Die is beter, dan kun je tenminste 2 dagen vragen om een oud familielid te helpenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:11 schreef Syndicate het volgende:
[..]
Verhuizing.. zei ik net al..
En iedereen weet hoe een verhuizing gaat dus al te veel vragen hoef je niet te verwachten
Ja, ik zou idd ook voor de ziekenhuis optie gaanquote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef RPD het volgende:
Ziekenhuis bezoek wegens dringende medische redenen waar je het liever niet over hebt
het is bijna nooit verstandig om het te vermelden - de voordelen die je hebt zijn beperkt ( 1 dag vrij en je kunt erop gokken dat ze je een goed voorstel doen om te blijven ). mocht het je niet lukken en besluiten toch te blijven dan is je positie er niet fraaier op geworden.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:18 schreef Alicey het volgende:
Sollicitatie is een geldige reden voor vrij vragen, en gezien je kennelijk nog meer gaat solliciteren vermoed ik niet dat het je plan is nog lang bij dat bedrijf te blijven, dus wat is het probleem?
Hoezo is je positie er niet fraaier op geworden? Wanneer je een goed voorstel krijgt is je positie kennelijk goed. Krijg je dat niet, solliciteer je over een tijdje weer.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Aarde het volgende:
[..]
het is bijna nooit verstandig om het te vermelden - de voordelen die je hebt zijn beperkt ( 1 dag vrij en je kunt erop gokken dat ze je een goed voorstel doen om te blijven ). mocht het je niet lukken en besluiten toch te blijven dan is je positie er niet fraaier op geworden.
zoiets als je als speler bij ajax dan niet meer aan de bak komt?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Aarde het volgende:
[..]
het is bijna nooit verstandig om het te vermelden - de voordelen die je hebt zijn beperkt ( 1 dag vrij en je kunt erop gokken dat ze je een goed voorstel doen om te blijven ). mocht het je niet lukken en besluiten toch te blijven dan is je positie er niet fraaier op geworden.
die komen pas na 7 dagenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Light het volgende:
[..]
En dan controle van de Arbodienst krijgen.
Dat ligt er maar net aan, wanneer het bedrijf dat wil.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:21 schreef donald_dick het volgende:
die komen pas na 7 dagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |