 20 februari 2006 14:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een mirage is een luchtspiegeling.
nope, dat klopt nietquote:Op maandag 20 februari 2006 16:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je doet net alsof je heel hard voor mensen bent? Zoiets?
Ciscus...zal wel uit twee delen bestaan?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef Ciscus het volgende:
Hee Barb, wat denk je van mij dan??
ranjaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef Ciscus het volgende:
Hee Barb, wat denk je van mij dan??
Daarom zeg ik ook: je doet ALSOFquote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef bonke het volgende:
[..]
nope, dat klopt niet
ik ben juist hardstikke lief voor mensen
behalve voor tuig
en dat loopt er hier zat rond
verder ben ik heel behulpzaam![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
NOH hou daar eens mee op ik ben geen vunzige geitenzuiger!
meester masseur
koning in de keuken
God in bed
maar geen geitenzuiger![]()
neehoor, de dingen die ik tegen tuig zeg die meen ik ook gewoon, dus dan is et niet alsofquote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: je doet ALSOF![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef beestjuh het volgende:
Leuk topic..
Wat zegt mijn nickname over mij?.
Ik probeer het ook vaak trouwens, in te schatten wat voor persoon er achter de nick zit. Hier op Fok zeker, en om te kijken of mijn inschatting een beetje in orde was kan ik dan fijn in de history bladeren. Ik doe dat ook bij bijvoorbeeld msn- of icq-requests, die wijs ik af danwel accepteer ik aan de hand van de nickname of het email-adres. Ik hoef niemand spreken die zichzelf bacoboy1989 noemt. Origineel gevonden emailadressen behoren vaker aan originele en creatieve mensen...
O, je bedoeld mensen die zich "begaafd" noemen of zo?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik ben verstandig!!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ciscus...zal wel uit twee delen bestaan?
Verder ben je een erg verstandig persoon die niet zo snel op de voorgrond treedt. Tjee, ik doe hier gewoon aan coldreading op basis van wat woorden/namen![]()
Met het oog op mijn ondertitel: 'Ik ben parationeel begaafd'quote:Op maandag 20 februari 2006 17:32 schreef onemangang het volgende:
[..]
O, je bedoeld mensen die zich "begaafd" noemen of zo?![]()
Je houdt van elVjesquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef L.Denninger het volgende:
Aan al jullie nick's te zien hebben jullie allemaal wat te verbergen en zitten jullie vol
onderdrukte angsten en zorgen.
Jullie durven niet eerlijk voor je mening uit te komen en proberen te schuilen
in de leegte van de anonimiteit.
Er is maar 1 dappere dodo hier die zich niet anders voor doet dan ie is,
en die daar trots genoeg op is om er eerlijk voor uit te komen - en zich niet te verbergen achter een schuilnaam.
Toch wens ik jullie veel sterkte in jullie onzekerheid..!
Hey, ik verschuil me niet miezerig achter een fantasienaam hequote:Op maandag 20 februari 2006 17:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
yeah, righty. En die ene, dat ben jij zeker
![]()
He kan ook zijn dat iemand zich identificeert met die naam. En waar hij/zij voor staatquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hey, ik verschuil me niet miezerig achter een fantasienaam he
Een fantasie naam (hoe jij dat noemtquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
.... yeah.. get a life ...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:58 schreef L.Denninger het volgende:
Aan al jullie nick's te zien hebben jullie allemaal wat te verbergen en zitten jullie vol
onderdrukte angsten en zorgen.
Jullie durven niet eerlijk voor je mening uit te komen en proberen te schuilen
in de leegte van de anonimiteit.
Er is maar 1 dappere dodo hier die zich niet anders voor doet dan ie is,
en die daar trots genoeg op is om er eerlijk voor uit te komen - en zich niet te verbergen achter een schuilnaam.
Toch wens ik jullie veel sterkte in jullie onzekerheid..!
Oeh nou wat n fantasie-naam heb ikquote:Op maandag 20 februari 2006 18:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Leuk bedachtquote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh nou wat n fantasie-naam heb ik![]()
Elvira is mn tweede naam maar dies vaak al bezet dus kort ik m af tot Elvi. Dat t op Elvjes lijkt is mooi meegenomen![]()
Sterrenzaad mayoquote:Op maandag 20 februari 2006 19:47 schreef -starseed-mayo- het volgende:
dan ben ik wel benieuwd wat jullie uit mijn naam halen![]()
![]()
Bij anderen doen jullie op zijn minst een poging om te raden, bij mij nietquote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef mailyourmom het volgende:
Nee hoor, ik wil je zeker niet voor mietje uitmaken. Je zult vast een goede uitleg kunnen geven aan je nic.
Jawel hoor, u vraagt, wij draaien. SolidasRock slaat op je viriliteit. De toestand van je mannelijkheid zogezegd. Goed geraden?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij anderen doen jullie op zijn minst een poging om te raden, bij mij niet![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:08 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:07 schreef -starseed-mayo- het volgende:
haha nee mayo komt van mn naam marjolein, marjo ,mayo
en starseed, starseeds zijn zielen(zo noemen ze hun) die van andere planeten komen en die hier geincarneerd zijn om mensen te helpen op spiritueel niveau. Maja ik voel me soms wel een beetje een starseed niet echt van deze aarde ,moeite om hier mn plekje te vinden en soms heel sterk de drang hebben om de wereld om te gooien en bewuster te maken.
Postuma - mailyourmomquote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Jawel hoor, u vraagt, wij draaien. SolidasRock slaat op je viriliteit. De toestand van je mannelijkheid zogezegd. Goed geraden?
Analyzing.....analyzing......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:02 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, jullie voelen je wel allemaal heel erg aangevallen door mijn post.
Dat versterkt mijn gevoel dat er heel wat onderhuidse spanningen en verborgen ansten bij jullie zitten !
Once again, ik heb het helemaal bij het rechte eind !
En wat ben ik er dus trots op dat ik niet alleen tot de waarheid kom - maar ook nog onder mijn eigen naam !
Het behaagt mij dat ik jullie hier zo tot voorbeeld kan dienen - bedenk, ieder van jullie kan (mits je je best doet!) ook zo worden als ik !
Eerlijk, oprecht, uitgesproken en trots op je identiteit !
Kom op, blijf doorgaan met die eerlijke posts, wees niet bang om je mening te geven, durf er voor uit te komen en hey - misschien kun je over een jaar ook zo zijn als ik !
Succes mensen - bedenk, je hebt de kracht, je moet 'm alleen durven gebruiken !
Omdat je het zo leuk brengt, wil ik jou wel 'behandelen'quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:46 schreef hardcorehooligans het volgende:
[quote]Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
ik denk dat jij de spijker op zijn kop slaat.
sommige zitten hier meer voor de lol en sommige niet.
laat fok zo blijven.
maar wat zeg mijn nick dan Analyzing_Barb??
Je bent een femme fatale. Giftig, fel, agressief en soms razendsnelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 04:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
En als het kan de mijne ook nog alsjeblieft.
Zal niet zo heel moeilijk zijn.![]()
Ben ik met je eens. Mensen mogen geloven wat ze willen en ik zal er niets van zeggen, maar ik heb er mijn eigen gedachten over. Ben ook niet zo'n zweverig type.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:41 schreef Aarde het volgende:
Analyzing barb klinkt ook wel erg suggestief... zo'n user die denkt alles voor anderen in te kunnen vullen ...
Enfin ik ben vrij rationeel van mezelf en TRU posts zijn soms zo ontzettend... suggestief en bijgelovig. Er wordt een statement gemaakt als "Mijn cavia ziet geesten denk ik!" en zonder daar ook maar enig concreet bewijs voor te hebben roept half TRU dat dat erg logisch is... sorry dat ik daar dan mijn vraagtekens bij heb
Dat was mijn bedoeling helemaal niet, toen ik Analyzing_Barb bedacht. Ik wilde gewoon een nick die bij me past en ik zoek graag dingen uit en ben erg nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:41 schreef Aarde het volgende:
Analyzing barb klinkt ook wel erg suggestief... zo'n user die denkt alles voor anderen in te kunnen vullen ...
Enfin ik ben vrij rationeel van mezelf en TRU posts zijn soms zo ontzettend... suggestief en bijgelovig. Er wordt een statement gemaakt als "Mijn cavia ziet geesten denk ik!" en zonder daar ook maar enig concreet bewijs voor te hebben roept half TRU dat dat erg logisch is... sorry dat ik daar dan mijn vraagtekens bij heb
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik ben een kadootje van God aan mezelf
[afbeelding]
Lach je ook zo hard als hij het echt is op de fotoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:44 schreef vamos1 het volgende:
[..]je fotoboek
![]()
mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahhahhaha
U hebt gezocht op viriliteit:quote:Op maandag 20 februari 2006 21:25 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Jawel hoor, u vraagt, wij draaien. SolidasRock slaat op je viriliteit. De toestand van je mannelijkheid zogezegd. Goed geraden?
Ik vind jouw nick wel redelijk logisch. Je komt over als een metrosexueelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:23 schreef Metro2005 het volgende:
Hmm, ik heb mijn onderschrift en nickname en avatar nou niet echt specifiek voor Truth ontworpen ofzomaarja, hij slaat sowieso nergens op.
Maar hou wel van doordenkertjes al ondertitel enzo.
Okee, ik zal het nogmaals langzaam uitleggen...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
U hebt gezocht op viriliteit:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Ik heb het idee dat je over me lul hebt aangezien je over "toestand van je mannelijkheid" schrijft.
Ik heb echt geen idee waarom je daarbij komt? Hoe dan ook, als je iets bouwt wat in jouw ogen niet stuk kan is dat solide als een rots, oftewel this is so solid as a rock is. Ik doel hiermee op dat je op me kan bouwen
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:52 schreef punchdrunk het volgende:
bleeegh, wat een circle jerk is dit zeg.
je kunt nog 5 pagina's kleine lettertjes toevoegen, maar het is allemaal wel duidelijk zo: je wilt gewoon even laten weten dat jij onmiddelijk in de smiezen hebt wie er "open en een echte denker" is (lees: iemand die klakkeloos al het slappe geleuter op dit forum overneemt) en wie er een "betweter" is (lees: iemand die een andere mening dan jou heeft, en de "belachelijke" neiging om daar op een openbaar forum over te praten).
graag wil ik dan ook even melden dat ik ook heel veel kan zien aan de nickname. mijn idee is dat de mensen die hun nickname een wetenschappelijk zweempje geven (door het woord "analyze" er in op te nemen bijvoorbeeld) eigenlijk helemaal geen open discussie met goede argumenten willen, maar liever zien dat al hun vaag gepraat zonder weerwoord wordt "aangevoeld" en "opgepakt".
Hey! Ik mis Cartoon Networkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, klopt helemaal.
Circle-jerk = kringrukkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
dank je, dit had ik net nodig. Ik sta weer met m'n beide benen op de grond!
![]()
trouwens.....heb je ook vrouwelijke varianten van het woord jerk? Noem me dan zo! Lijkt me enig.
Oh okquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lach je ook zo hard als hij het echt is op de foto?
graag gedaan, we aim to please.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
dank je, dit had ik net nodig. Ik sta weer met m'n beide benen op de grond!
![]()
circle jerk is van oorsprong een spelletje waarbij mannen in een kringetje samen gaan rukken, en een wedstrijdje doen wie het eerst klaar is. het wordt echter ook wel gebruikt om situaties aan te geven die de schijn van een discussie of debat hebben, maar waarbij eigenlijk iedereen dezelfde mening is toegedaan, en elkaar daarin doorlopend bevestigd. ofwel, zoals simon carmiggelt zei: " aan de bar zaten twee sociaal werkers elkaar zwijgend te begrijpen."quote:trouwens.....heb je ook vrouwelijke varianten van het woord jerk? Noem me dan zo! Lijkt me enig.
Mot ik d'r dood maken?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:14 schreef Barb het volgende:
Ik vind het vervelend als iemand een nickname heeft die erg veel op de mijne lijkt,.
Jezus. Wil jij twee levens op je geweten hebben?quote:
zonder meerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
graag gedaan, we aim to please.
[..]
circle jerk is van oorsprong een spelletje waarbij mannen in een kringetje samen gaan rukken, en een wedstrijdje doen wie het eerst klaar is. het wordt echter ook wel gebruikt om situaties aan te geven die de schijn van een discussie of debat hebben, maar waarbij eigenlijk iedereen dezelfde mening is toegedaan, en elkaar daarin doorlopend bevestigd. ofwel, zoals simon carmiggelt zei: " aan de bar zaten twee sociaal werkers elkaar zwijgend te begrijpen."
niks persoonlijks hoor, maar die indruk kreeg ik een beetje van je OP. als je echt interesse hebt in spirituele zaken,dan zou je juist blij moeten zijn met betweters als ons. wij geven je de kans om je eigen theorien te testen en je verbale messen te slijpen.. after all: als iets echt onzin is, is het voor alle partijen beter wanneer dat ontrafelt word.
ach, ik ben gewoon niet geschikt voor geloof, aannames en fantasieen e.d. maar goed ook, beide types mensen zijn nodig. ik zie het zo: zonder dromers zouden er geen nieuwe dingen bedacht worden, zonder sceptici zouden nieuwe dingen nooit werkend gemaakt worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
zonder meerik ben soms ook best wel een beetje een betwetertje hoor. soms is het ook wel goed om kritiek te horen, maar sommigen zijn werkelijk zo koppig, dat ze niets meer zien dan slechts hun eigen 'waarheid'. En staan nergens voor open.
Ik wist niet dat jij je aangesproken voelde![]()
Dat is inderdaad hoe JIJ het zietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:30 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ach, ik ben gewoon niet geschikt voor geloof, aannames en fantasieen e.d. maar goed ook, beide types mensen zijn nodig. ik zie het zo: zonder dromers zouden er geen nieuwe dingen bedacht worden, zonder sceptici zouden nieuwe dingen nooit werkend gemaakt worden.
Je hebt last van multiple person syndrome?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jezus. Wil jij twee levens op je geweten hebben?
Klopt!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Je bent een femme fatale. Giftig, fel, agressief en soms razendsnel![]()
quote:
Vandaar die: soms.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klopt!!![]()
Zie onderstaande quote.
Iets te razendsnel gereageerd.![]()
[..]
![]()
Nee, Ik ben in verwachting.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je hebt last van multiple person syndrome?.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:51 schreef zoalshetis het volgende:
weet je wat mij opvalt. dat het altijd zo rond een uur of zes doodstil wordt op fok! stelletje burgerlijke cromagehaktballeneters!
ben je echt in verwachting?quote:
Ja, 10,5 weken nu..., (en we hebben al een kleintje van 9 maanden rondkruipen)quote:
weet je al wat het gaat worden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja, 10,5 weken nu..., (en we hebben al een kleintje van 9 maanden rondkruipen)
Nee dat is pas te zien bij 16 wekenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je al wat het gaat worden?
"wie zich van schuld bewust is, denkt dat alles wat er gesproken wordt over hem of haar gaat"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Wat betekent trouwens die Latijnse tekst in je sig?
op dit stille tijdstip? leuk toch als topics ook wat extra posts krijgen. is altijd leuk voor ts.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee dat is pas te zien bij 16 wekenik denk zelf dit keer een jongen
ennehm...pas op voor slow chatje kunt beter dan naar Tru Ouwehoer gaan
![]()
We projecteren veel op ons zelf, en identificeren ons zelf ook met veel dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
"wie zich van schuld bewust is, denkt dat alles wat er gesproken wordt over hem of haar gaat"
Tsss.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op dit stille tijdstip? leuk toch als topics ook wat extra posts krijgen. is altijd leuk voor ts.
Daar heb je toch een pendel voor ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee dat is pas te zien bij 16 wekenik denk zelf dit keer een jongen
ennehm...pas op voor slow chatje kunt beter dan naar Tru Ouwehoer gaan
![]()
Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:05 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Daar heb je toch een pendel voor ?
* Aarde denkt dat dit topic door hormonen is ingegevenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee, Ik ben in verwachting.
Mja, misschien had ik gelijk moeten zeggen dat ik zwaar slechthorend ben, mijn woordenschat is best groot, jij pikt ze sneller op als je alles kan horen/verstaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:03 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Okee, ik zal het nogmaals langzaam uitleggen...
Viriliteit is potentie, mannelijkheid, je weet wel. Dus ik dacht: Solid as a rock, zo hard als steen dus je bent een kerel met een harde staaf. Meer in detail hoef ik hopelijk niet te treden. Dat wil niet zeggen dat ik je een lul vind
[me=SolidasRock denkt dat Aarde zoals vaker bij het juiste eind heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:14 schreef Aarde het volgende:
[..]
* Aarde] denkt dat dit topic door hormonen is ingegeven[/me]
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:37 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Met onderschrift en alles? je bent in de filosofische fase van je leven. Dit gebeurt tussen je 17e - 21ste.
Je bent werelds!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef nokwanda het volgende:De heren horen iets over een zwangerschap en hebben het gelijk over hormonen
Testosteron is ook een hormoon heren. Ik zou even goed kunnen stellen dat elk van jullie reacties daardoor is ingegeven
Een metrosexueelquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind jouw nick wel redelijk logisch. Je komt over als een metrosexueel![]()
Dus metro2005..... logisch dus
mis je de alcohol tijdens je zwangerschap?quote:
Ik geloof niet dat A_B die nodig heeft om gek te zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mis je de alcohol tijdens je zwangerschap?
Hoezo testosteron?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef nokwanda het volgende:De heren horen iets over een zwangerschap en hebben het gelijk over hormonen
Testosteron is ook een hormoon heren. Ik zou even goed kunnen stellen dat elk van jullie reacties daardoor is ingegeven
Ik drink nauwelijks alcohol en nu helemaal nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mis je de alcohol tijdens je zwangerschap?
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat A_B die nodig heeft om gek te zijn(uit mijn mond/vingers is dat een compliment hoor)
Ja... zie ouwehoerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
![]()
(al ben ik vanavond een beetje down dankzij kleine Isabella...hopelijk is het niets...morgen naar de dokter en hopelijk uitsluitsel)
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoezo testosteron?
* SolidasRock klopt zich op zijn borst en brult ff alsof zijn duim knel zit
Geen idee waar je over hebt... Zeker ongesteld![]()
quote:
Feli met je zwangerschap, niet je te druk maken he, denk erom!quote:
Feli!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:48 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee, Ik ben in verwachting.
Thanksquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Feli met je zwangerschap, niet je te druk maken he, denk erom!![]()
![]()
zie bovenquote:
Je maakt maar een aparte reply voor Havoc aan hoor....quote:
dus het feit dat wij er op reageren dat het bullshit is neem vind jij juist bewijs?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:02 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, jullie voelen je wel allemaal heel erg aangevallen door mijn post.
Dat versterkt mijn gevoel dat er heel wat onderhuidse spanningen en verborgen ansten bij jullie zitten !
Once again, ik heb het helemaal bij het rechte eind !
En wat ben ik er dus trots op dat ik niet alleen tot de waarheid kom - maar ook nog onder mijn eigen naam !
Het behaagt mij dat ik jullie hier zo tot voorbeeld kan dienen - bedenk, ieder van jullie kan (mits je je best doet!) ook zo worden als ik !
Eerlijk, oprecht, uitgesproken en trots op je identiteit !
Kom op, blijf doorgaan met die eerlijke posts, wees niet bang om je mening te geven, durf er voor uit te komen en hey - misschien kun je over een jaar ook zo zijn als ik !
Succes mensen - bedenk, je hebt de kracht, je moet 'm alleen durven gebruiken !
Ik maar 1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ok ok....
Speciaal voor Havoc: Thanks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik deed het eigenlijk om jou tevreden te stellen zodat ik niet alleen jou bedankte en om extra te benadrukken dat ik ook een speciaal bedankje neerzette voor ehm...wat was zijn naam ook alweer? (sorry niet lullig bedoeld voor hemquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik maar 1en bij hem een stortvloed aan emos...
![]()
Ja ja... ik verwacht nu 1 of andere lullige smoesje dat je muis ff haperde en je meermaals emos heb aangeklikt eer hij het weer deed...![]()
* Aarde heeft er wel bepaalde gedachtes bijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef erodome het volgende:
Nou ben benieuwd wat je van mijn nickname kan maken verder over mij en of dat klopt
Ik vind je in elk geval wel een grappige en ook kloppende sig hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef erodome het volgende:
Nou ben benieuwd wat je van mijn nickname kan maken verder over mij en of dat klopt
analyzing barb je bent een bijgelovige frusty TRU-erquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik vind je in elk geval wel een grappige en ook kloppende sig hebben![]()
Misschien moet je er pedaalemmer van maken![]()
Die sig is niet van mijn hand he, ik spaar wijsheden, heb er erg veel en deze vond ik wel leuk voor hier, heb ze een tijd gewisseld, maar lui als ik ben heb ik dat een tijd al niet gedaan, net als het vernieuwen van mijn avatar, ben ik ook nog niet aan toegekomenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik vind je in elk geval wel een grappige en ook kloppende sig hebben![]()
Misschien moet je er pedaalemmer van maken![]()
Oh speciaal voor mijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik deed het eigenlijk om jou tevreden te stellen zodat ik niet alleen jou bedankte en om extra te benadrukken dat ik ook een speciaal bedankje neerzette voor ehm...wat was zijn naam ook alweer? (sorry niet lullig bedoeld voor hem)
snap je het nog? het is laat![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:30 schreef erodome het volgende:
Al heel lang zwart hier, zowat al een jaar denk ik, misschien iets minder....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar hey..... sinds wanneer draag ji zwart? Was me nog niet opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |