Leuk! Van jou weten we dat je heel open bent, en voor veel open staat. Een echte denker, en heel origineel in je antwoorden. En snelquote:Op zondag 19 februari 2006 21:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Het uitgangspunt in het leven
Het uitgangspunt, daar waar je voor staat. Bepaald de weg die je opgaat
Mijn uitgangspunt is alle dimensies leren kennen. Via een stelselmatige aanpak. Stelselmatig kan ik omschrijven in meer woorden. In ieder geval een bepaalde manier van aanpak hanteren, en niet zomaar wat doen.
Lees mijn ondertitel
Daar sta ik dus voor
Mijn user-name staat voor dromen vangen. Mijn dromen vangen. Dromen opvangen en weten wat ik droom. En dromen nastreven ook.
Sight_key heb ik nog als naam hier. De sleutel tot zicht ook wel.
illusion heb ik gehad. Yingyang en levensgenieter en nog een paar waar ik de naam van kwijt ben.
Bij het regristreren hier was Danny al gepakt door Danny die het forum gelanceerd heeft. Daarom ff gaan zoeken naar een andere passende naam
Ik ga het nog leuk vinden denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef jimjim1983 het volgende:
hmmm.....wat zegt mijn nickname dan?
Thanksquote:Op zondag 19 februari 2006 21:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Leuk! Van jou weten we dat je heel open bent, en voor veel open staat. Een echte denker, en heel origineel in je antwoorden. En snel![]()
(wil jij een nieuwe ouwehoer aan maken?)
ehmmmmm je luistert naar dooie beats?? Trance of hardcore of zo?quote:
Ik ben half Italiaans, al ben ik er niet bijzonder goed in. Ik heb de betekenis er wel uit kunnen halen, al moet ik langer nadenken dan menig volle Italiaan denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef Fiskje88 het volgende:
Mijn nickname staat voor m'n idool, Giancarlo Fisichella. En '88 voor m'n geboortejaar.
Voorlopig heb ik redelijk serieus gepost (vind ik zelf althans...) maar of je dat zou kunnen aflezen aan m'n naam? Hmm, ik vraag het me af. Oh wacht, nu je het zegt, mijn ondertitel, 'dalla mia finestra vedo il mondo' is Italiaans voor 'vanuit mijn raam zie ik de wereld'. Dus misschien dat daar het serieuze aspect dan inzit.
Dit kan een interessant topic worden!![]()
Gaia. Dat is toch de godin van de aarde...?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef gaai het volgende:
Hm....grappig topic![]()
Mijn nick zegt, volgens mij, niet veel meer dan dat ik gaia heet, maar dat die naam al 'bezet' was en ik toen maar deze heb genomen.....zo noemen mensen me toch vaak, als ze te lui zijn voor 2 lettergrepen....![]()
Ja, die jah......quote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Gaia. Dat is toch de godin van de aarde...?![]()
ik ben paranoide begaafdquote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik zeg maar één ding en dat is dit en daarmee uit.
Helleuh, wakker wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Dat zou dus betekenen dat ik er allemaal geen reet van geloof?
helaas, je kunt het niet fouter hebben.
Zie bovenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef NanKing het volgende:
Het naddeel aan internet is dat zoveel mensen zich anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn. Dus je stelling gaat helaas voor een hoop mensen op dit forum niet op denk ik.
Ik vind jouw signature wel hilarisch, overigens.....quote:Op zondag 19 februari 2006 21:37 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Dat zou dus betekenen dat ik er allemaal geen reet van geloof?
helaas, je kunt het niet fouter hebben.
Ja ik had het sterretje nog even gelezen ;') . Je hebt wel gelijk dat sommige dingen je aan het denken zet aan usernames en sigs.quote:
Nee dat bedoel ik totaal nietquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Zie boven![]()
Maar, ok. Dus stel dat jij zegt: ik geloof helemaal niks van die spirituele shit. Dan bedoel je dus het tegenovergestelde?![]()
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jij hebt echt een gavequote:Op zondag 19 februari 2006 21:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ehmmmmm je luistert naar dooie beats?? Trance of hardcore of zo?![]()
![]()
Ik heb gelijhijkquote:Op zondag 19 februari 2006 21:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik had het sterretje nog even gelezen ;') . Je hebt wel gelijk dat sommige dingen je aan het denken zet aan usernames en sigs.
Zo is een sig vaak een quote of zinnetje hoe iemand tegen het leven aankijkt (lees: niet altijd).
Een username is natuurlijk ook erg persoonlijk in de meeste gevallen dus dat kan ook veel over iemand zeggen.
Dus conclusie, je hebt gelijk.
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik heb gelijhijkJippiiieeeee!
nee, maar ik vind gewoon dat het tijd wordt dat een aantal mensen hier onder de loep genomen worden
maar laten we het wel leuk houden
![]()
Ik wist dat je dat niet bedoeldequote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik totaal niet.
Als iemand het in die bewoording zegt "ik geloof niet in die spirituele shit" en iemand blijft toch in TRU komen, zoekt die persoon vaak een bevesteging voor iets. Oftewel dat hij/zij iedere keer kan zeggen "haha het bestaat niet zie je wel" .
Of hij/zij zoekt bevestiging dat het wel bestaat, maar durft het niet zo publiekelijk te zeggen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef Asics het volgende:
[..]
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jij hebt echt een gave
Even m'n bril opzoeken...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Helleuh, wakker wordenlees de kleine lettertjes bij het sterretje eens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |